Projektor-oppsett i liten stue.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Projektor-oppsett i liten stue.

Jeg leier en liten leilighet og har kjøpt meg en billig LED-projektor for å få en stor "skjerm" uten å måtte betale for mye. I denne leiligheten er det ikke fritt fram for hva jeg kan gjøre da det ikke er jeg som eier den. Det var så vidt jeg fikk lov å henge opp lerretet som jeg har.

Her er utstyret:
    - Acer K10 Projektor
    - INVIDEO Projector Screen Cyber Viewing Area 146x110 4:3 VisionTex Black Borders lerret.

Jeg er nytt medlem, så jeg vet ikke så mye om miljøet her inne, men jeg antar at en ACER K10 ikke blir regnet som noen særlig god projektor til annet enn powerpoint, men jeg kjøpte den da den er billig i drift og gir et "godt nok" bilde. Når jeg i fremtiden forhåpentligvis får meg noe eget, så investerer jeg i nytt og bedre utstyr.

Her er en liten illustrasjon hvordan det ser ut nå:Vedlegg 48539(klikk for større bilde)

Problemet er enkelt: Vi bruker bordet i illustrasjonen til spisebord, så det er veldig kjipt å ha projektoren her da det lett kan bli søl og skader på projektoren. Vi har ikke fått lov å henge noe i taket, så da lurer jeg på om noen har noen gode forslag til hvordan vi kan løse dette problemet?:? Jeg har tenkt på en bitteliten skammel (med hyller) e.l. foran spisebordet der jeg kan plassere projektoren, men da blir projektoren plassert for nært veggen igjen, slik at bildet blir for lite.

Alle forslag mottas med takk :-D

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)