Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret - Side 170

Sponsorer:
Takk Takk:  10
Like Like:  169
Side 170 av 172 FørsteFørste ... 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 166 167 168 169 170 171 172 SisteSiste
Viser resultater 3,381 til 3,400 av 3428
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt
    Og GLIMRENDE at du har tatt tak i filteret til inConcert Miles. Jeg har vært fortvilet over dette etter tilbakemeldingene, og ønsker å gjøre noe, men har ikke peiling på komponentverdiene. Jeg kan gjerne finne verdien på resten av komponentene for deg, for dette er jeg veldig interessert i å få ordna siden de skal selges.
    [...]
    Hva mener du bør gjøres for å få frem diskantlyd bedre? Den låter temmelig dempet og tam, etter at folket har fått lyttet på den...
    Skjønner det godt, en vil jo ikke levere fra seg et produkt som låter sånn halvgodt ... vil bare si at jeg har null peiling på delefilterkonfigurasjon, jeg har kun Tangens design å basere meg på når jeg sier hva som er galt, så det jeg egentlig vil foreslå er å endre designet slik at de to stemmer overens, og så kjøre ny lytterunde ...

Bassdelen av filteret er som helt etter Tangens design, problemet er jo som flere sier det som skjer i diskantdelen, for her har det som skrevet skjedd noe rart, under er figur over Tangens filter mot det du har:
    Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-dele-png
    For å kunne si mer om kondensatorkonfigurasjonen må jeg vite hva som skjuler seg mellom de markerte punktene:
    Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-caps-png
    ellers er det følgende kommentarer:
    * Disse motstandene er koblet i parallell, og gir dermed en total motstand på omtrent 1,5 Ohm. For å rette dette til å følge Tangens design (6 Ohm) er det bare å sette dem i serie, så ordner den biten seg.
    ** Her er det foreløpig en total kapasitans på 3,03 µF. Dersom det som skjuler seg under de andre kondisene er en ny kondensator på omtrent 1,7 µF er alt i skjønneste orden her. Jeg må nesten bare ta spolen for god fisk da den så vidt jeg kan se ikke har noen verdier skrevet på.

Håper dette gir deg noen svar, hvis ikke må nok noen med litt kompetanse på delefilterfronten melde seg

2. Takk Hunsbedt takket for denne posten
    Liker Hunsbedt har likt denne posten
    Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk igjen, Fornjot! Hjelpen din er et ypperlig eksempel på hva vi får ut av dette forumet!

Jeg har totalt oversett den siste kondensatoren. Så den ikke før du påpekte det med pilene, jeg burde jo ha lagt merke til dette før...
    Jeg skal skjære bort litt smeltelim i morgen og se om jeg finner målverdiene under den som ligger på toppen. Hvis verdien stemmer med det du har foreslått, er det faktisk bare motstandene som må koples om til serie, og dette tror jeg faktisk jeg enkelt kan ordne selv.

Når det er sagt, vil diskantene gi mer lyd med mer motstand? Jeg har ikke så mye peiling på dette, og for meg høres det nesten motsatt ut, at diskanten vil yte enda mindre med mer motstand...? Meget mulig jeg tenker feil her, man må vel se på helheten i filteret for å forstå sammenhengen. Blir uansett spennende å få dette sjekket i morgen! Andre som har forslag må veldig gjerne komme med innspill!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt Vis post
    Tusen takk igjen, Fornjot! Hjelpen din er et ypperlig eksempel på hva vi får ut av dette forumet!
    Bare hyggelig å kunne være til hjelp

Jeg har totalt oversett den siste kondensatoren. Så den ikke før du påpekte det med pilene, jeg burde jo ha lagt merke til dette før...
    Jeg skal skjære bort litt smeltelim i morgen og se om jeg finner målverdiene under den som ligger på toppen. Hvis verdien stemmer med det du har foreslått, er det faktisk bare motstandene som må koples om til serie, og dette tror jeg faktisk jeg enkelt kan ordne selv.

Når det er sagt, vil diskantene gi mer lyd med mer motstand? Jeg har ikke så mye peiling på dette, og for meg høres det nesten motsatt ut, at diskanten vil yte enda mindre med mer motstand...? Meget mulig jeg tenker feil her, man må vel se på helheten i filteret for å forstå sammenhengen. Blir uansett spennende å få dette sjekket i morgen! Andre som har forslag må veldig gjerne komme med innspill!
    Tenkte gjennom dette litt, og det hele gir egentlig veldig mening: En kondensator påvirker kretsen med en kapasitiv reaktans, det vil si en "motstand" som varierer inverst med frekvensen (X_r = 1/(2*pi*f*C), hvor X_r er reaktansen, f er frekvensen og C er kapasitansen). Dette igjen gir at dessto høyere kapasitans, dessto lavere frekvens "slipper gjennom" kondensatoren. Det er to kondensatorer i parallell i diskantfilteret, hvor den som er plassert bak resistoren har høyest kapasitans og dermed også slipper gjennom lavere frekvenser. Da resistorene nå er koblet i parallell er motstanden en fjerdedel av hva den egentlig skal være, noe som igjen vil si at mer av de lavere frekvensene slipper gjennom. Med høyere motstand her vil derfor de lavere frekvensene miste mer effekt gjennom kretsen, og resultatet blir fohåpentligvis en mer ren og tydelig diskant .
    Sist endret av Fornjot; 04-15-2016 kl 16:59

5. Takk Hunsbedt takket for denne posten
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hele fredag ble benyttet til kalibrering av høyttalerne her. Vi lagde et helt nytt oppsett under en ny preset på forsterkerne. Alt ble tatt helt fra bunnen, da mener jeg alle tre frontene. Og da først 15", så mellomtonene og så diskantene. På hver høyttaler. Og så ble alt kjørt sammen for finjusteringer, med subbene på til slutt.
    Og slikt tar tid. Dan var her og styrte spakene fra morgen til kveld. Tusen takk for det, Dan. Jeg tror sannelig jeg kan begynne å styre litt selv snart, for dette var lærerikt.

Vi fikk opp diskanten en del, og fikk jevnet ut mye. Det spiller veldig fint og oppløst. Subbene er justert litt ned, men allikevel er det øs her når det skal være det. Jeg sliter litt med det ene øret for tiden, en lettere ørebetennelse. Skulle derfor gjerne hatt noen second opinions. Jeg åpner gjerne dørene for interesserte neste helg om det skulle være av interesse å få en prøvelytt.

Vi tok masse målinger hele veien, her er noen av dem (1:12 glatting). Vi skal fremdeles rydde litt, men nå skal det lyttes noen dager først:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-med-og-uten-subber-150416-jpg

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-med-og-uten-subber-150416-jpg

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-med-og-uten-subber-deling-80hz-150416-jpg
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen

7. Liker Midas, Torolan har likt denne posten
    Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig kult. Jeg kommer nedover ved første anledning (men ikke neste helg dessverre). Filmklubben er også gira på en ny ekskursjon!

Dette ser veldig lovende ut! Og hvis sounden i rommet matcher slik jeg forestiller meg kurven over låter, så får du her både i pose og sett. Brystkassepunchen på 70 Hz (som du er så glad i) og "film-power" på under 30Hz. Dette gleder jeg meg til å høre!
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

9. Liker Hunsbedt har likt denne posten
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Veldig kult. Jeg kommer nedover ved første anledning (men ikke neste helg dessverre). Filmklubben er også gira på en ny ekskursjon!

Dette ser veldig lovende ut! Og hvis sounden i rommet matcher slik jeg forestiller meg kurven over låter, så får du her både i pose og sett. Brystkassepunchen på 70 Hz (som du er så glad i) og "film-power" på under 30Hz. Dette gleder jeg meg til å høre!
    Du kan virkelig glede deg, Svein! Det har vel aldri vært i nærheten så bra som dette før. Jeg må bruke noen dager på å lytte for å eventuelt finpusse noe, men det sitter egentlig veldig bra. Er veldig spent på om du og andre vil finne områder eller frekvenser du mener mangler eller stikker seg frem. Det måler jo ikke perfekt, men jeg mener at vi til sist må bruke ørene for korrigeringer. Jeg med mine ører som er godt over femti, har ikke samme muligheter for å påpeke åpenbare mangler, så lyden her nå må jeg ha "oppløste" tilbakemeldinger på...

Ellers har vi tatt av filtbelegget bak på bånddiskantene. Dette har vært et tips fra flere, og nå har vi fått testa det. Dan har tatt målinger før og etter hos seg, og jeg merker at diskanten også her er lettere og mer øppløst nå. Det berømte gardinet er borte for å si det sånn. Jeg må alikevel la min ørebetennelse gå over før jeg endelig kan si at alt er vellykket. Målingene fra Dan kommer og da skal de legges ut, så følg med.

Du (og filmklubben) er hjertelig velkommen nedover. Vi finner ei helg det passer over PM/FB.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,778
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig morsomt å lese/se dette!! Gleder meg til jeg kan få ta turen og høre oppsettet nå!!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er velkommen nedover anytime, Bjørn Erik! Du får bare finne ei lagelig helg. Kanskje en ide å kjøre nedover sammen med Thohaug hvis det passer?

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,778
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er velkommen nedover anytime, Bjørn Erik! Du får bare finne ei lagelig helg. Kanskje en ide å kjøre nedover sammen med Thohaug hvis det passer?
    Må se hva det blir av tid fremover. Ann Kristin og jeg har lyst å flytte på oss, så skal igang med riving av kino og div. små oppussingen av hus nå for å legge det ut for salg. Kan ringe deg til uken, har lyst å snakke litt med deg om hvordan du opplever oppsettet nå

14. Liker Hunsbedt har likt denne posten
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første strøk med Trestjerners blank lakk:

Vedlegg 120545

Så utrolig vanskelig å ta bilder av dette. Må vist snart rive i skikkelige lysrør i taket...
    Beklager litt OT:
    Jeg driver å tegner på kasser som skal produseres på "Trestokken" og lurte på å lage et ekstra sett i bjørkefiner (modellene til kinoen blir skjult og finnish blir sort). Hva synes du om finnishen? Jeg går for linjekilde og skal lage en smal søyle på 11x36x192 - tror du det er mulig å få dette pent med gjerdet kanter i kassen?

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MML Vis post
    Beklager litt OT:
    Jeg driver å tegner på kasser som skal produseres på "Trestokken" og lurte på å lage et ekstra sett i bjørkefiner (modellene til kinoen blir skjult og finnish blir sort). Hva synes du om finnishen? Jeg går for linjekilde og skal lage en smal søyle på 11x36x192 - tror du det er mulig å få dette pent med gjerdet kanter i kassen?
    I bjørkefiner blir det garantert tøft! Du har mye å velge i også når det gjelser finish, masse forskjellig beis og lakk på markedet!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir ikke så mye oppdateringer her når man føler at alt er på plass. Det er vel en sannhet med modifikasjoner for det skjer egentlig småting her hele tida, men det er jo liten vits å fortelle om bagateller.

Nå skjer det snart noe stort som det kan være verdt å fortelle om. I disse tider da det strømmes både film og musikk over hele linja, virker det kanskje som en unødvendig ting. Jeg har 80/80 linje via Altibox og fiber, og bruker hver dag både Tidal, HBO og Netflix. Men film ser jeg bare via BD eller BD-ripp fra harddisk, musikkonserter også. Til film er ikke strømmekvalteten god nok enda. Det er en av grunnene til nyinnvesteringen. En annen grunn er sikkerhet. Jeg har liten eller ingen backup på mine 7 USB-disker (pluss to disker i HTPCen). Det er et stort problem.

Med god hjelp fra en venn fra Lista (Karmann) er det derfor ikke noe å vente på. Det går mot nettverkslagring, NAS, Raid og slike lignende ting som egentlig er gresk for meg. Men jeg har sett alle fordelene med dette, så nå er det ingen vei tilbake. Jeg gleder meg!

Dette rotet har jeg hatt i komponentskapet, og det har bare ballet på seg og blitt verre etterhvert. Totalt ca 20TB med film, konserter og Flac:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-20160803_110148-jpg

Og inn kommer denne. 12 diskplasser, der jeg forløpig fyller opp halvparten. Og skulle den bli full så er det gode ekpansjonsmuligheter:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-synology-diskstation-ds2415-jpg

Skal fylles med seks slike (foreløpig):

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-western-digital-red-wd80efzx-128mb-8tb-jpg

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,575
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir ikke så mye oppdateringer her når man føler at alt er på plass. Det er vel en sannhet med modifikasjoner for det skjer egentlig småting her hele tida, men det er jo liten vits å fortelle om bagateller.

Nå skjer det snart noe stort som det kan være verdt å fortelle om. I disse tider da det strømmes både film og musikk over hele linja, virker det kanskje som en unødvendig ting. Jeg har 80/80 linje via Altibox og fiber, og bruker hver dag både Tidal, HBO og Netflix. Men film ser jeg bare via BD eller BD-ripp fra harddisk, musikkonserter også. Til film er ikke strømmekvalteten god nok enda. Det er en av grunnene til nyinnvesteringen. En annen grunn er sikkerhet. Jeg har liten eller ingen backup på mine 7 USB-disker (pluss to disker i HTPCen). Det er et stort problem.

Med god hjelp fra en venn fra Lista (Karmann) er det derfor ikke noe å vente på. Det går mot nettverkslagring, NAS, Raid og slike lignende ting som egentlig er gresk for meg. Men jeg har sett alle fordelene med dette, så nå er det ingen vei tilbake. Jeg gleder meg!

Dette rotet har jeg hatt i komponentskapet, og det har bare ballet på seg og blitt verre etterhvert. Totalt ca 20TB med film, konserter og Flac:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-20160803_110148-jpg

Og inn kommer denne. 12 diskplasser, der jeg forløpig fyller opp halvparten. Og skulle den bli full så er det gode ekpansjonsmuligheter:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-synology-diskstation-ds2415-jpg

Skal fylles med seks slike (foreløpig):

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-western-digital-red-wd80efzx-128mb-8tb-jpg
    Har hatt en sånn selv en god stund nå og den funker meget godt!
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

19. Liker Hunsbedt har likt denne posten
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2016
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva raid har du tenkt og gå for?
    har du mulegheit for det, set opp slik at du får melding på mail og eller tlf om disker begynner og bli dårlege/feil på seg.
    dette for at du skal ha mulegheit og begynne og skifte ut slik at du ikkje misser all data eller blir korrupt.
    ved raid 5 kan du misse 1 disk og fortsat ha all data tilgjengeleg.
    ved raid 50 kan du misse 2 disker og fortsat ha all data tilgjengeleg.
    men bakdelen er at du misser antal disker ( lagrings kapasitet ) når du setter opp raid på den måten ( raid5 = 1 disk, raid50 = 2 disker ).
    eg har personleg en server pc kjørendes med 6stk disker i raid 50 som nå har gått nesten konstant nå i 1 år uten problem ( så lenge eg ikkje har gjort det selv ja ).
    her er noe lett info ang raid og hva raid level som er muleg og kjøre og info om + og - av det -> https://fatmin.com/2010/04/30/raid-l...nd-simplified/

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,575
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kkn Vis post
    har du mulegheit for det, set opp slik at du får melding på mail og eller tlf om disker begynner og bli dårlege/feil på seg.
    dette for at du skal ha mulegheit og begynne og skifte ut slik at du ikkje misser all data eller blir korrupt.
    ved raid 5 kan du misse 1 disk og fortsat ha all data tilgjengeleg.
    ved raid 50 kan du misse 2 disker og fortsat ha all data tilgjengeleg.
    men bakdelen er at du misser antal disker ( lagrings kapasitet ) når du setter opp raid på den måten ( raid5 = 1 disk, raid50 = 2 disker ).
    eg har personleg en server pc kjørendes med 6stk disker i raid 50 som nå har gått nesten konstant nå i 1 år uten problem ( så lenge eg ikkje har gjort det selv ja ).
    her er noe lett info ang raid og hva raid level som er muleg og kjøre og info om + og - av det -> https://fatmin.com/2010/04/30/raid-l...nd-simplified/
    Synology har sitt eget Raid system hvor du kan velge antall disker, man kan også velge vanlig Raid også. Man får vel også mail om det oppstår feil hvis jeg ikke tar helt feil, min har blitt brukt i over 1 år nå med 8 WD red 4TB uten så mye som en dårlig sektor.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kkn Vis post
    Takk for innspill og tips! Jeg har god nok plass til å speile diskene, men det er kanskje mer sannsynlig å gå for et annet RAID-oppsett. Vi får se, og tar beslutningen når vi starter opp i morgen. Uansett skal mine USB-disker være backup, og vil bli lagret i en brannsikker safe hos min bror (forutsatt at han er villig til dette, hehe...)

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21 Vis post
    Synology har sitt eget Raid system hvor du kan velge antall disker, man kan også velge vanlig Raid også. Man får vel også mail om det oppstår feil hvis jeg ikke tar helt feil, min har blitt brukt i over 1 år nå med 8 WD red 4TB uten så mye som en dårlig sektor.
    Stemmer det Andreas, man får mail hvis det går noe galt med systemet. Jeg tror dette er en solid og sikker måte å lagre sine filer på!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synology er meget gode produkter. Har selv hatt noen forskjellige opp i mellom og pr i dag har jeg 1stk DS1815+ og 2stk DX513 med tilsammen 18 disker pr nå. Fungerer smertefritt.
    Eneste jeg syntes er litt kjedelig er at CPU'en er litt dårlig når det kommer til PLEX osv. Direkte streaming fungerer veldig bra.
    Jeg kjører også 4x 1gb kort i link aggregation som skal yte 400mb/s+ bare sånn for overkill sin del

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gspott Vis post
    Synology er meget gode produkter. Har selv hatt noen forskjellige opp i mellom og pr i dag har jeg 1stk DS1815+ og 2stk DX513 med tilsammen 18 disker pr nå. Fungerer smertefritt.
    Eneste jeg syntes er litt kjedelig er at CPU'en er litt dårlig når det kommer til PLEX osv. Direkte streaming fungerer veldig bra.
    Jeg kjører også 4x 1gb kort i link aggregation som skal yte 400mb/s+ bare sånn for overkill sin del
    Det står ingenting om Link Aggregation på den modellen jeg har valgt. Vi har snakket om det, men hvis det ikke går så gjør det forsåvidt ikke noe. Alikevel er jo overkill gøy, så får se hva vi får til!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,867
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har også testet ut en hel masse ulike diskløsninger og Synology er rett og slett i en klasse for seg når det gjelder stabilitet, hastighet (klarer f.eks. lett å streame 4x Blu-ray-strømmer samtidig til ulike rom) og generelt brukergrensesnitt. Tror nok du blir veldig fornøyd med denne løsningen!

27. Liker Karmann, Hunsbedt har likt denne posten
Side 170 av 172 FørsteFørste ... 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 166 167 168 169 170 171 172 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •