OPPO BDP-103 og 105. - Side 17

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 17 av 32 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 ... SisteSiste
Viser resultater 321 til 340 av 633
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har sjekka litt rundt på nettet,og ser ut som den må kobles til pcen.Men får håpe den kan sende trådløst videre til bden (forsterke signalet,bruke den som acess punkt eller noe)

Sitat Opprinnelig postet av gertost
    Hei!

Sikker ikkje mulig,men spør alikavel :roll:

Er det mulig å bytte ut usb adapteren for trådløst internett og koble til ein slik ein for bedre signal?

ASUS USB-N66 Dualband Wireless USB Adapter 802.11 a/b/g/n - 122 x 111 x 62 mm / MULTICOM

Vudu fungerer fint,men youtube og netflix hakker/lagger litt,og stopper opp innimellom i tillegg til varierende kvalitet på netflixn 8-)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre som har problemer med ustabil netflix på bildekvalitet?

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gertost
    Noen andre som har problemer med ustabil netflix på bildekvalitet?
    Bildekvaliteten på netflix er avhengig av overføringshastigheten din på nettet. Både lokalt nettverk og nettkapasitet kan påvirke bildekvaliteten.

Selv merker eg varierende bildekvalitet om eg er tilkoblet via trådløst nettverk f.eks på laptop. På kablet tilkobling og uten større forbruk på linjen er det stabilt. Hvis hukommelsen er med meg så er datamengden over 2gb i timen ved full kvalitet hos netflix

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,085
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp snakket med min leverandør Altibox som skryter av SuperHD på Netflix, noe jeg ikke får. Og så viser det seg at det er Xbox 360 som er problemet.

Kanskje det blir en Oppo på meg da, for her er det vel ikke noe problemer med SuperHD på Netflix ? PS - kjører amerikansk Netflix i falle det er skjær i sjøen...
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har telenor og 25mbps linje.Men kjører trådløst.

Idag har faktisk netflix virket fint med 1080HD ( Bortsett ifra idag tidlegt,hvor eg ikkje fikk logga meg inn på netflix via oppoen og youtuben på oppoen låste seg ).

Har amerikansk netflix på oppen.Virket bra idag,men på pcen fikk eg kun den norske versjonen og på pcen var kvaliteten dårligt selv om det er pcen som mottar best signal trådløst ( har koblet til ein asus usb n66 adapter til pcen).

Har lest litt rundt på nettet,og funnet ut at oppo 103 støtter kun 2,4ghz. Litt synd da det er 5 ghz som skal funke aller best ved streaming av hd video,osv.Meira stabilt og ikkje lagging.Men har lite greie på pc,så mulig eg tar feil her :P

Ps:Vil anbefale alle å prøve VUDU.Må betale pr film.Men virkelig bra kvalitet.1080p HDX og dolby digital plus.Bluray kvalitet på filmene i mine øyne Ca 16000 titler oppmot netflix som har rundt 3000. Filmene kommer omtrent samtidigt som bd usa,og noen ( litt mindre kjente filmer ) før kino Har leigd bd filmer på lovefilm lenge og kjøpt litt filmer i ny og ne.Men nå er det slutt på lovefilm og mindre kjøp.Med VUDU og amerikansk netflix så holder det i massevis

Og ikkje minst: oppen parkerer ps3 og pcen på bildekvalitet og brukervenlighet.Og i tillegg kjemperask

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Har nettopp snakket med min leverandør Altibox som skryter av SuperHD på Netflix, noe jeg ikke får. Og så viser det seg at det er Xbox 360 som er problemet.

Kanskje det blir en Oppo på meg da, for her er det vel ikke noe problemer med SuperHD på Netflix ? PS - kjører amerikansk Netflix i falle det er skjær i sjøen...
    Xbox 360 støtter kun 720p. ps3 støtter superHD dvs 1080p akkurat som en blu-ray spiller eller media boks

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,085
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Xbox 360 støtter kun 720p. ps3 støtter superHD dvs 1080p akkurat som en blu-ray spiller eller media boks
    Tro ikke det stemmer da jeg bestemt mener jeg har 1080p på min, men skal sjekke. Et raskt søk gir meg svar som jeg tror at man kan velge 1080P og det ser ut som 1080p og ikke 720p.

På den annen side diskuteres det så fettet sketter på nett ser jeg. Noen påstår det er oppskalert 720p noen sier det er ekte 1080p. Dog, når har vel det at den ikke spiller SuperHD delvis gitt oss svaret....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,085
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Blir vel litt billigere og handle hos bombay da de skriver ned verdien litt
    Hadde de vel ikke skrevet ned verdien ville spilleren kostet 615 dollar + 90 dollar frakt + 25% moms som blir ca 4900,- NOK (blir totalen ca 4200, sparer du ca 700,- på nedskrivningen)

(er jo lite trolig at det blir oppdaget.....da må de på gardermoen anse oppgitt pris fra Bombay så feil at de krever kopi av regningen fra din netthandel for å beregne moms)

Bestiller du en region A fra Amazon så regner de ut alt (pris spiller + Shipping & Handling + Norsk moms) og du betaler alt på en gang (ingen mere betaling når spiller kommer levert på døra)
    Frakt fra Amazon er ganske rask ..er vel flere som har fått spillerene sine på 4-6 dager
    Man må kjøpe regionkit i tillegg.
    Pr i dag kjøpes de av de fleste hos bluraychip.dk - Oppo kits og kommer i posten fra Danmark etter normalt 4-6 dager
    Regner man totalen vil en Amazon spiller + regionkit komme på 4600,-NOK (helt uten nedskrivninger)

Fordelen med å bestille fra Amazon er at da kan man selv bestemme regionkit (for spilleren er en ren A)
    For det første må man ikke bestille fra kit bluraychip men pr i dag tjener man ikke stort på og bestille andre steder heller
    (men ser man feks bdp 93 så fikk man kjøpt regionkit på ebay helt ned i 200,- så man vil vel med tid finne billige kit til 103/105........mange av region kit til 93/95 passer til 103/105 .......jeg antar mange av de som solgte billige kit til 93/95 bare har skrudd opp prisen og nå selger til 103/105)

Det med fordel av og kunne velge kit er at kit som innstaleres av Bombay er standard kit. (det har vært slik og tror ikke de setter inn pro kit nå heller men de kan jo endret på det)
    Skal man ofte bytte mellom regioner er standard kit veldig tungvint .
    (er kit stort sett for å få sin A spiller til og bli B og skjelden endres er standard kit helt ok)

Det er andre enklere kit i salg der man enkelt skifter regioner (feks pro kit) men det koster noen kroner mere
    Fordel med et Pro kit er at det kan oppdateres........skulle det skje en dag at Oppo leverer ut en firmware som påvirker standard kit så er man ille ute (PRO version can be upgraded for extra upcoming features)

(EU spillerene som selges i Norge er stort sett pro kit etter hva jeg forstår)
    så litt av den høye Norske prisen kan forsvares med mere kostbart regionkit)

En 103 koster på det billigste 499 dollar + et kit til ca 80-90 dollar som tilsier at ca 3200,- kroner koster en regionfri 103..........resten blir hva butikker , fraktselskap ,nettsalg ,Norske stat krever

At en spiller selges dyrere i Norge er litt logisk da vi har helt annen økonomi + lengere garanti ?/reklamasjonsrett
    Man må jo ikke kjøpe sonefri i Norge om man ikke må ha det.......en 103EU region B koster 5.895,- og bør ikke ta lang tid i frakt om den er på lager (skulle man med tiden finne ut at man trenger regionkit alikevel er det bare å finne et billig på nettet og sette inn)
    Var i gang med å handle 103 på bombay og de vil ha $615 + $85 = $700 eller rundt NOK4200 og så kommer moms på topp. Nedskriving med NOK 700 Hæ ? Forstår ikke helt hvordan dette blir NOK4200 totalt ?

Amazone skal ha $499 / NOK3000 + DKR890 for Bluraychip pro + moms og ser billiger ut enn Bombay

Eller handler man andre steder om dagen ?

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fjernes

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var i gang med å handle 103 på bombay og de vil ha $615 + $85 = $700 eller rundt NOK4200 og så kommer moms på topp. Nedskriving med NOK 700 Hæ ? Forstår ikke helt hvordan dette blir NOK4200 totalt ?

Amazone skal ha $499 / NOK3000 + DKR890 for Bluraychip pro + moms og ser billiger ut enn Bombay

Eller handler man andre steder om dagen ?
    Skal man ha spilleren til lavest pris velger man Bombay.......siden de setter verdien på pakken så lavt at man nesten ikke betaler Norsk moms

http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...ml#post1922511

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,085
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal man ha spilleren til lavest pris velger man Bombay.......siden de setter verdien på pakken så lavt at man nesten ikke betaler Norsk moms

http://avforum.no/forum/dvd-blu-ray-...ml#post1922511
    Ok - det forklarer saken :roll:

Tror alikvel jeg vil satse på en BluRayChip og Amazon eller andre. Synes ikke særlig om slik tusking med verdien av innhold og tollerne tar vel en og annen stikkprøve, og har vel ingen garanti at de gjør det hver gang. Videre ser standard regionfri kittet ut som en kabel forlenger, mens prokittet er et skikkelig kort med funksjonalitet som vil klare noen oppdateringer - hadde tenkt å ha den noen år.

Er Amazon billigst på region A spillere nå og som sender til Norge ?

Og så lenge man ikke har behov for DAC og den analoge utgangen på 105 er det vel ikke stor forskjell på 103 kontra 105 ?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok - det forklarer saken :roll:

Tror alikvel jeg vil satse på en BluRayChip og Amazon eller andre. Synes ikke særlig om slik tusking med verdien av innhold og tollerne tar vel en og annen stikkprøve, og har vel ingen garanti at de gjør det hver gang. Videre ser standard regionfri kittet ut som en kabel forlenger, mens prokittet er et skikkelig kort med funksjonalitet som vil klare noen oppdateringer - hadde tenkt å ha den noen år.

Er Amazon billigst på region A spillere nå og som sender til Norge ?

Og så lenge man ikke har behov for DAC og den analoge utgangen på 105 er det vel ikke stor forskjell på 103 kontra 105 ?
    Liker selv og gjøre det på riktig måte.
    Hvordan det er med Amazon og Oppo spillere pr i dag er jeg ikke sikker på.
    Har vært perioder da man ikke kan bestille dem til Norsk adresse.
    (er jo bare og prøve)
    Sende ikke Amazon Oppo spiller til Norge kan man bruke
    JetCarrier, Air and Sea freight forwarding from USA to Norway, Sweden & Denmark. Est. year 2000, 90000 customers cant be wrong! (som mange her i Norge benytter seg av...også avforum brukere)

Fra Amazon betaler man alt i en gang
    Spiller + Shipping & Handling + Norsk moms som vil tilsi at pris spiller levert på din dør hjemme blir på ca 750 dollar... som etter dagens kurs blir ca ca 4350,- NOK

Mange bestiller kit fra Danmark og er fornøyd
    bluraychip.dk - Oppo kits
    prisene er inkl frakt og tar ca 4 dager før den ligger i postkassen.

Ca 920,- NOK for prokit (bluraychip) + spiller fra Amazon levert på døra hjemme blir en totalkostnad på ca 5250,-
    Ikke mye billigere enn og kjøpe en 103EU region B spiller her i Norge men blir jo en del billigere enn en 103EU region fri her i Norge
    (og da er en 103EU regionfri montert med standard kit)

Standard eller prokit innstaleres begge innvendig i spiller på hovedkortet.
    Hovedforskjellen er hvordan de brukes.

Skal man i hovedsak bare endre en A spiller til B og sjelden gang endre sone til disc er standard kort helt ok.

Skal man endre spiller ofte mellom regioner bør man koste på seg pro kit da det er enklere og skifte mellom regioner

Kjøper du en ferdig modifisert spiller fra andre land eller her i Norge er det standard kit som hovedsakelig er montert i spiller (har ennå ikke sett forhandlere som har satt inn pro kit)

At prokit ser skikkelig ut har jo med at det er laget for flere funksjoner.
    Det kan brukes med RS232
    Det kan oppgraderes for ekstra kommende funksjoner.
    Kommende funksjoner.........nå har jo pro kit eksistert en stund til Oppo spillere men ingen ekstra funksjoner har kommet .
    At et standard ser enklere ut er at det bare inneholder sone endring (som er den funksjonen de fleste kjøper kortet til)
    Holdbarhet og stabilitet har jeg ikke lest at det ene er bedre enn det andre.(selv har jeg begge typer kort men som jeg tidligere skrev ...valg av kort er hvor ofte man skifter regioner og at man enklere skifter med pro kit)
    __________________________________________________ ____

Forskjell 103/105

Digitalt bilde er spillerene identiske (samme hovedkort)

Digital lyd er de nesten like
    Eneste forskjell mellom spillerene er at 105 har noen digitale innganger 103 ikke har
    (optisk/coax/USB) inngang for DAC behandling fra eksterne enheter (for eksempel pc , optiske/coax utganger fra andre avspillere osv)

Strømforsyningen er andreledes mellom 103/105 men benchmark målinger viser at det ikke er forskjeller digital lyd/bilde ytelse mellom spillerene.

Drev er likt mellom en 103/105.......eneste forskjellen er at frontplate drev er noen få millimeter høyere på en 105 enn en 103

Så........har man ikke behov for DAC i spilleren er en 103/105 helt 100% like

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,085
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker Hygen, hva skulle vi gjort uten deg her inne 8) .

La inne en bestilling hos Bombay med litt hentydninger om høye avgifter i Norge. Tror staten klare seg for det.... Var på nippet til å bestille fra Norge da jeg strengt tatt ikke trenger regionfri.

Newcomer Wilford sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Porsgrunn - Telemark - Norge
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte min sonefri på Soundgarden, lokal butikk i Porsgrunn hvor jeg bor. Mye enklere om den går i stykker, noe den sikkert ikke gjør.:-D
    Samsung UE70KU6075 - Denon AVR-4520 - OPPO UDP-203
    Patos Lyric 502 - Cerwin Vega E76C - Patos Lyric SUB 10 - Dali R1000
    Mer info på wilford.no

Newcomer MKej sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny offisiell firmware ute nå

This version is based on the latest Public Beta release version BDP10X-50-0323B. Comparing to the previous Official release version BDP10X-38-1220, the major changes included in this version are:
    Added support for Direct Stream Digital (DSD) file playback from local storage. The DSD files can be either stereo or multi-channel. Both the DFF and the DSF formats are supported. (The channel mapping error reported in the beta firmware that affects PCM conversion of multi-channel DSD file has been corrected in this official release.)
    Added support for CUE file playback. This function can be applied to music files on local storage and supported audio formats include FLAC, WAV, APE and MP3.
    Added a feature that allows the creation of playlists while accessing music files from local USB storage. When navigating these music files, pressing the OPTION button will bring up a menu with a prompt to either "Add to playlist" or "Goto playlist". The created playlist file is stored within the local USB storage, inside "OPPO_Media_Info/playlist".
    Added support for the AIFF audio format. (Standard AIFF files are supported. AIFF files with AIFF-C/sowt encoding generated by Mac OS X are not supported.)
    Added support for the ExFAT file system.
    Added additional Crossover Frequency selections (50, 70, 130, 140 and 160Hz) in "Setup Menu"->"Audio Processing"->"Crossover".
    Added a feature that allows the user to decide which mode (Auto, Film and Video) to use when performing video de-interlacing. This can be set in "Setup Menu"->"Video Setup" -> "HDMI Options"->"De-interlacing Mode".
    Added DMR Seek capability, so the user can drag the progress bar on the DMC side and adjust the media file playback progress on the player.
    Resolved the HDMI high bit-rate (HBR) audio loss issue with Yamaha RX-V673, V773, A820 and A1020 AV Receivers. Customers have reported that when sending DTS-HD Master Audio or Dolby TrueHD signals in "Bitstream" mode through HDMI to these Yamaha receivers, any signal interruption (resolution change, source selection, etc.) will cause Yamaha to display "Audio Decoder OFF" on the front panel and produce no sound from the speakers. This issue has been resolved.
    Resolved a recently reported FLAC file playback issue. Some FLAC files made from the latest version of the EAC (Exact Audio Copy) software tool could not be played on the BDP-103/105 players. This issue has been resolved.
    Improved the down-mixing algorithm for the BDP-105's headphone output. This results in better volume and sound staging when playing certain multi-channel audio sources.
    This change takes advantage of the main audio DSP (digital signal processor) that is normally assigned to the multi-channel analog output. When headphones are connected, the multi-channel analog output is muted and the DSP is temporarily reconfigured for stereo down-mixing, and its output is routed to the headphone amplifier. Please do not try to adjust the player's audio processing settings while the headphones are plugged in, as these settings are only temporarily used and will be restored to the user's original settings when the headphones are removed.
    Added a feature that allows the adjustment of the audio delay time within the range of -100ms to +100ms. This can be set in "Setup Menu"->"Audio Processing" -> "A/V Sync", and the delayed time will be applied to all output terminals including HDMI 1 and 2, Coaxial, Optical, and 7.1 outputs (including the Stereo outputs of the BDP-105).
    The actual audio delay effect might be different for each of the output terminals due to the different audio process algorithms and signal paths used for each output. Please adjust this setting based on the actual output terminal in use.
    The negative adjustment values are for cancelling out the audio delay that the player automatically applies. Depending on the video source and the time it takes to process the video, the main decoder chip automatically applies an audio delay in order to optimize audio video synchronization. The negative manual settings reduce the automatic audio delay, while the positive manual settings apply additional delay. Any negative value setting beyond the player's automatic delay will be treated as completely cancelling the automatic delay. For example, if the "A/V Sync" value is manually set to -100ms and for the current video source the player applies a 70ms automatic audio delay, the final result is that the 70ms audio delay gets cancelled and the audio is not delayed at all. It is not possible to put audio ahead of video using this setting.
    For content sent through HDMI IN, the "A/V Sync" adjustment only works with positive values.
    Resolved the brief audio pop issue found on the 7.1 and Stereo audio outputs. This popping noise could happen when the player is processing content from a television cable box (through the HDMI inputs), and when channels are switched on the cable box. This issue has been resolved.
    Added basic support for a USB keyboard. Some of the supported keys and their functions are:
    Numerical keyboard: if Num Lock is turned on, functions as Numerical buttons; if Num Lock is turned off, functions as navigation buttons ("2", "4", "6", "8").
    ARROW buttons (UP, DOWN, LEFT, RIGHT): functions as navigation buttons.
    HOME button: functions as HOME button.
    END button: functions as STOP button.
    Page Up/Down buttons: functions as PAGE UP/DOWN buttons.
    ESC button: functions as RETURN button.
    ENTER button: functions as ENTER button.
    SPACE button: insert a space between characters on the soft keyboard.
    Improved compatibility with some cable TV boxes, especially from Motorola. Customers have reported that HDMI handshake failures (such as blank green screens, flickering images, and frequent audio drops) could happen when these TV boxes were connected to the HDMI IN port (Front and Back). This issue has been significantly improved in this firmware. (We are aware of an occasional frame drop and audio/video synchronization issue that may still happen when accepting 480i, 576i or 1080i signals from certain cable boxes, and are working to resolve it in a future firmware version.)
    Improved the support for large capacity external hard drives. The maximum size for a single partition can be up to 16 TB when using GPT partition table and NTFS or ExFAT file system.
    Improved the digital audio compatibility with the Apple Airport Express (2nd Generation). Customers have reported that frequent audio dropouts were heard on BDP-105's analog audio outputs (both 7.1 and Stereo) when accepting a digital audio signal from the Airport Express 2's optical audio out. With this firmware, the audio dropouts have been eliminated or significantly reduced.
    Removed a limitation in "Audio Processing"->"Speaker Configuration", that turns off the SBL and SBR speakers automatically when the Center speaker is set to "Off". However, if the SL and the SR speakers are set to "Off", the SBL and the SBR speakers will still be muted.
    General disc compatibility improvement based on recent and upcoming Blu-ray releases as well as user-submitted disc samples.

Active mclaren sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hjelp til oppo103/ sone kit

Hei! Har akkurat fått opp103 og chip i posten chip'en er pro chip fra dk.
    Dette skulle være plug and play... Monterte etter bruksanvisning , allt på plass og skal starte opp med sone B og holder nede 2 for og starte... Det gjør den men den kommer ikke lenger enn oppo logo hva nå... Starter jeg den med power knappen så kommer det bare opp hvit skjerm hvor du kan skimte blu-ray logo?? Hjelp:-)

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mclaren
    Hei! Har akkurat fått opp103 og chip i posten chip'en er pro chip fra dk.
    Dette skulle være plug and play... Monterte etter bruksanvisning , allt på plass og skal starte opp med sone B og holder nede 2 for og starte... Det gjør den men den kommer ikke lenger enn oppo logo hva nå... Starter jeg den med power knappen så kommer det bare opp hvit skjerm hvor du kan skimte blu-ray logo?? Hjelp:-)
    Hvordan man bruker kit

region A, B eller C,
    trykk "1", "2" eller "3" på fjernkontrollen når spilleren er i standby.

Spilleren vil automatisk slå seg på, når "1", "2" eller "3" er trykket.

Den valgte regionen vil bli lagret og husket, selv når du fjerner strømforsyningen fra spilleren.

• Hvis du vil deaktivere den automatiske power on.... trykk på den blå knappen på fjernkontrollen en gang.

• For å aktivere automatisk power on..........trykker du på den gule knappen en gang

deaktiver (blå knapp)for så prøv på nytt...........

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så bra! Skal prøve etter jobb i dag. Takk for raskt svar:-)

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan man bruker kit

region A, B eller C,
    trykk "1", "2" eller "3" på fjernkontrollen når spilleren er i standby.

Spilleren vil automatisk slå seg på, når "1", "2" eller "3" er trykket.

Den valgte regionen vil bli lagret og husket, selv når du fjerner strømforsyningen fra spilleren.

• Hvis du vil deaktivere den automatiske power on.... trykk på den blå knappen på fjernkontrollen en gang.

• For å aktivere automatisk power on..........trykker du på den gule knappen en gang

deaktiver (blå knapp)for så prøv på nytt...........
    Nå har jeg prøvd og deaktivere med og trykke blå men uansett hva jeg trykker så stopper den opp... Spilleren står det Hello og skjermen står oppo med blu-ray logo under hva har jeg gjort feil?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mclaren
    Nå har jeg prøvd og deaktivere med og trykke blå men uansett hva jeg trykker så stopper den opp... Spilleren står det Hello og skjermen står oppo med blu-ray logo under hva har jeg gjort feil?
    Har montert kit riktig
    http://www.bluraychip.dk/attachment...._attachment=25

Bruker fjernkontroll riktig i forhold ti kit

How to use the mod:
    •By default, your bluray player is now region free for DVD. To set the bluray region to A, B or C, please press “1”, “2” or “3” on the remote when the player is in standby. The player will automatically power on, when “1”, “2” or “3” is pressed. The selected region will be stored and remembered, even when removing the mains supply from the player.
    •To disable the automatic power on, press the blue button on the remote once.
    •To enable automatic power on again, press the yellow button once

Så har jeg gjennom min avforumtid lest
    om noen få som har hatt problem med kit............de har kontaktet bluraychip.dk - About us / Contact og fått hjelp/tilsendt nytt kit

Som eneste tips jeg har er
    ta ut kit

reset spiller til fab innstilling

sett in kit

og prøv på nytt

Side 17 av 32 FørsteFørste ... 7 13 14 15 16 17 18 19 20 21 27 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine