BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Merker at det blir mere rapportering her i en bulk av gangen.. Men slik får det bare være...

Her er for tiden strøm til loftet - går fra stikk over døren på kjøkkenet og opp til andre etasje... Elektrikeren kommer på torsdag, da blir det andre boller.
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-067-jpg

Rockwool steinull og akustikkplater som venter på å bli brukt som hjelp til akustikken:
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-068-jpg

En uferdig ingangsdør til kinoen sett fra utsiden. Holder fortsatt på inni veggen, men med døren lukket er det ganske så stille her ute allikevel... Får håpe det fortsatt er slik når PB-13 Ultra kommer...
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-069-jpg

Uferdig inngang til kino sett fra innsiden. Eneste som gjenstår å males, må bare bli ferdig med utforing, noe som jeg bare har gjort 1 halv gang før..
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-070-jpg

Her ser vi litt til venstre for døren. Bjelker er beiset i matchende farge som Parketten (valnøtt). Det ser utrolig flott ut i samspill med de hvite og mørke veggene. Chief feste og PTAE3000 fra Avshop er nettop blitt godt festet i en bjelke. Har hatt noen førpremierefilmer og det blir bare herlig

Jeg har kjøpt 8 bassfeller brukt, de ligger litt strødd rundt i rommet for tiden, får se hvordan best å bruke dem. Ledninger og kabler blir nok det siste som blir gjort, så det ser fortsatt litt rotete ut.
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-071-jpg

Fått sofaen opp å greier, det gikk på centimeteren inn døren! Ellers så er det et lite oversiktsbilde. Fikk til å med inkludert en grå og en rød snuggie
    http://avforum.no/forum/attachment.p...1&d=1288130700

Høyde under taket:
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-073-jpg

Buet 92" Dreamscreen lerret er oppe, det har blitt prøvd å fungerer himmelsk, må bare finne på en finurlig løsning for å henge det opp!
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-074-jpg

Bjelker og takhøyden:
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-075-jpg

Her ser du noen bassfeller og akustikkplater som venter på montering.
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-076-jpg

Lister som er under maling. Jeg lager lister i matchende farger til veggene.
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-077-jpg

Dette blir data/kontor/gitar/annet delen i kinorommet. Her har jeg malt hvite vegger med kontrast til den mørke i hjørnet. Det ble veldig flott!
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-078-jpg

BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-079-jpg

Sweetspot.. Vanskelig å få skikkelig bilde da det var mørkt, jeg hadde briller på, og den ville ikke fokusere.. Her skal jeg nok tilbringe mange timer...
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-080-jpg

Jeg har lagt Valnøtt parkett i på hele loftet, samme som jeg har i stuen nede. Det ser veldig flott ut, er deilig å gå på og jeg liker ting som matcher. 8)
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-083-jpg

Inngangspartiet måtte senges for å få plass til døren. Her er det godt lydisolert uansett. Skal få ned parkett her også. Jeg har vurdert ledlister eller noe lignende under sidene i trinnet, får se hva det blir til..
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-084-jpg

Trappen opp til loftet. Utenfor døren er det fortsatt ganske uferdig.. men nå vil jeg først å fremst få selve rommet helt ferdig.
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-085-jpg

Her ser du hvor strøm kommer opp fra sikringsboksen. 2 kurser skal inn: 1 til lys, projektor, data osv. mens en kurs skal bare være for lyd.
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-086-jpg

Det var da en "liten" updæit fra min side! Mere informasjon kommer.

Til torsdag kommer elektrikeren endelig for å innstallere lys, stikkontakter og lys.. noe jeg ser veldig frem til! Jeg skal også nå prøve å få gjort ferdig dørveggen og utforing, male veggen, og da endelig sette opp høyttalere som står spent og venter.

Begynner å nerme seg! Er ca 1 år og 1 måned siden starten.

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildene mangler.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Bildene mangler.
    Nå skal det være i orden. De ble "litt" store i første omgang..

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter i disse dager fortsatt på elektriker mens jeg finner ut hvor langt evnene strekker seg til å bygge akustikkplater..

Active Gelbear sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, og gratulerer med nesten ferdig kino! Har det skjedd noe mer siden sist oppdatering?

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigT
    Merker at det blir mere rapportering her i en bulk av gangen.. Men slik får det bare være...

Her er for tiden strøm til loftet - går fra stikk over døren på kjøkkenet og opp til andre etasje... Elektrikeren kommer på torsdag, da blir det andre boller.
    BigT's loftskino - Nye bilder og masse fremgang.-diverse-2010-067-jpg
    Takk for kommentar!

Ser ut som en Infinite 2.15 alarmsentral (uten strøm, fyfy hehe) du har på veggen der

Skjedd noe mer siden oktober i fjor? Ser ut til å bli en skikkelig fet batcave! Emotiva for alle penga!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •