Mark Knopfler - Privateering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mark Knopfler - Privateering

Hva synes dere om Mark's siste plate?

Er det flere som synes at den har en veldig varm tone over seg, diskret diskant, denne plata krever tilvenning :wink:

Spesielt Redbud Tree er i varmeste laget synes jeg.

Link til plata: Privateering by Mark Knopfler on Spotify

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Generelt syns jeg han har blitt FOR laidback på sine senere skiver.Han har for meg mistet x faktoren som han hadde i musikken sin, både under Dire Straits tiden, men også på de første soloskivene sine "Golden heart" og "Sailing to philadelphia". Faktisk er det trist for en stor Knopfler og DS fan som meg selv å se hvor "satt" og ensformig han er blitt i musikken sin. Nei, da setter jeg som sagt heller på en av hans tidligere soloskiver som nevnt over her, glitrende skiver.

Tror ikke engang jeg gidder kjøpe denne skiva etter å ha hørt gjennom den grovt hos en kompis. Musikken er rett og slett dørgende kjedelig, dessverre.

Ikke meningen å fremstå som pesimist i tråden din, men det er min ærlige mening

Newcomer oddemann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter faktisk å høyrer på plata no. Virker jo OK, men høyres som ovenfor ut som ei "kvelds / rooolig" plate...25spor(!)

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Albumet er alt for langt. Det har potensiale til å være knallsterkt men det varer for lenge og blir litt kjedelig etter hvert, dessverre.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skuffende. Har hørt gjennom den to-tre ganger nå og virkelig prøvd å like den. Noen av sporene er bra men det blir for kjedelig og traust... Setter heller på Kill to Get Crimson, Shangri La, Sailing to Philadelphia eller Golden Heart. Bra det er mange bra skiver å velge i da
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •