Stoff i taket?! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 82 av 82
    Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå har jeg bygd en ramme som dekker store deler av taket. den er ca 285x330 tror jeg, og kledd med molton(hermet etter bwa)

Det jeg tenkte var om jeg bare la vanlig glava oppi ramma, vil det gjøre om trent samme nytten som rockwool plater tro?
    vil vel bli en del billigere ivertfall...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Artig å sjå at tråden fortsatt er aktiv! Må berre få skryte av at rommet mitt, det er blitt veldig bra når det kjem til lyddemping. Når folk kjem inn i rommet for første gang og prater, så kommenterer dei alltid med en gang hvor rart det er å prate der inne...."lyden forsvinner jo...på en måte" seie dei, og eg glise tilbake! Klappingen er også morsom!

Men dette med støv er null problem, ivertfall for min del. Har jo jevnleg sett etter om det samler seg støv noken plass i forhold til denne store takkonstruksjonen, men trur at Asfaltduken som eg dekte Rockwool-platene med hindrer støv på en måte.

Desse Rockwool platene er spesiellt laget for demping av lyd, det er IKKJE vanlege glava-issolasjon. Og det er da ikkje så dyrt for desse platene heller da.

Såg interessante ut de der Ivan, men har ikkje prøvd dei...kva er dei laga av?

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •