Hørt Hard Dance Mania 5?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hørt Hard Dance Mania 5?

Hei, fikk rappa meg en Hard Dance Mania 5 igår.
    Må si det var ikke akkurat den beste plata da, likte bedre 4'ra bedre...men men var ikke dårlig musikk i den, var gode også, likte spesielt Cascada Remix'n av Celebrate the summer.

Noen andre hørt plata?
    eller sett reklamen ;P?

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei har ikke hørt den, men jeg er HELT sikker på at verden hadde vært et bedre sted uten slik eh! "musikk"

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da voldsomt Wotg! Denne musikkformen er ikke det jeg hører på til daglig selv, men hadde du opplevd det da du var ung, tror jeg kanskje fløyta fikk en annen tone

Var selv på de tidlige Rave og House partyene i Norge. Det var helt villt, man ble som satt i transe av musikken. Det kan også nevnes at kompisene mine og jeg ikke brukte noen form for rusmidler den gangen, ikke engang en liten pils!

Til topic: Nei...har nok ikke hørt den

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem har sagt jeg hører BaRe på trance? ;P
    Trance stammer fra mine nintendo tider da det var rare lyder fra tven, som har utviklet seg til den elektroniske delen av trance. Men jeg selv er litt gretten på hvilken trance jeg hører på, på en cd liker jeg kanskje 2-5 av sangene som er inni, resten er ikke brukbart ;P. Sånn House og rave partys er det for mye pang pang, bom bom primitiv musikk etter min mening

EDIT: ja wotg, får du tak i Hard Dance Mania 5 sånn helt plutselig å spiller av Celebrate the Summer og kliner skikkelig til anlegget...da blir du å bevege deg ;P

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cellv14
    Hvem har sagt jeg hører BaRe på trance? ;P
    Trance stammer fra mine nintendo tider da det var rare lyder fra tven, som har utviklet seg til den elektroniske delen av trance. Men jeg selv er litt gretten på hvilken trance jeg hører på, på en cd liker jeg kanskje 2-5 av sangene som er inni, resten er ikke brukbart ;P. Sånn House og rave partys er det for mye pang pang, bom bom primitiv musikk etter min mening

EDIT: ja wotg, får du tak i Hard Dance Mania 5 sånn helt plutselig å spiller av Celebrate the Summer og kliner skikkelig til anlegget...da blir du å bevege deg ;P
    Hvis du tror du hører på trance, tro om igjen. Denne musikktypen du hører på, er ikke annet enn en eldre dance-type som som har blitt "piffet" opp igjen simpelthen ved hjelp av dunk-dunk rytmen og keyboards her og der. Trance derimot, er en helt annen historie. Tiesto, Gielen, Yoji, Armin, Ferry; noen gang hørt noe fra de som i det hele tatt ligner på den dritten du får fra Hard Dance Mania skivene? Tror ikke det. Det er lagd bare for å selge(egentlig ment for de litt yngre faktisk), og det er synd at så mange tror at det de hører på de skivene er trance. Ihvertfall for oss som ikke gjør annet enn høre på (hard)trance, progressive, (hard)house og alle de sjangerne som ikke gir en hodepine etter en halvtime på fest..

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trance. Men ikke akkurat dansbart.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Whoa, er Biomehanica, Armin, Corsten fan, men du glemte Tom harding og Yves Deruyter!

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cellv14
    Whoa, er Biomehanica, Armin, Corsten fan, men du glemte Tom harding og Yves Deruyter!
    Sjekk ut den her da; Gouryella - Ligaya(Yoji Biomehanika remix). Den kicker ass

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •