Prosjekt stueoppussing

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prosjekt stueoppussing

Prosjekt stueoppussing er igang. I den forbindelse vil jeg gjøre endel med anlegget også, blant annet skjule kabler i veggene.

Som mange andre har jeg en salig kabelsalat bak stereobenken, og det er ønskelig å få gjort noe med dette også.

Har tittet i endel gamle Hjemmekino blader, og audiocom.no har endel lure løsninger som passer inn i Elko boksene. Så som høyttaler terminaler, etc.

Er det en grei side å bestille slike ting, eller bruker dere andre steder? Ser jo ut som en løsning som kan skjule endel av galskapen ihvertfall, samt gi litt orden i salaten kanskje.

Forslag mottas med takk.

Veggene skal rives slik som de er i dag, så jeg har mulighet til å fylle på med rør i hytt og pine inni der, og vil gjerne få med meg alt når de først er åpnet!

Det er sikkert mange løsninger allerede på sidene her, men vanskelig å søke. Dessuten vil jeg ikke ha slike sorte veggterminaler som de har på bla Eltek, vil ha noe som passer i standard boksene til Elko helst.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det jeg tenker på er noe ala disse boksene på bildene under.

Noen som vet hvor de er å få tak i billig?

Ser for meg noen med bananplugger til høyttalere, strøm, kanskje HDMI kontakt, nettverk etc.

http://avforum.no/forum/attachment.p...1&d=1238491791

http://avforum.no/forum/attachment.p...1&d=1238491791

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •