Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne?

Jeg var med faren min på kjøretur i går. Han hadde en CD som het Dirty Work. Jeg har lett og lett både på YouTube og Spotify, men jeg finner den ikke. Det var bl.a en sang fra Cascada husker jeg, selve CD'en hadde vel grå eller grønn skrift som det stod Dirty Work. Jeg har snakket med faren min om denne, og han sier som følger : Aner ikke, har den på samlealbum som heter Dirty Work, utgitt av Bonnier Music i 2006!". Jeg mener sangen med Cascada het Bad Boy eller Miracle. Det var i allefall en slags Pulsedriver låt. I mine ører låt dette utrolig kult. Jeg skulle gjærne ha funnet ut av dette albumet. Noen som vet? Setter pris på svar! :-D

Active Pip sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    457
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på albumet "Original me" med Cascada er det en låt som heter bad boy, finner det wimp iaff

Edit: og der var den på tuben også [youtube]aSeUtkq8WSc[/youtube]

Flere muligheter her cascada bad boy - YouTube

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ganske sikker på at jeg har Dirty Work-cden, men uten DVD'en.. Skal se etter den etterpå, har jeg den fortsatt skal du få den

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gesel
    Jeg er ganske sikker på at jeg har Dirty Work-cden, men uten DVD'en.. Skal se etter den etterpå, har jeg den fortsatt skal du få den

Takk! Det setter jeg virkelig pris på! Jeg kan da alltids betale for den, da. :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pip
    på albumet "Original me" med Cascada er det en låt som heter bad boy, finner det wimp iaff

Edit: og der var den på tuben også [youtube]aSeUtkq8WSc[/youtube]

Flere muligheter her cascada bad boy - YouTube

Det er originalen. Er god den også, den finner jeg på Spotify, jeg fant en Pulsedriver-versjon av denne, men er ikke helt sikker på om det er den som jeg hørte : Bad Boy - Pulsedriver Remix by Cascada on Spotify

Nå hører jeg på Miracle, jeg mener det er den som var mixet opp av Dirty Work. Hadde vært flott om Gesel over meg kunne ha funnet den så jeg kan kjøpe den.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det denne?

Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne?-dwcd-jpg

Bildet er tatt fra tpb..

Hvis du ikke får tak i akkurat denne cd'en, og det er den spesielle mixen du er ute etter, så er denne nettsiden et fantastisk søke- og oppslagsverk for dance music

http://www.discogs.com/artist/Cascada

Discogs.com er for det meste brukerstyrt som wikipedia og det er endel små, regionale releaser som desverre ikke blir lagt inn der. Fant ikke denne aktuelle cd'en.

Men hvis du finner en annen compilation eller cd singel med denne mixen på så har og discogs et meget bra bruktmarked.

Edti: Her har du feks en remix cd med bare Bad Boy remixer til salgs fra en i finland: http://www.discogs.com/sell/list?rel...d=365279&ev=rb
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Er det denne?

Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne?-dwcd-jpg

Bildet er tatt fra tpb..

Hvis du ikke får tak i akkurat denne cd'en, og det er den spesielle mixen du er ute etter, så er denne nettsiden et fantastisk søke- og oppslagsverk for dance music

http://www.discogs.com/artist/Cascada

Discogs.com er for det meste brukerstyrt som wikipedia og det er endel små, regionale releaser som desverre ikke blir lagt inn der. Fant ikke denne aktuelle cd'en.

Men hvis du finner en annen compilation eller cd singel med denne mixen på så har og discogs et meget bra bruktmarked.

Edti: Her har du feks en remix cd med bare Bad Boy remixer til salgs fra en i finland: http://www.discogs.com/sell/list?rel...d=365279&ev=rb

Takk! Det vet jeg faktisk ikke. Jeg vet bare hvordan selve skiva så ut. Skal se om jeg finner den i samlinga til faren min. Takk for linkene du sendte meg foresten. :-)

EDIT : Stemmer, det var denne. Nå gjenstår det bare å skaffe skiva. Tusen takk!

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Takk! Det vet jeg faktisk ikke. Jeg vet bare hvordan selve skiva så ut. Skal se om jeg finner den i samlinga til faren min. Takk for linkene du sendte meg foresten. :-)

EDIT : Stemmer, det var denne. Nå gjenstår det bare å skaffe skiva. Tusen takk!
    sånnt som dette har du somregel størst sjanse å finne i feks. billigbinger på rimi et.c eller i bruktsjapper..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    sånnt som dette har du somregel størst sjanse å finne i feks. billigbinger på rimi et.c eller i bruktsjapper..

Du sier noe der, jeg skal ta meg en tur på diverse butikker, loppiser osv...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der tror jeg faktisk jeg fant den: Cascada - Miracle (Club Mix) - YouTube

Hørte den for et par dager siden på tur med fattern igjen. Men ble litt usikker igjen. Mixen var noe lik...

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet du ca har funnet sangen, men dersom du liker den type musikk kan du kan jo sjekke ut følgende:

Jeg er litt usikker på hvilke av de som fortsatt gies ut, men er verd et google søk

- Bodywork serien. - kommet til rundt 10?
    - Hard dance mania - kommet til 25 eller 26
    - The official Dance Chart - Kommet til rundt vol 30
    - Extravadance - Kommet til rundt vol 20
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Vet du ca har funnet sangen, men dersom du liker den type musikk kan du kan jo sjekke ut følgende:

Jeg er litt usikker på hvilke av de som fortsatt gies ut, men er verd et google søk

- Bodywork serien. - kommet til rundt 10?
    - Hard dance mania - kommet til 25 eller 26
    - The official Dance Chart - Kommet til rundt vol 30
    - Extravadance - Kommet til rundt vol 20

Takk Ostemannen! Ja, liker sånn musikk. Hard Dance Mania er virkelig tøft

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har alle album av hard dance mania :P Jeg liker også den type musikk Har bodd 10 år i sverige å har ofte bestill plater & dvd ifra et sted som heter Ginza.se. Det er det billigste stedet å bestille ifra i sverge når det gjelder musikk & film. Dere kan jo undersøke om det går å bestille ifra norge.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av civic667
    Har alle album av hard dance mania :P Jeg liker også den type musikk Har bodd 10 år i sverige å har ofte bestill plater & dvd ifra et sted som heter Ginza.se. Det er det billigste stedet å bestille ifra i sverge når det gjelder musikk & film. Dere kan jo undersøke om det går å bestille ifra norge.

Artig at du har alle Hard Dance Mania. Skal ta en titt på det nettstedet. Takk for tips

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Artig at du har alle Hard Dance Mania. Skal ta en titt på det nettstedet. Takk for tips

Bare hyggelig Er usikker på om dem sender til Norge. Vet at dem gjorde det før. Men jeg har adresse i Sverige, så jeg har bestillt til folk før å sendt det til Norge :P Blir jo en del kroner billigere i Sverige

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av civic667
    Bare hyggelig Er usikker på om dem sender til Norge. Vet at dem gjorde det før. Men jeg har adresse i Sverige, så jeg har bestillt til folk før å sendt det til Norge :P Blir jo en del kroner billigere i Sverige

Ja, absolutt. Er kjekt med service til andre land. Sånn det skal være. Hard Dance Mania er virkelig kule saker. Husker det va de første platene deres, husker ikke hva den het, men tror det nr. 5 eller noe sånn, den var utorlig bra synes jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, absolutt. Er kjekt med service til andre land. Sånn det skal være. Hard Dance Mania er virkelig kule saker. Husker det va de første platene deres, husker ikke hva den het, men tror det nr. 5 eller noe sånn, den var utorlig bra synes jeg.

De jeg synes er best er vol 1-5. De nyere er ikke like bra som de "gamle" Men du har jo også masse sanger i fra noe som heter Future trance. Er MYE bra musikk der også. Finnes masse av de sangene på youtube. På coveret så er det ofte alien lignende figurer.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe den cden/dvden har jeg :grin:

Skaffet den for musikkvideoene, blant annet Call on Me :grin:
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Hehe den cden/dvden har jeg :grin:

Skaffet den for musikkvideoene, blant annet Call on Me :grin:

Hehe! Ja, Call On Me hadde en fin musikkvideo den.

Active MB-S124 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørt en god del på denne CDen en hel ferie noen kompiser og jeg ikke var bestykket med AUX på hytta(Bare 12volt, men som nå er oppgradert med en stooor bilforsterker, en stor kondensatorbank og Cerwin Vega A123 høytalere). Da gikk denne i spillern hele påsken, det som er det artigste er jo at det er nærmest Pink Floyd overganger mellom låtene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •