Kleivis Byggetråd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Kleivis sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kleivis Byggetråd

Da har eg som smått begynt å bygge ny kino. Denne ligger idag i et uthus i hagen, som bestod av 3 små rom. Nå er planen å rive ned noen vegger slik at eg får et stort rom istedet.

Men eg trenger litt hjelp til planlegging. Eg har prøvd å tegnet opp en skisse, der eg tenker å enten ha lerretet på vegg A eller B. Ved å ha det på vegg A er eg redd for at døren kommer til å få gjennomgå en del. Og på den andre veggen er det vindu som kanskje kan skape problemer. De blå firkantene er altså vindu.. men de er ikke store da. Er sånne små kjellervindu som ligger høyt på veggen. Et pluss med å ha lerretet på vegg B er at inngangsdøren da havner bak sofagruppen.

Noen tanker?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    691
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg tror det blir en finere kino dersom du velger A. du får da god tilgang til alle vinduene. I tillegg er det svært mye lettere å dempe en dør en vinduer, hvis det er akustiske problemer du tenker på.

Newcomer Kleivis sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var helst det eg tenkte på ja, samt vibrasjoner i dør/vindu. Men det set ut til at det blir alternativ A ja. Skal prøve å få slengt opp noen bilder når eg finner kabelen til kameraet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser lovende ut. Det er jo alltid gøy med byggetråder:-D , får mange gode ideer selv:wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •