Doxa's "kino" Begynnt å flytte inn litt utstyr! :) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 52 av 52
    Intermediate TheNatural sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Doxa
    Trenger forøvrig tips til sofa. Har litt begrenset med plass, så en 3-4 seter recliner uten midtkonsoller er mest aktuellt. Hvis ikke blir det en standard sofa med sjeselong fra ikea el... Hadde egentlig tenkt å handle fra global møbler, men de har lagt ned :-(
    [/IMG]
    Jeg tenker også litt omkring hvilke møbler jeg skal satse på etterhvert. Synd at Global har lagt ned, de hadde et par fine modeller. De må ha lagt ned i løpet av de siste dagene siden hjemmesiden deres var oppe for kort tid siden, nå er den borte. Skal du ha Buttkickers eller lignende?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TheNatural
    Jeg tenker også litt omkring hvilke møbler jeg skal satse på etterhvert. Synd at Global har lagt ned, de hadde et par fine modeller. De må ha lagt ned i løpet av de siste dagene siden hjemmesiden deres var oppe for kort tid siden, nå er den borte. Skal du ha Buttkickers eller lignende?
    Ja de har akkurat lagt ned, men har noen rester igjen på finn ser jeg.
    Fikk tilbudsavis fra møbleringen, og tilsvarende der koster intet mindre en 40000!
    Sikkert bedre, men totalt uaktuellt for min del.
    Skal en tur på ikea for å handle hyller/skap til alt utsyr i morgen, så ser på sofa samtidig. En 2seter med sjeseljong på hver side er kanskje aktuellt. Har i tillegg to veldig gode ørelappstoler....

Lurer på buttkickers etterhvert ja, har kikka litt i tråden din og de ser geniale ut igrunn. Har noen 15" som jeg evnt. kan bruke istedet. Hvor har du kjøpt?

Intermediate TheNatural sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel Ekornes fra Møbelringen. Det er jo fantastiske møbler av god kvalitet og funksjonalitet, men som du sier, meget kostbare.

Jeg kjøpte mine to Buttkickere, samt forsterker og Quick Connect (for å koble inntil 4 Buttkickere) hos AV Lageret. Det var dessverre de siste og jeg mailet han her om dagen og han sa at de har lagt ned dette salget pga tap. Det er jo litt synd siden jeg trenger to til. Vel, vel, jeg har nå nok av ting å bruke penger på i lange tider fremover når det gjelder kinoen :???:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke skjedd noe på prosjektet i helga pga div andre aktiviteter som ski og slikt, men hadde en runde i div møbelforetningepå lørdag.
    Valget falt på "las vegas" recliner sofa på tilbud hos bohus. 4 seter med recliner og 2 skrå mellomstykker med koppholdere som kan plasseres der jeg ønsker.
    Fikk også handlet inn røkt eik parkett til gulvet som skal legges i morra.
    I dag blir det å få gjort endel elektrisk og klargjøre for gulvlegging.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "lenge" siden oppdaterte bilder nå.

Har fått lagt ferdig gulvet i dag, og ble ganske ferdig med å trekke det elektriske i går kveld

Kabel til bakhøyttalere

Gulv... Røkt eik

Madammen er kappe og måleshef, mens jeg legger

Resultatet

Fikk denna karen i posten fra Hong Kong i dag. Trykt på et slags lerret, så den slipper litt luft igjennom. Har tenkt å trekke noen rockwool lydplater med slike. Håper det blir bra resultat av dette. Kanskje ikke helt optimalt, men med litt avstand bak platene så vil det nok bli brukbart. Kom gjerne med inspill her så jeg ikke bæjsjer helt på leggen. Bildet underst viser stoffet mot en lampe for å se gjennomskinnet.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser brillefint ut Doxa.

Men hvor bestilte du det bildet? Link? The Dark Knight er for øvrig en av mine absolutte favoritter for tiden, kan se den igjen og igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt fremgang igjen i helga. Fått lista ferdig, satt sammen utstyrsbenk/skap og gjort endel elektrisk. Nå er det bare småtterier igjen for å begynne å flytte inn utstyr

Spot 2x50watt

Jung bryter med mulighet for 4 funksjoner per knapp = 24
    Skulle vært sort, men hadde denne liggende

Sølv elko+ til projektor

Sort elko+ på resten

Tv benk ferdig sammenskrudd

Plate for spotter og innebyggetlerret på plass

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er benken nesten fylt opp, og ting begynner å komme på plass.

Har akkurat bestillt en Epson TW3500 som jeg henter på komplett i morra. Onkyo 807 er også bestillt, og hentes på netshop i morra. Kjekt å bo i "silicone valley"

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ikke for å ødelegge en haug men rødt på veggene? er det madammen som måtte ha dette?

det å bruke en av primærfargene i bilde fra prosjektøren er vell ikke det lureste?

ellers ser jo dette ut som et knallprosjekt da! gleder meg til å se når alt er ferdig

Intermediate dwdbard sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flott tråd du har skrevet med bra framgang..

hvor har du kjøpt høytaler kabler til bakveggen? pris?

stian

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GrEmLiNgS
    ikke for å ødelegge en haug men rødt på veggene? er det madammen som måtte ha dette?

det å bruke en av primærfargene i bilde fra prosjektøren er vell ikke det lureste?

ellers ser jo dette ut som et knallprosjekt da! gleder meg til å se når alt er ferdig
    Ideelt sett så kunne det vært en mørkere mere nøytral farge, men dette er en stue så batcave er utelukket både for meg og for fruen. Rødfargen er mye mørkere en det ser ut som på bildene. Blir det for ille er det ikke mere en 2 strøk med maling som skal til.
    henta projektor og reciver i dag, så regner med å se film i helga

dwdbard:
    Kablen er noe jeg har ordna med en leverandør så vet ikke hvor mye den kom på (er elektriker), men den kan bestilles hos f.eks elektriker eller kanskje elhandel.
    Har er leverandøren, finnes i 2,5mm2 og 4mm2:
    Svakstrømprodukter Anti Twin® | Tec Con

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stoler/sofa

Hei artig å følge prosjektet ditt ser ut til å bli en knall bra kino det der

Så også at du lette etter 3 seter stoler, her har du konge stoler tror jeg til en god pris finnes også i skinn inne der..

Concept hjemmekinosofa microfiber

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •