Info om NAD 550 ønskes.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Thomas H sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Info om NAD 550 ønskes.

Hej.

Jeg er stødt på en anonce, på hifi4all´s ( DK ) hjemmeside. Hvor der er en DVD-audioafspiller tilsalg for 400 kr. Det oplyses at den er 2 år og måned gammel og at nyprisen er 3995 kr.

Jeg har søgt på internettet efter NAD 550. Men kan ikke finde noget om den. Jeg vil gerne have hjælp fra jer. Om den også kan afspille film eller det kun er DVD-audio. Og der er nogle af jer, der selv har en NAD 550 og hvad i synes om den. Samt andre oplysninger. på forhånd tak.

Mvh. Thomas.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Info om NAD 550 ønskes.

Sitat Opprinnelig postet av Thomas H
    Hej.

Jeg er stødt på en anonce, på hifi4all´s ( DK ) hjemmeside. Hvor der er en DVD-audioafspiller tilsalg for 400 kr. Det oplyses at den er 2 år og måned gammel og at nyprisen er 3995 kr.

Jeg har søgt på internettet efter NAD 550. Men kan ikke finde noget om den. Jeg vil gerne have hjælp fra jer. Om den også kan afspille film eller det kun er DVD-audio. Og der er nogle af jer, der selv har en NAD 550 og hvad i synes om den. Samt andre oplysninger. på forhånd tak.

Mvh. Thomas.
    Denne burde vel strengt tatt ha lagt under en mere teknisk tråd.... (DVD/CD-spillere) :wink: Kanskje en moderator er grei og ordner dette......

Newcomer Thomas H sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Info om NAD 550 ønskes.

Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Sitat Opprinnelig postet av Thomas H
    Hej.

Mvh. Thomas.
    Denne burde vel strengt tatt ha lagt under en mere teknisk tråd.... (DVD/CD-spillere) :wink: Kanskje en moderator er grei og ordner dette......
    Jeg har hermed, flyttet tråden over til: http://avforum.no/forum/viewtopic.php?p=6888040#6888040

Mvh. Thomas

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •