Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret - Side 124

Sponsorer:
Takk Takk:  10
Like Like:  169
Side 124 av 172 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 ... SisteSiste
Viser resultater 2,461 til 2,480 av 3428
    Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    RuneW hadde et for salg :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [OT]

– Lukter for mye popcorn på kinoen

Helt urelatert, lurte på hvordan du ser på denne saken

[/OT]

Mer trådrelatert, lurte på om det er noen sommerprosjekter på gang, og om du har fått orden i bassproblematikken ...

Ønsker deg en fortsatt god sommer; skjønt, Geir var vel kanskje innom en tur og ødela været?
    - Fornjot

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,778
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt
    Fikk litt hjelp av forrige eier med innstillingene, og mener at disse ble satt til 20Hz. Må sjekke dette igjen for å vite sikkert.
    Jeg holder nå på med å få opp forsterkerne på nettverket. Da kan jeg sitte å gjøre egne innstillinger på forsterkerne i kinoen. Har lastet ned IQwic Software, men må nok ha litt hjelp i starten for å finne ut av ting...
    Si ifra vis det er noe du lurer på, så skal jeg prøve og hjelpe deg i riktig retning.

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fornjot
    [OT]

– Lukter for mye popcorn på kinoen

Helt urelatert, lurte på hvordan du ser på denne saken

[/OT]

Mer trådrelatert, lurte på om det er noen sommerprosjekter på gang, og om du har fått orden i bassproblematikken ...

Ønsker deg en fortsatt god sommer; skjønt, Geir var vel kanskje innom en tur og ødela været?
    - Fornjot
    Hehe, den popkornsaken har hatt bein og gå på ser jeg. Var visst snakk om at det manglet kapasitet på utluftingen over maskinen, men for meg så virker det hele en smule overdrevet. Er jeg litt slem så sier jeg nok at Mattilsynet muligens hadde lite å gjøre den dagen. Det skal lukte popkorn på en kino, og noe ekstreme mengder os eller lukt har vi mye mindre nå av enn før, da kiosken var et lite kott med alt for lite luft. Hvor var Mattilsynet da, liksom...?

Jeg har ferie for tiden, og venter på at Atle skal dukke opp med kameraet og blokka si. Håper det blir besøk mens jeg har ferie, blir mindre stress da.
    Ventetiden blir i hvertfall effektivt benyttet. Jeg har fått orden på en drøss med ting. Kan nevne at jeg har en portabel aircondition-unit som nå er på plass. Den har ca 1000W kjølekapasitet, og det er nok til å holde tempen "stabilt varm". Har brukt en del tid på å reparere den etter tidligere eksperimenter, samt å få den på plass på loftet over kinoen. Måtte ordne med både varmluftavkast og vannslange/rør, samt kjøleløft ned i luftekanal. Alt funker nå, men det må nok på plass en nyere, mer kraftig sak på ca 2kW skal jeg ha muligheter for senking av temperaturen. Har et tilbud fra en bedrift her lokalt på gang, så er spent på hva noe sånt vil koste.

Ellers er det satt opp ca 15 nye hyllemetere oppe i teknisk rom. Der har jeg fått inn bladsamlinger, tegneserier og alt annet som skal inn i et teknisk rom...

I dag har jeg faktisk også fått gjort noe fornuftig. Hadde en 10" trykkfølsom skjerm liggende. Den har ikke virket skikkelig, bildet har bare rullet over skjermen, uansett innstillinger helt ubrukelig altså. Hadde blitt fortalt at alt håp var ute for den saken, men så lett gir man seg jo ikke. Skrudde den opp og plukket alt fra hverandre. Tror det var 8-10 ledninger med kontakter i alle slag størrelser som måtte av. En av lederne hadde tydeligvis kommet i klem under en skrue, den var temmelig flat. Jeg monterte derfor alt av koblinger igjen, uten å sette karosseriet på. bare for å sjekke. Og sannelig, der virket den igjen, helt perfekt! Alt ble forsiktig montert tilbake igjen, og nå har jeg en fin liten touch-screen som er brukandes. I første omgang blir det nok for å kjøre lysstyringen i kinoen. Hager har et lite program som skal prøves på denne, tilpasset pc og touch-screen.
    Har allerede lysstyring fra mobilen og pad/pc, men det er gøy å prøve alle alternativer. Målet er å få en stor og bra mobil på plass etter hvert, som både kan kjøre lysstyring og komponenter. Synd at ikke Xperia Z har IR-blaster. Det har Galaxy S4, men den er jo ikke vann eller støvtett...

Når det gjelder bassproblematikken så står dette på stedet hvil. Dvs, jeg har nok trøkk, men skulle ha finpusset lyden fra subbene, og kanskje fått bedre sammenheng mellom subber og hovedhøyttalere.
    Og da bør jeg få hjelp til å sette opp IQwic, slik at subbene kan styres via pc. Det hadde vært genialt. Det ser ikke helt enkelt ut å få forsterkerne opp å gå via nettverket, men så er jeg litt kløne på slikt også...

Været passer perfekt til kinoflikking, det er surt og kalt, med regn annenhver dag. Holder dette på slik blir ikke rekkverket malt, eller terassen beiset (i år heller...).

Fortsatt god sommer (med håp om bedring på værfronten her i sør) til alle!
    En liten bildeoppdatering på småprosjektene kommer nok etterhvert.
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen
    Resten av utstyret finnes her

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Si ifra vis det er noe du lurer på, så skal jeg prøve og hjelpe deg i riktig retning.
    Tusen takk Bjørn Erik, setter veldig pris på det! Du har jo samme type forsterkere og kjenner disse ut og inn regner jeg med.
    Jeg skal sette meg inn litt bedre i programmet jeg lastet ned (IQwic), og finne ut nøyaktig hva jeg ikke får til. Blir det for vanskelig så hører du fra meg! Skal se om jeg får en kunnskapsrik kompis til å hjelpe meg med oppkoplingen på nettverket.

Er du tilfeldigvis i disse traktene i sommer? Du må for all del si i fra hvis du/dere har lyst/tid til å stikke innom!
    Marantz AV 8801/Crown DCI 8/600N/Crown I-Tech 6000/T&M SA 400e/OPPO BDP-103/Beyma BigMiles/Beyma 18G50 x 4 /Sony HW 50ES/Seymour 129" Screen

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ajaj! Nå er det en stund siden jeg har kikket innom tråden din (ca 1 år), og jaggu har det skjedd ting! Fulgt med tråden siden tidenes morgen, og har alltid inspirert meg. Frest igjennom ca 60 sider idag, og må si jeg er mektig imponert over hva du har fått til. Spesielt imponert over dybden i stjernehimmelen, det hadde vært stas å sett "in real life"!

Så, i min kjente "utropsstil" her i tråden gjør jeg følgende:

VANVITTIG LEKKERT!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Congratulations from Brazil.
    Very good work.
    Marcos

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @AnaXyd: Tusen takk, Veldig hyggelig at du følger med, og jeg setter pris på slike tilbakemeldinger! Beklager for seint svar, men sommeren er utetid, og da blir det ikke så mye oppdateringer her!

@Marcosreg: Welcome to this AVforum, and thanks for your nice comment, Marcos!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter den varmeste julimåneden i manns minne kan jeg endelig konsentrere meg litt om kinoen igjen. Jeg holder egentlig enda på med årets uteprosjekter, men er i ferd med å komme i mål med disse (30m håndkilt steinmur, 3 nye plener i forskjellige nivåer, samt en god del trapper og trinn, med belegningsstein i gangområdene...).
    Det er ikke så allverdens mye som har skjedd i kinoen siden i mai, men en del ting som jeg ikke rakk å bli ferdige med er ferdigstilte nå. Her er hovedpunktene:

VENTILASJON:

-Ventilasjonen i kinoen, oppgradert med portabelt klima-anlegg. Kapasiteten bedret etter å ha fjernet ventilasjonsåpning ned til komponentskap.
    -Komponent/rackskap har fått egen ventilasjon, med to vifter som suger ut luften i toppen av skapet.
    -Det er også montert to vifter i døra for å kjøle ned Marantz-prosessoren.
    -Prosessoren har i tillegg fått to mindre datavifter passert på topplokket, som båser luft ned i kabinettet. Samme type vifte blåser også ned i Rotelforsterkeren.

TEKNISK ROM:

-Her har jeg gjort en stor jobb. Har satt opp hyller på resten av veggene, og fikk dermed plass til hele biblioteket med Hifi-relatert stoff, samt min tegneseriesamling. Fikk også ryddet plass til en komponenthylle (Apollo), der utstyr som ikke får plass i komponentskapet skal stå, samt et lite mekkebord og bokser med kabler, kontakter og diverse som brukes jevnlig.

Her er en god del bilder fra disse prosjektene:

Jeg trengte en monitorhøyttaler i teknisk rom. Hva er de mer naturlig enn å bruke en høyttaler beregnet nettopp for dette? Fikk tak i en brukt Altec Lancing fulltonehøyttaler som tidligere er brukt som monitor. Den har volumkontroll via potmeter på siden av kassen, og vil gli "fint inn" i min samling av antikvarisk utstyr i teknisk rom...

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_6943-jpg

"Fulltone", med diskantpåbygg. Låter faktisk slett ikke ille...

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_6944-jpg

Skrudde av baksiden for å sjekke innholdet. Det var noen småbiter med løs Glava, som jeg fjernet med støvsuger. Minner sterkt om hjemmebygget kasse...(Men det er ikke det!)

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_6945-jpg

La inn ett tynt lag dempeull, og satte på pakning under baklokket. Lyden ble straks mye bedre:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_6946-jpg

Så var det ventilasjonen da. Avkastluften fra kinoen kommer ut slik, nede på veggen. Den kommer fra vifteskapet på toppen av rackskapet, og går gjennom et 2m langt demperør ned i veggen og ut i denne ventilen. Det stod tidligere slike "vinger" i åpningen, som blåste opp når ventilasjonen ble satt på. Disse klaffene bråkte en del og ble derfor fjernet.

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7015-jpg

Satte på grovmasket netting i steden for klaffene. Klargjort for påsetting av "værboks"...

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7016-jpg

I steden for å kjøpe en halvdårlig plastløsning, ble denne solide kreasjonen til i impregnert treverk:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7017-jpg

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7018-jpg

Her er det tatt ut to åpninger for rør fra komponent/rackskap. Nå er det altså en dedikert løsning for dette skapet, og boksvifta som (tidligere også tok luft fra rackskapet) er nå helt dedikert kinoen.

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7019-jpg

To stk 100mm rør, fra hver sin side i toppen av rackskapet:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7020-jpg

Dempekasse ble bygget for å ta støy fra racksap og vifter. I bunnen av den 12cm dype kassen er det lagt inn en 50mm tykk akustikkplate. Netting påmontert front for å hindre insekter:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7021-jpg

Ferdig montert. Skal plugge to åpninger i toppen av nettingen med treklosser, ellers blir det fluesamling her til våren... :

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7023-jpg

Ferdig malt, gjør ikke så mye av seg slik:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7024-jpg

Her baksiden av kinobygget. Etter at jeg satte opp den portable luftkjøleren, måtte det endringer til. Jeg la opp et rør som tar vannet ned fra avfukterdelen, slik at jeg slipper å tømme tanken annen hver time. I tilleg blir den varme avkastluften fra luftkjøleren kastet ut gjennom ventilen til venstre i veggen. Den store kassen er innsugsventil for friskluft til kinoen.

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7025-jpg

Portabel aircondition, eller luftkjøler om man vil. Brukte denne i min forrige kino med hell. Etter litt mekking fikk jeg den i drift igjen tidligere i sommer. Den er nå montert slik at den kjører 16 grader kald luft ned i innsugskanalen til kinoen. Der blir lufta sugd inn i kinoen ved hjelp av undertrykk, som boksvifta sørger for. Den kalde lufta blir altså blandet med luft fra utsida. Dette har til nå virket veldig fint, men jeg skulle ønsket meg enda bedre virkningsgrad på virkelig varme dager...

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7031-jpg

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7032-jpg

Her er den bakre døra i kinoen. Først nå har jeg fått malt den med bra innendørs oljemaling på påbygget. Det trengtes, det var antydning til litt kondens på platene mot originaldøra i vinter. Regner med dette forsvinner med ekstrapakningene som nå er satt på.

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7026-jpg

Den lille minidøra inn til døråpner fikk også ett sett med pakninger. Har jo fått noen morsomme kommentarer på denne lille døra, den ser jo litt latterlig ut. Tanken var at den stopper litt lydlekkasje, slik at resten av dørombyggingen har en hensikt. Og det funker. Men man må være nøyaktig med pakningene, slik at døra blir helt tett. Og det er den.
    I tillegg plasserer jeg en liten "propp" i hullet (laget av akustikkplate og molton) over den lille døra, slik at døra blir "usynlig" innenfra. Har muligens gått litt for langt her, innser jo det...

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7028-jpg

P-pakninger er satt på rundt hele døra på påbygget, i tillegg til pakningssettet originaldøra ble levert med. Pakningene stopper både lyd og varmelekkasje. Så nå blir det ikke problemer med kondens ytterst mot originaldøra:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7065-jpg

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7071-jpg

Så var det teknisk rom. Her har det kommet flere hyller på plass. Har en midlertidig pc stående for innstilling av to skjermer, en 24" pc-skjerm, og en trykkfølsom 10" skjerm som skal brukes til lys og anleggstyring:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7055-jpg

Her er fra den andre siden av teknisk rom. På vindusveggen har mine godbite i tegneseriesamlingen fått plass, samt en del rariteter på VHS. Har også organisert alt av spesialdeler (koplinger, overganger, skjøtestykker, div karosseriskruer, LAN-utstyr, osv osv) i Europrisbokser. Genialt å ha alt slik på en plass.

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7062-jpg

Her bilde av to nye vifter som blåser luft inn på Marantz-prosessoren. Den blir nemlig ekstremt varm, faktisk mye varmere enn min tidligere Denon-receiver!!
    Varmgang er et problem på Marantzen, har sett dette også via andre fora. Har derfor etter anbefaling også montert to stk mindre datavifter på topplokket. Disse blåser luft ned i prosessoren. Uten disse viftene målte jeg opp til 58 grader på toppen av prosessoren. Det er faktisk godt med luft både over og ved siden av den. På grunn av varmen den genererer burde den absolutt ha hatt en originalvifte innebygd. Marantz anbefaler 30cm fritt luftrom både over og ved siden av kabinettet. Hvem er det som har mulighet til dette??:???:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7035-jpg

De to små dataviftene sees montert på topplokket av Marantzen. Brukte bare noen biter av dobbeltsidig tape for å feste de:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7059-jpg

Her et bilde av komponentskapet med åpnet dør. Man ser åpningene som er tatt for lufting til Marantzen i skapdøra. Kommer nok til å lage en lydfelleboks på utsiden av døra for disse to viftene også, lignende boksen i bunnen av døra:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7056-jpg

Bilde av nedre delen i skapet. Man kan såvidt se en liten datavifte på topplokket over Rotelen også. Utrolig hvor mye slike små vifter kan hjelpe mot varme. I tillegg er de nesten lydløse. Alle tre dataviftene har blitt koplet sammen og drives av en 12V omformer med av/på bryter:

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7038-jpg

Her de tre forsterkerne i bunnen av skapet. Har en liten jobb å gjøre med å bedre kjølingen for disse også. Rotelen (Femkanalsforsterkeren øverst) blir ikke særlig varm av seg selv, men av I-Tech'ene nederst. Disse avgir faktisk 1 ampere hver bare på tomgang (240W), og i drift en god del mer i drift. Begge er brokoplet for drift av subbene...

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7063-jpg

Her bilde av Apolloracket. Den nederste forsterkeren er før øyeblikket i bruk til senterhøyttaleren. Det var egentlig Rotelforsterkeren som hadde denne oppgaven. Den er ikke tøff nok til min senter, i tillegg til mine seks bakkanaler. Ved referansenivå på 85dB kopler forsterkeren jevnlig ut, antakelig på grunn av impedansforskjeller på høyttalerne. Synes ikke det er noe særlig på en 5 x 250W forsterker...

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7039-jpg

Her toppen av vifteskapet. To nye rør er på plass (bak boksvifte), med innmonterte vifter, til kjøling av rackskap.

Hjemmekino i tilbygg: Nytt LED-lys bak lerret-img_7046-jpg

Det var alt jeg rakk i kveld. Mangler noen få ting som kommer i neste oppdatering.

EDIT: Fikset noen av bildene, samt forandring av litt tekst.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har jo hatt ganske så mye å pusle med etter at du ble "ferdig" :-)

Genial den døren bakerst i kinoen. Der er første gang jeg har sett en dør i døra :-D knegg, knegg!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner det gjorde seg med en oppdatering fra Hunsbedt igjen. Vært alt for lenge siden sist :P

Har du andre prosjekter i vente?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her hadde det skjedd mye siden sist!

Antar at vi får full oppdatering på alle «småprosjektene» du har syslet med ute også?
    Gleder meg allerede til neste oppdatering; stå på!

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Du har jo hatt ganske så mye å pusle med etter at du ble "ferdig" :-)

Genial den døren bakerst i kinoen. Der er første gang jeg har sett en dør i døra :-D knegg, knegg!
    Tanken med den lille døra er jo god. Det er jo ingen demping av lyden her ut til det originale dørbladet. Det har seg slik at jeg hadde noen hengsler fra noen fyrverkerikasser som jeg demonterte. I tillegg ligger det jo alltid litt platerester rundt. Slikt blir det fort en liten dør av, selv om sluttresultatet nok ikke er like bra som de planlagte forventninger av effekten et slikt prosjekt skulle hatt...

Sitat Opprinnelig postet av slendrian
    Kjenner det gjorde seg med en oppdatering fra Hunsbedt igjen. Vært alt for lenge siden sist :P

Har du andre prosjekter i vente?
    Hehe, kjennes oppdateringen som en ren fysisk nytelse, eller er det bare en placeboeffekt?

Det er en hel del større prosjekter på gang. Starter opp med dette så snart hagen er ferdig og høsten setter inn. Kan nevne noen punkter det skal blogges om:

- Montere LEDstrips på resten av trappene på bakre platting. Dette er et rent HMS-tiltak. Når kinoen er mørklagt og dobesøk er påkrevd, kan det være småfarlig å bevege seg på siden av stolene grunnet manglende opplysning av trinnene. Må derfor snarest sette i gang med dette. Lysene skal koples sammen med LEDstripsene som er montert i trappa ved skyvedøra. Lyset vil bli av samme lavintensitet rød som der, dette vil ikke påvirke bildekvaliteten på lerretet i nevneverdig grad, men vil vise hvor trinnene er slik at folk husker å løfte føttene når de skal ut...

- Henge opp doble gardinskinner i taket foran lerret. Og så sy sceneteppe og maskeringsteppe. Stoff og skinner er på plass, må bare få noen til å sy det sammen...

- Bygge 4 stk Beyma-18"-subber. Blir Tangen-design på ca 300l. Var hos Andre Werdenskrieg for å høre disse. Må si at det er akkurat noe slikt jeg er på jakt etter. Spiller svært dypt (ned til ca 16Hz), med ekstremt lite forvrengning og stor autoritet. Takker forøvrig Øyvind for titten...8)

- Målinger og proffkalibrering med Audyssey står på planen. Samt styring av I-Techene via nettverket. Har ikke fått tid i sommer til å sette meg inn i dette, men kommer til å ta kontakt med BEF siden han sitter inne med mye kunnskap her.

Sitat Opprinnelig postet av Fornjot
    Her hadde det skjedd mye siden sist!

Antar at vi får full oppdatering på alle «småprosjektene» du har syslet med ute også?
    Gleder meg allerede til neste oppdatering; stå på!
    Ja, har faktisk fått gjort litt i sommer inni mellom graving og stabling av stein.
    Som nevnt lengre opp i posten kommer det flere oppdateringer senere i høst. Skal få tatt litt bilder av hageprosjektet også.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kjennes oppdateringen som en ren fysisk nytelse, eller er det bare en placeboeffekt?
    Haha :P du har samme effekt på oss lyd-/kinofreaker som Stian Blipp har på Idolidioter :P Oppdateringer fra din side ses på som en guddommelig opplevelse, hvor vi mister kontakt med omverden og føler vi tar del i en virtuell kinobygging

Subkasser ja? Blir bra det

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil og ha en demo på dem! Blir nå enda råere når du får de inn bak lerretet (som om ikke det er rått nok i fra før av!)
    Men som slendrian sier, er faktisk guddommelig å følge dine oppdateringer :-D

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha :P du har samme effekt på oss lyd-/kinofreaker som Stian Blipp har på Idolidioter :P Oppdateringer fra din side ses på som en guddommelig opplevelse, hvor vi mister kontakt med omverden og føler vi tar del i en virtuell kinobygging
    Hehe, såpass galt altså. Ser at det trenges medisinering her!

Subkasser ja? Blir bra det
    Jepp. Gleder meg til bygging av disse beistene! :-D

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    2,978
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    Vil og ha en demo på dem! Blir nå enda råere når du får de inn bak lerretet (som om ikke det er rått nok i fra før av!)
    Men som slendrian sier, er faktisk guddommelig å følge dine oppdateringer :-D
    Det var da voldsomt! Men du får følge med da, og når subbene er ferdige får du ta deg en ny tur på mopeden. Hvis ikke Mor eller var det Far (alias brødrene Stålesen), vil kjøre tur til Kvinesdal!

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Imponerende som vanlig. Jeg bør gå gjennom din tråd med lupe når jeg skal til selv, skjønner jeg.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da voldsomt! Men du får følge med da, og når subbene er ferdige får du ta deg en ny tur på mopeden. Hvis ikke Mor eller var det Far (alias brødrene Stålesen), vil kjøre tur til Kvinesdal!
    regner med det blir med stålesen da, hvis ikke må jeg til på langtur igjen for det skal være hørt!

Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første dag på jobb etter ferie, da gjorde det seg virkelig med en ny fyldig
    oppdatering ifra Mr.Hunsbedt.
    Får no tro du har tatt deg tid til litt late dager også.
    Har du forsterket noe på hengslene på bakdøra i kinoen?
    Dørene har en viss tendens til og sige litt over tid,bare av egen tyngde.
    Siden trevirke i dørkarm aldri slutter og leve (fuktvandring)
    Ikke det at jeg tror du ikke har full kontroll:-D

Gjør ingenting med litt bilder av oppgradert uteseksjon også....

Side 124 av 172 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •