Endelig kinorom!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Endelig kinorom!

Hei folkens!
    Jeg har lenge villet bygge et dedikert kinorom, og nå skal det endelig gjennomføres
    Rommet er 6,6 x 5 meter, og dette vil jeg utnytte på best mulig måte for å få mang en fin kino- og musikkopplevelse:-D
    Oppussingen pågår for fullt, og det begynner å bli skikkelig fint. Så interiørmessig er alt i boks, men så kommer vi til det tekniske, og det er da jeg muligens trenger litt hjelp fra dere som har god kompetanse innenfor dette feltet:-D
    Pr. i dag har jeg noe hjemmekinoutstyr:
    Denon AVR-2807
    Dali IKON 8 fronthøyttalere
    Dali IKON 7 bakøyttalere
    Dali IKON vocal 2 senter
    Dali IKON Sub

Denonforsterkeren føler jeg har litt problemer med å drive dette opsettet, så jeg vurderer ny reciever. Har sett på NAD T775HD, ONKYO TX-NR5007B eller Pioneer SC-LX82. Hva tror dere, er dette recievere som vil passe godt til høyttalerene?
    Når det gjelder projektor, så har jeg lest en del om Panasonic PT-AE4000, og jeg vurderer sterkt å kjøpe denne. Bør jeg gå for 2,35:1 lerret, eller 16:9?
    Siden det er ca 6 meter fra sofa til lerret, hva er anbefalt størrelse?
    Jeg håper på tips fra dere som kan dette mye mere enn meg, det hadde jeg satt stor pris på:-D

Active
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv pioneer sc-lx71 og er meget fornøyd med den.
    Jeg ville kanskje gått for sc-lx82 eller onkyo'en,muligens kunne rx-v3900 passet bra(ser det ligger en slik for salg her på avtorget).

Enn annen mulighet er jo en mindre forsterker og supplere med effekt-trinn!
    Når det kommer til prosjektor så er jeg ikke så veldig inne på det,men panasonic har fått mye skryt for sine modeller.

Lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •