Hjelp! Cd-r/bildeproblem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp! Cd-r/bildeproblem

Hei, folkens. Dette er neppe korrekt plassering av tråd, men fant ikke noe egnet sted. Tror allikevel det er folk her som har kompetanse på akkurat dette. Holder på med et båtprosjekt (hold ut, av-prob rett rundt hjørnet), og har fått en cd av selger med viktige bilder. Det er en Cd-r-plate. Traxdata 52x. Prøvd på tre pc'er, og alle finner skiva. Den kommer opp som ikon, med 340 mb lagret data. Men når jeg prøver å åpne får jeg beskjed om at det er 0 elementer der. Hva kan dette skyldes? Er vel DVD-brennere/lesere på alle maskinene, men kan det han noe å si?
    På forhånd takk

Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel kanskje det at du åpner filen i feil program? Hvordan fil er det snakk om?
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisHesby
    Er vel kanskje det at du åpner filen i feil program? Hvordan fil er det snakk om?
    Er snakk om en drøss jpeg-filer antar jeg. Forsøkt å åpne den i alle tenkelige programmer på maskinen, men finner ingenting. Det er kun når man ser på oversikten i "min datamaskin" at cd-rom-stasjonen finner filer på platen. I ferd med å gi opp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •