Airbag- All rights removed. Tidenes beste innspilling lydmessig? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 91 av 91
    Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Jeg blåser i om det er bra eller supergod kvalitet på god musikk, har lyttet til denne et par dager på spotify nå og den begynner virkelig og sitte, er glad i melodiøs rock som bare varer og varer med nydelige gitarsoloer, ikke i nærheten av Pink Floyd selvsagt (hvem er vel det?) men veldig bra.
    Nok et godt tips fra deg Gilmour, det forrige var Mew.

Kjempehyggelig at du liker musikken jeg booster corleone. Både Mew og Airbag er artister jeg spiller svært mye Og Airbag plata begynner som du sier virkelig å sitte.

Plata vokser og vokser på meg, rett og slett en perle fra begynnelse til slutt uten dødpunkter.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Airbag live

Topp mulighet for å oppleve Airbag live... :-)
    Og som bonus får du Marillion

Tuesday 31 July 2012
    Rockefeller Oslo, Norway
    TICKETS: Billettservice.no - Kjøp billetter til konserter, sport, teater, stand up, festivaler og mye mer.
    SUPPORT: Airbag

marillion.com | TOUR - Upcoming Tour Dates | The Official Marillion Website

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Topp mulighet for å oppleve Airbag live... :-)
    Og som bonus får du Marillion

Tuesday 31 July 2012
    Rockefeller Oslo, Norway
    TICKETS: Billettservice.no - Kjøp billetter til konserter, sport, teater, stand up, festivaler og mye mer.
    SUPPORT: Airbag

marillion.com | TOUR - Upcoming Tour Dates | The Official Marillion Website

Takk for dette tipset! Dette blir en aften jeg ikke lar gå fra meg, enkelt og greit. Grei valuta for 350 spenn med både Airbag og Marillion på samme kveld

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser virkelig frem til denne konserten og billettene er klare, det at Airbag spiller opp som oppvarmere gjør den dagen enda bedre. Marillion står meg veldig nær så dette blir en knallkveld. De jobber også med en ny plate så det er spennende tider i vente, håper den blir bedre enn Happiness is the Road.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av timc
    Leste bare de første postene og testet denne (Spotify høyoppløst). Må innrømme jeg synes det var ganske kjip innspilling. Helt grei liksom, men ikke noe høyere kvalitet enn det meste annet pop/rock av nyere dato. Det er tydelig kraftig komprimert da nesten alle instrumenter og lyder har nesten samme nivå.
    Jeg er en av dem som synes den nevnte Airbag plata har både meget god musikk og en lydkvalitet som overgår det aller meste. Ei referanseplate rett og slett.

At ikke alle er enige i dette er en selvfølge, men ettersom de påberoper seg å være i besittelse av noe som er langt bedre, så blir jeg nysjerrig - og vil gjerne vite hva som er deres referanser, så man kan sjekke ut dette selv. Kan man få vite hva dine referanser er?
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Jeg er en av dem som synes den nevnte Airbag plata har både meget god musikk og en lydkvalitet som overgår det aller meste. Ei referanseplate rett og slett.

At ikke alle er enige i dette er en selvfølge, men ettersom de påberoper seg å være i besittelse av noe som er langt bedre, så blir jeg nysjerrig - og vil gjerne vite hva som er deres referanser, så man kan sjekke ut dette selv. Kan man få vite hva dine referanser er?

Godt innlegg Ultima. Det slår meg selv hver gang jeg setter på denne skiva hvor herlig lydkvalitet den har. Hadde min bror innom på lyttesesjon her forleden kveld, og han fikk hakeslepp av denne Airbag skiva8) "Fytte grisen for en clean bass", og "utrolig oppløsning" var noen av hans spontane utbrudd. Utrolig moro!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Airbag ligger på Spotify, Gilmour. Blir utrolig godt å dra på med Spotify snart. ;-)

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he vær snill med Gilmour nå da. Jeg lyttet på den på Spotify en periode først for deretter og bestille cd, bruker Spotify på jobb cd hjemme, ihvertfall på gode innspillinger.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    He he vær snill med Gilmour nå da. Jeg lyttet på den på Spotify en periode først for deretter og bestille cd, bruker Spotify på jobb cd hjemme, ihvertfall på gode innspillinger.

Ja, det var litt dårlig gjort av meg da jeg skrev det. Hehe

Active alphamale sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    B&W 802 D3 ht - B&W ​cmc2 - ADA TRINNOV TEQ 8 rcs - OPPO kilde - MAC MINI kilde - CLASSÉ ssp 800 DELTA - YAMAHA mx-A5000 - KLIPSCH surr - PARADIGM sub1*2stk - PARASOUND jc1 mono eff - WEISS dac/interface - PHILIPS tv - BENQ projector

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På tide med en "ny" prog. referanse.. Usikker på lydkvaliteten da jeg ikke har mottatt skivene ennå, men musikken traff midt i hjertet :-)
    http://www.progstreamingclassic.com/...s%20Of%20Sand)
    Airbag- All rights removed. Tidenes beste innspilling lydmessig?-clepsydra-jpg
    Kvalitetsrapport følger når skivene har vært en tur i snurreren..

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •