Eurovision 2013 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 86
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vokalen er bedre i dag en 1. semi her i gården i 2 kanaler.

Men ikke no som fenger et Audiofilt øre i kveld :/

Og den siste sangen nå gjør at en vil vri seg i smerte og kreppere sittende... "grøss"

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Romania er jo en reprise av Dana International og vi husker hvordan det endte......nåvel, nå skal det stemmes......

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Går norge videre?
    Er redd for at svaret kommer til og bli nei :\ etter mi meining så virker den for likt fjorårets vinnerlåt :?
    På hvilken måte? Eneste likheten jeg har funnet er at låten synges av ei dame. Jeg tror jeg skal slite med å finne to like toner etter hverandre fra de to sangene.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Danmark har noe som ligner Euphoria, ihvertfall i verset og koreografien. Norge ligner ikke, IMO

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, Margaret!

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har City Boy på stereoen og Grand Prix på tven - perfekt

Ja, heia Norge
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alcohol is free - den fenger meg. Hellas!

Er det telefonsangen 5.7.0.5 du spiller mens du ringer inn din stemme?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Margaret hadde en grei dag på jobben, men hun har mere stemme å gå på, tror jeg.

NRK lyden her (DD 5.1 Canal Digital parabol) er slettes ikke verst. Litt lav, men det har man forsterkeri til å ordne opp i
    Sjekket bare lyden på Viasat Nrk, ingen 5.1 lyd der, men utmerket på Svensk Canal Digital parabol. Leste at Nrk rotet med lyden i begynnelsen....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alcohol is free - den fenger meg. Hellas!

Er det telefonsangen 5.7.0.5 du spiller mens du ringer inn din stemme?
    Ja, det er helt korrekt Eller rettere sagt tidligere - i det siste har "At the First Stroke, it Will be Three o'clock Precisely" spilt. Veldig mye bra musikk fra 70-tallet, Mil etter mil osv
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig gøy for Margaret!! Kan hende jeg er litt nasjonalistisk nå, men synes Norge sin låt er den som har suverent mest driv av alle låtene i år.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Margaret hadde en grei dag på jobben, men hun har mere stemme å gå på, tror jeg.

NRK lyden her (DD 5.1 Canal Digital parabol) er slettes ikke verst. Litt lav, men det har man forsterkeri til å ordne opp i
    - Vi er veldig lei oss for det, det burde aldri, aldri skje - Kjendis

Intermediate randall sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Oslo
    Poster
    3,255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Ja, det er helt korrekt Eller rettere sagt tidligere - i det siste har "At the First Stroke, it Will be Three o'clock Precisely" spilt. Veldig mye bra musikk fra 70-tallet, Mil etter mil osv
    "At the First Stroke, it Will be Three o'clock Precisely" er introen til bare en av flere fengende låter fra et undervurdert band og album. 13-minutters-låta "Ambition" fra det samme City Boy-albumet er et godt stykke sent 70-talls musikk. I grenseland til prog. Anbefales å høre hele låta. Mange interessante vendinger og fengende melodilinjer her.

Ellers så er Margaret bare BEST i år. Ikkeno stash på scena, rett og slett en bra og fengende låt syns jeg. Alt for god for Eurovision.
    Eurovision = Klovner i Kamp.. så da vinner vel dansken antar jeg..:wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser faktisk ut til at NRK slo over til generalprøven. Det er en del forskjeller på introduksjonen til vertinnen på livesendingen og reprisen.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av randall
    "At the First Stroke, it Will be Three o'clock Precisely" er introen til bare en av flere fengende låter fra et undervurdert band og album. 13-minutters-låta "Ambition" fra det samme City Boy-albumet er et godt stykke sent 70-talls musikk. I grenseland til prog. Anbefales å høre hele låta. Mange interessante vendinger og fengende melodilinjer her.

Ellers så er Margaret bare BEST i år. Ikkeno stash på scena, rett og slett en bra og fengende låt syns jeg. Alt for god for Eurovision.
    Eurovision = Klovner i Kamp.. så da vinner vel dansken antar jeg..:wink:
    Hyggelig å lese om andre City Boy fans

Synes også at Margareth skiller seg veldig positivt ut blant deltagerne.!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når Leona Lewis spiller i pausen merker man hvor latterlig dårlig nivå de fleste låtene i Eurovision holder. Nesten litt dårlig gjort.

Forstår ikke hvordan Danmark blåses opp som favoritt. I år har Norge, for en gangs skyld, en verdig vinner, nesten like klart som Sverige i fjor.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Sjekket bare lyden på Viasat Nrk, ingen 5.1 lyd der, men utmerket på Svensk Canal Digital parabol. Leste at Nrk rotet med lyden i begynnelsen....
    Var såvidt innom reprisene på nrk 1 nå nettopp...5.1 lyd var helt fraværende. Både på CD og Viasat parabol....tipper det samme i kveld under finalen....det blir nok CD Sverige på meg :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Var såvidt innom reprisene på nrk 1 nå nettopp...5.1 lyd var helt fraværende. Både på CD og Viasat parabol....tipper det samme i kveld under finalen....det blir nok CD Sverige på meg :-)
    Her er viasat parabol DD i 5.1 og det var det på torsdagen også når jeg slo på mens Margaret sto på scenen. Det lille jeg rakk å høre låt faktisk bra, skal se om igjen nå

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å ser på dette selv, mens jeg prøver å manne meg opp til å gå ut og vaske bilen.

Margareth blir bare mer og mer sexy, tror dette kan gå veldig langt, synes fremføringen sitter veldig bra. Har et litt merkelig forhold til den Nederlandske låten - første gang jeg hørte den så lurte jeg på hva f*** det var for noe møl - men etter å ha hørt den noen ganger liker jeg den plutselig veldig godt, rare greier.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    jeg prøver å manne meg opp til å gå ut og vaske bilen.
    Er flere det, men venter da på skyggen da en skal prøv og få på no voks også

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var den skinnende blank! Vokset den for 4 uker siden med Meguiars Ultimate Paste Wax, ganske skuffende dårlig dråpedannelse på bilen etter så kort tid. Spørs om det ikke blir en runde med voksing senere i dag.

Hade på P1 på radioen når jeg vasket bilen - der handlet det bare om MGP, fikk ihvertfall hørt Norges bidrag minst en gang til. For et par dager siden var det ikke noe grønt å se i blomsterbeddet og varmeflaske og ullpleddet var i bruk, nå var beddet helt grønt med blomster og jeg vasket bilen i shorts. WTF?

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •