Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret - Side 41

Sponsorer:
Takk Takk:  10
Like Like:  169
Side 41 av 172 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 ... SisteSiste
Viser resultater 801 til 820 av 3428
    Active Anders3D sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den stjernehimmelen din ble utrolig kul! Godt jobba!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Å fytti Helv****!

Halo

Vil bare si (etter å ha lest igjennom disse 41 sidene!) at dette her er bare helt sinnsykt! Kinoen, terassen og alt sammen! I love it! Gleder meg til å se denne ferdig! Kjempe bra arbeid!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legger inn et abb her med det samme, her skal jeg bruke tiden godt for her var det jammen mye godt arbeide. Masse flotte løsninger her altså, moro å se fortsettelsen på prosjektet.

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anders3D
    Den stjernehimmelen din ble utrolig kul! Godt jobba!
    Takker for det, Anders3D!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Freak1
    Halo

Vil bare si (etter å ha lest igjennom disse 41 sidene!) at dette her er bare helt sinnsykt! Kinoen, terassen og alt sammen! I love it! Gleder meg til å se denne ferdig! Kjempe bra arbeid!
    Tusen takk for fine ord, synes det er imponerende at noen orker å lese gjennom alt!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Legger inn et abb her med det samme, her skal jeg bruke tiden godt for her var det jammen mye godt arbeide. Masse flotte løsninger her altså, moro å se fortsettelsen på prosjektet.
    Hei mister Waters! Ser at du har det meste av Pink Floyd og soloplater! Har hørt på denne gruppa siden jeg startet med musikk seriøst i '75, og må vel regne meg også som fan! Har omtrent alt på kassett, lp, cd, VCR, DAT, dvd, BD samt noe bootlegs...

Morsomt at guruene her inne også følger med...

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,046
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt
    Hei mister Waters! Ser at du har det meste av Pink Floyd og soloplater! Har hørt på denne gruppa siden jeg startet med musikk seriøst i '75, og må vel regne meg også som fan! Har omtrent alt på kassett, lp, cd, VCR, DAT, dvd, BD samt noe bootlegs...

Morsomt at guruene her inne også følger med...
    Jeg er ganske stor fan selv og synes dette er musikk som er helt udødelig og kommer alltid til å være tett og nær meg, ellers skal jeg på Roger Waters konserten 1mai som jeg ser veldig frem til. Det er klart guruene følger med på prosjektet ditt, er jo helt rått hvor fingernemm du er. Gleder meg til å følge med på tråden her fremover, her var det mye flott arbeid og se på og kanskje lære litt av.

Hadde vært moro med et bilde av hva du har av Floyd.

Newcomer codex sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå lest gjennom hele tråden, og for en fryd!

Dette ser bare helt fantastisk bra ut! Stå på videre!

(Bra misunnelig på terrasen din også;p) heh

Newcomer mrcradock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    274
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vanvittig bra arbeid! Jeg syns jeg brukte veldig mange timer på mitt rom (som fortsatt ikke er helt ferdig). Jeg har brukt kanskje 150 effektive arbeidstimer. Når jeg ser på alt arbeidet du har gjort, Hunsbedt, så fremstår mitt arbeid som en kjapp økt man rekker i lunsjen. Er virkelig imponert over kvaliteten på arbeidet du utfører. Som det har blitt sagt tidligere her, dyrt utstyr kan alle kjøpe, men selve utførelsen og byggarbeidet med hele rommet er det som skiller klinten fra hveten. Man kan komme med det feteste utstyret, men jeg føler ikke at man kan slå deg på noen som helst måte uten å bygge det like perfekt og nøyaktig. Stor kudos til deg, Hunsbedt. Har fulgt tråden din i lang tid og gleder meg sykt til å se sluttresultatet, på det jeg tror blir Norges råeste kino!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av codex
    Har nå lest gjennom hele tråden, og for en fryd!

Dette ser bare helt fantastisk bra ut! Stå på videre!

(Bra misunnelig på terrasen din også;p) heh
    Takker for fine ord, er like imponert hver gang noen presterer å lese heletråden min!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mrcradock
    Vanvittig bra arbeid! Jeg syns jeg brukte veldig mange timer på mitt rom (som fortsatt ikke er helt ferdig). Jeg har brukt kanskje 150 effektive arbeidstimer. Når jeg ser på alt arbeidet du har gjort, Hunsbedt, så fremstår mitt arbeid som en kjapp økt man rekker i lunsjen. Er virkelig imponert over kvaliteten på arbeidet du utfører. Som det har blitt sagt tidligere her, dyrt utstyr kan alle kjøpe, men selve utførelsen og byggarbeidet med hele rommet er det som skiller klinten fra hveten. Man kan komme med det feteste utstyret, men jeg føler ikke at man kan slå deg på noen som helst måte uten å bygge det like perfekt og nøyaktig. Stor kudos til deg, Hunsbedt. Har fulgt tråden din i lang tid og gleder meg sykt til å se sluttresultatet, på det jeg tror blir Norges råeste kino!
    Oi oi, det var da ikke måte på skryt og fine ord, mrcradock! Blir nesten litt rørt og flau her! ops:

Men du har virkelig forstått ett av hovedmålene mine. Og det er å legge masse arbeid og resurser ned i rommet. Rommet er nemlig den viktigste delen i "anlegget", og det som blir lagt ned her av tid og penger vil man ikke angre på! Jeg har også brukt mye tid på å gjøre rommet så fleksibelt som mulig. Det blir veldig gode muligheter til å behandle rommet akustisk. Med takrammer som har god plass bakenfor og veggrammer 10cm ut fra veggen har man veldig mange muligheter til å "balansere" rommet lydmessig sett. Desto mer man får ut av passive løsninger, desto mindre trenger man å korrigere aktivt senere. Så får jeg se om lyden står til forventningene da, resultatet skal stå ferdig tidlig neste år. Det er ihvertfall sikkert!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg er ganske stor fan selv og synes dette er musikk som er helt udødelig og kommer alltid til å være tett og nær meg, ellers skal jeg på Roger Waters konserten 1mai som jeg ser veldig frem til. Det er klart guruene følger med på prosjektet ditt, er jo helt rått hvor fingernemm du er. Gleder meg til å følge med på tråden her fremover, her var det mye flott arbeid og se på og kanskje lære litt av.

Hadde vært moro med et bilde av hva du har av Floyd.
    Hadde vært gøy å ta noen bilder av alt jeg har av Pink Floyd. Men nå ligger alt lagret og nedpakket på garasjen. Kommer ikke til å pakke noe opp før innflyttingen sent i høst. Men jeg skal prøve å huske det, og hvis ikke så får du minne meg på det! ;-)

(PS Jeg var på en Waterskonsert i Stavanger for et par/tre år siden. Den var helt fantastisk! Tror du kan glede deg til 1. mai!! :-D )

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen!

Jeg la merke til at du er i markedet for en fres, og tenkte jeg skulle komme med noen innspill - fra en verktøyentusiast (og tidligere -selger) til en annen

Jeg hadde selv slik en 300-kroners maskin (Q-tools, identisk med best tools, fixit, co/tech, biltema osv.) som min første fres, og tenkte jeg klarte meg med en billig siden bruken var begrenset. Problemet var etter hvert at den ikke låste dybden skikkelig - hvis jeg begynte å frese ei not på 10mm dybde, kunne den være ikke mer enn 5-6mm etter en meter eller to, selv om jeg strammet dybdelåsen med skiftenøkkel. Videre irriterte det meg grenseløst at den "sparket" ved oppstarten, som gjorde det vanskelig å fortsette i et spor jeg hadde begynt uten å få litt treskjegg eller utilsiktede kutt.

At du har holdt ut så lenge som du har med din billigmaskin er mao. HELT uforståelig for meg!

Jeg kostet på meg en DeWALT DW621 etter å ha fått grei pris gjennom jobben. Mykstart, dybdelåseskrue i håndtaket i stedet for ved egen hendel, integrert sponavsug og mulighet til å låse startknappen i på-posisjon tiltalte spesielt. Den har også en genial innstillingsskrue for å forhåndssette dybden på stålet, som er presis på tidelsmillimeteren!

Jeg var imidlertid mindre imponert av kvaliteten over tid - i løpet av et halvt år løsnet kjølevifta fra staget sitt TO ganger slik at den tok uti motorhuset. Greit nok, DeWALT ordnet opp begge gangene, men slikt er unødvendig på en maskin som i utgangspunktet koster 3500,-. Etter siste reparasjon har den derimot fungert prikkfritt i rundt 3 år med hyppig bruk. Alt i alt en god fres med flotte features, men litt stor og uhamslig samt dyr.

Mitt stalltips er derimot Trend T5. Siden DW621 er litt stor og tung til enkelte oppgaver kjøpte jeg en brukt gammel elu MOF 96 til mindre oppgaver og sinkfresing (ved trend cdj600 sinkejig). Den hadde litt rust og så sliten ut, men fungerer ypperlig, og nå trekker jeg oftere frem den lette eluen fremfor den tyngre dewalten. Trend og Elu går mye for det samme kvalitetsmessig, bare at Elu ble kjøpt opp og Trend fordypet seg i å lage verktøy kun til trearbeid.

T5 er lik denne eluen men med noe kraftigere motor, og ligner voldsomt på DeWALT DW615 foruten å være noe billigere. I min tid var det mulig å oppdrive den for 1500 - noe den absolutt er verdt.

For å nevne noen key features: mykstart, låseskrue for fresedybde innebygget i håndtaket, liten, lett og gir god oversikt over arbeidsflaten, av/på-bryter som låser - fresen kan stå på uten at du må holde inne en knapp. Sålen er standard og passer alle "guide bushes", samt alle fresebord. Funksjonen med at av/på-knapp låses i stedet for å måtte holdes inne er uvurderlig hvis du vil unngå jukseløsninger når du monterer fresen i fresebord.

Siden trend er spesialister på treverktøy får du også mye kjekt ekstrautstyr til den, f.eks. stangsirkel, solid og millimeterpresis kantføring (følger med, tror jeg), samt en ultrapresis dybelåseskrue som er genial ved sinkfresing - hvor en halv millimeter feil på dybden kan gjøre at du må frese alt på ny I tillegg får man adaptere som gjør at fresen kan føres vha. dewalt styreskinne til dykksaga DWS520.

Eneste nettbutikk for T5 jeg finner nå er WWW Verktøy AS

WWW VERKTØY AS

Den virket imidlertid kunstig dyr

Her har du DW615 som er svært lik, og var dyrere enn T5 da jeg jobbet i bransjen:
    Dewalt 230V Håndoverfræser model DW615

Nå skal jeg ikke dømme grønnboschen nord og ned - jeg har bortimot ingen erfaring med merket - men for samme pris ville jeg ha vært langt mer komfortabel med DW eller Trend.

Vet ikke hvor mye jeg egentlig var til hjelp her :/

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GurgleGranbark
    Hei igjen!

Jeg la merke til at du er i markedet for en fres, og tenkte jeg skulle komme med noen innspill - fra en verktøyentusiast (og tidligere -selger) til en annen

Jeg hadde selv slik en 300-kroners maskin (Q-tools, identisk med best tools, fixit, co/tech, biltema osv.) som min første fres, og tenkte jeg klarte meg med en billig siden bruken var begrenset. Problemet var etter hvert at den ikke låste dybden skikkelig - hvis jeg begynte å frese ei not på 10mm dybde, kunne den være ikke mer enn 5-6mm etter en meter eller to, selv om jeg strammet dybdelåsen med skiftenøkkel. Videre irriterte det meg grenseløst at den "sparket" ved oppstarten, som gjorde det vanskelig å fortsette i et spor jeg hadde begynt uten å få litt treskjegg eller utilsiktede kutt.

At du har holdt ut så lenge som du har med din billigmaskin er mao. HELT uforståelig for meg!
    Takker for et langt og informativt innlegg om overfres! Setter pris på slikt da jeg er helt amatør på verktøy og synes det er flott med god informasjon fra folk som har drevet på med dette!

Når det gjelder min billigfres har den så langt fungert helt utmerket til mitt relativt enkle bruk. Men den begynner å bli utslitt etter noen års hardkjør. Men jeg har ikke hatt problemer med at den ikke har låst skikkelig på dybde. Og softstart hadde jo vært greit!

Jeg kostet på meg en DeWALT DW621 etter å ha fått grei pris gjennom jobben. Mykstart, dybdelåseskrue i håndtaket i stedet for ved egen hendel, integrert sponavsug og mulighet til å låse startknappen i på-posisjon tiltalte spesielt. Den har også en genial innstillingsskrue for å forhåndssette dybden på stålet, som er presis på tidelsmillimeteren!

Jeg var imidlertid mindre imponert av kvaliteten over tid - i løpet av et halvt år løsnet kjølevifta fra staget sitt TO ganger slik at den tok uti motorhuset. Greit nok, DeWALT ordnet opp begge gangene, men slikt er unødvendig på en maskin som i utgangspunktet koster 3500,-. Etter siste reparasjon har den derimot fungert prikkfritt i rundt 3 år med hyppig bruk. Alt i alt en god fres med flotte features, men litt stor og uhamslig samt dyr.
    Har sett litt på DeWalt-serien med overfreser. kunne godt ha tenkt meg en av disse. Måtte ha vært en som kan monteres i bord, og da gjerne en litt kraftigere modell. Derfor blir det kanskje to stk, med en litt mindre og lettere til enklere overfres-arbeider.

Mitt stalltips er derimot Trend T5. Siden DW621 er litt stor og tung til enkelte oppgaver kjøpte jeg en brukt gammel elu MOF 96 til mindre oppgaver og sinkfresing (ved trend cdj600 sinkejig). Den hadde litt rust og så sliten ut, men fungerer ypperlig, og nå trekker jeg oftere frem den lette eluen fremfor den tyngre dewalten. Trend og Elu går mye for det samme kvalitetsmessig, bare at Elu ble kjøpt opp og Trend fordypet seg i å lage verktøy kun til trearbeid.

T5 er lik denne eluen men med noe kraftigere motor, og ligner voldsomt på DeWALT DW615 foruten å være noe billigere. I min tid var det mulig å oppdrive den for 1500 - noe den absolutt er verdt.

For å nevne noen key features: mykstart, låseskrue for fresedybde innebygget i håndtaket, liten, lett og gir god oversikt over arbeidsflaten, av/på-bryter som låser - fresen kan stå på uten at du må holde inne en knapp. Sålen er standard og passer alle "guide bushes", samt alle fresebord. Funksjonen med at av/på-knapp låses i stedet for å måtte holdes inne er uvurderlig hvis du vil unngå jukseløsninger når du monterer fresen i fresebord.

Siden trend er spesialister på treverktøy får du også mye kjekt ekstrautstyr til den, f.eks. stangsirkel, solid og millimeterpresis kantføring (følger med, tror jeg), samt en ultrapresis dybelåseskrue som er genial ved sinkfresing - hvor en halv millimeter feil på dybden kan gjøre at du må frese alt på ny I tillegg får man adaptere som gjør at fresen kan føres vha. dewalt styreskinne til dykksaga DWS520.

Eneste nettbutikk for T5 jeg finner nå er WWW Verktøy AS

WWW VERKTØY AS

Den virket imidlertid kunstig dyr

Her har du DW615 som er svært lik, og var dyrere enn T5 da jeg jobbet i bransjen:
    Dewalt 230V Håndoverfræser model DW615

Nå skal jeg ikke dømme grønnboschen nord og ned - jeg har bortimot ingen erfaring med merket - men for samme pris ville jeg ha vært langt mer komfortabel med DW eller Trend.

Vet ikke hvor mye jeg egentlig var til hjelp her :/
    Takker igjen for informativt innlegg med mange tips! Som sagt tidligere blir det kanskje til at jeg først ser etter en liten og lett overfres til enklere oppgaver ( T5 fra Trend høres grei ut. Greit at man kan få en del ekstrautstyr til denne. Likte også muligheten for låsbar av/på knapp!), og så skaffer meg en som kan monteres i bord til tyngre oppgaver når snekkerboden er på plass...

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har gått litt tregt i kinoen de siste dagene. Grunnen til dette er at våren har satt inn for fullt og det er masse annet som skal gjøres. Brukte fem timer i går for å shine opp den ene bilen vår, og i dag skiftet jeg til sommerdekk på begge bilene.

Men i kveld ble den siste rammen hengt opp på høyre side. Mangler ennå rammer på den siste bakre kortveggen, men disse vil ikke bli bygget før det blir dårlig vær ute. For nå er kinobygging satt på pause frem til i høst en gang. Her er et par bilder av rammene på høyre side:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_3385-jpg

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_3386-jpg

Jeg har to store prosjekter på gang ute, og oppstart blir på fredag siden det er en fridag. Da sendes kone og barn bort for dagen, og borremaskin hentes frem for borring av ca 25 hull til terrassen foran huset. Det blir nemlig det første prosjektet. Når denne er ferdig blir det forhåpentligvis bygging av en 20kvadrat stor snekkebod. Og så skal terrassen jeg bygde i fjor males, og det blir sånn litt innimellom...
    Med andre ord: nok å henge fingrene i! :smile:

Newcomer Duck1974 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg snakker for alle når jeg sier; bilder av snekkerbod, terasse, hva nå du driver med frem til høsten, er (nesten) like intressant. :smile: Det du driver med er kunst. Rett og slett. Nesten som jeg kunne tenkt og sett bilder av skifte til sommerdekk på bilene også :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Duck1974
    Tror jeg snakker for alle når jeg sier; bilder av snekkerbod, terasse, hva nå du driver med frem til høsten, er (nesten) like intressant. :smile: Det du driver med er kunst. Rett og slett. Nesten som jeg kunne tenkt og sett bilder av skifte til sommerdekk på bilene også :lol:
    +1 !
    Hadde ikke blitt forundra om sommerdekkene var noe du hadde frest ut av noen doble limte sponplater med zikkzakk-fresa myndighetskravtilfredstillende mønsterdybe...
    Håndtverket ditt fremstår for meg som uoppnåelig , ufattelig moro lesning hver gang du oppdaterer. Lykke til med alternative prosjekter frem til høsten , og som Duck skriver så kommer nok antall views på threaden fortsette å stige hver gang du endrer heading selv om vi er advarte om at det er 'offtopic'

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er nok ikke like opptatt av dekkskifte, men bilder av snekkerbod (det er jo tross alt ikke helt OT ) og terrasse er alltid morsomt.

Vel blåst med kinobygging så langt, men man skal vel ikke se heeelt bort fra at det kommer en regnværsdag eller to i løpet av sommeren?

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Duck1974
    Hehehe...bilder av dekkskifte kommer nok ikke på tale, de får da være måte på! :-D

Men takk alikevel for dine ord. Mulig at det jeg til slutt får i stand blir brukskunst, med hovedvekt på "bruks"...
    Skal se om ikke jeg legger ut noen bilder av den kommende terrassen, hvis resultatet blir godkjent. Og det er veldig hyggelig at folk tydeligvis setter pris på å se hva jeg bygger! Inspirasjonsfaktoren blir høy med etterhvert så mange positive innspill fra dere!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,897
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av halvnakke
    +1 !
    Hadde ikke blitt forundra om sommerdekkene var noe du hadde frest ut av noen doble limte sponplater med zikkzakk-fresa myndighetskravtilfredstillende mønsterdybe...
    Nei, nei og nei! Man skal ikke bruke doble limte sponplater til dette, her er det bare vannfast MDF med pålimt og zikkzakkfrest gummitre som gjelder! Trodde alle på AVforum viste dette...! :shock:

Sitat Opprinnelig postet av halvnakke
    Håndtverket ditt fremstår for meg som uoppnåelig , ufattelig moro lesning hver gang du oppdaterer. Lykke til med alternative prosjekter frem til høsten , og som Duck skriver så kommer nok antall views på threaden fortsette å stige hver gang du endrer heading selv om vi er advarte om at det er 'offtopic'
    Takker igjen (se takke-innlegg ovenfor), med en viss fare for offtopic-emner fremover...

Side 41 av 172 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 161 171 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •