Forvandling fra kjeller til hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forvandling fra kjeller til hjemmekino

Etter mangen spørsmål i forskjellige tråder så fant eg ut at eg heller kunne lage meg ein egen byggetråd. For 2 år siden så kjøpte eg og samboeren min oss eit hus fra 1946 som me har totalrenovert og byggd litt på. Etter enormt mangen ettermiddagstimer der me har gjort absolutt alt sjølv (med god hjelp fra mine foreldre) begynner hovedetg. og 2. etg å nærme seg ferdig. Eg er elektrikker av yrke mens far min er "handymann" av den gamle skule som kan litt av alt. Så med mykje leiting og lesing så har me nå fått til det meste.
    No har eg såvidt begynnt med kjelleren. Me har ca. 100kvm kjeller der ca.70 av desse er under huset og resten er under terrassen. Der har eg no innredet eit treningsrom, mens resten skal bli inngang med trapp opp, bod, framtidig leilighet og viktigst av alt kinorom!!! :twisted: Dette rommet skal være eit kinorom, men det blir med ein sovesofa sånn at det kan brukes som gjesterom når det trengs. Heimakinoanlegget har eg i dag i stua der eg har Pioneer 507 plasma, Pioneer LX-70 receiver, system audio høytalere og sub, ps3 og pioneer dvd. Planen er å kjøpe projektor og motorisert lerret til kinorommet. Flytte anlegget og PS3en ned mens 50tommeren blir hengenes i stua. Her skal eg ha meg eit nytt anlegg, men da trur eg at eg nøyer meg med eit pioneer heimakinosett med bluray osv.

Plassen eg har til kinorommet er ca.4x3meter. Dette rommet har ein vegg inn mot boden, to vegger mot framtidig leilighet der eine veggen er betong og ein yttervegg med vindu. Veggen mot boden tenker eg å bare kle med 2 lags gips. Dette er ein 6" bærevegg, så den får 15cm isolasjon. Der kinorommet og leiligheten skal skilles tenkte eg å sette opp ein dobbel vegg med luft mellom. Veggen mot leiligheten kommer eg til å kle med 2 lag gips og 10cm isolasjon, men i veggen mot kinorommet skal eg ha eindel bokser. Så der såg eg for meg å kle med eit lag gips på baksida, mot leiligheten, og eit lag gips mot kinorommet. Da er det bare det eine laget med gips som blir punktert av veggbokser osv.
    Betongveggen mot leiligheten kommer eg til å bruke 5 eller 7,5cm isolasjon og 2 lag med gips. Det samme blir det i ytterveggen.
    I taket har eg begynnt med lydbøyler. Der skal eg også ha på 2 lag med gips og spikerslag til motorisert lerret og for projektor. Problemet eg har møtt på her er at bjelkene i taket mitt ikkje er cc60cm, men alt i fra 53-80cm... Dette fører til at det blir 130-140cm mellom lydbøylene visst eg henger bøyler på kvar andre bjelke. Går dette eller må eg da henge bøyle på kvar bjelke?
    Kva eg skal gjer med gulvet er eg ikkje sikker på. I dag er det uisolert betonggulv uten full takhøyde. Etter taket er ferdig rettet av så finner eg ut kva takhøyde eg havner på. Etter det kommer eg til å bestemme meg for om eg skal grave ned og isolere og legge nytt gulv... Kva er akseptabel takhøyde i eit sånt rom? Går det med rett over 2 meter, eller bør det ligge over 220?

Absolutt alle ledninger skal skjules på kinorommet, med ein form for veggplate der receiveren kommer med alt eg trenger av utganger og innganger. Eg skal også ha veggplater bak alle høyttalere og projektor. Her driver eg å ser litt på amerikanske wall plates, men eg har ikkje sett nok på dette enda til å bestemme meg.

Håper noken har noken meininger om dei løysningene eg har tenkt her, og gir beskjed om det er noke eg burde endret på.

Dette prosjektet kommer til å trekke ut da eg har eindel andre ting som skal gjeres samtidig, og alt koster penger, så her får eg rett og slett ta det i det tempoet som lommeboka tillater det :-? Me venter også vår første unge i midten av mai :-D , så det er veldig mykje som skal skje framover, men satser på å få ferdig vegger og tak før den tid, sånn at det bare er småting igjen utover sommaren.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har laga ein enkel teikning av dette. Her vises bare kinorommet og det arealet som blir eindel av leiligheten. Inngangen osv. har eg ikkje tatt med.

Vedlegg 44083

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var alle lydbøylene på plass og lektene er montert. I måro kommer pappa for å isolere taket mens eg skal på jobb og flytta ei straumtavle. Godt å ha noken som kan ta drittjobben! hehe...
    Visst eg kommer heim i god tid før Tottenhamkampen så begynner eg med røyropplegget både i inngangspartiet og på kinorommet. Tenkte eg skulle legge eit 40mm røyr opp til projektoren. Er vell ikkje noke anna enn ein HDMI kabel som ska gjennom her vell? Kommer også til å legge eit 40mm røyr fra anlegget og bak sofaen. Lurer litt på om eg skal legge opp ei veggplate ved siden av sofaen også med inngang for HDMI, S-video og phono, for å evt tilkopling av pc e.l. Men det er kanskje litt overkill?

Legger med eit par bilder av rommet. Er forferdlig med rot der no, menmen

*kremt* Får ikkje til å legge inn bildene no. Får prøve igjen i måro..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite respons her, men eg prøver meg med eit spørsmål forda. No når taket er rettet av så ligger eg an til 2m/+-2cm takhøyde, men eg har mulighet til å grave meg ned eindel. Dette vil jo selfølgelig bli enormt mykje meir arbeid enn å ha det sånn som i dag. Det er drenert klart for at eg kan grave ned, så det vil kun bli ekstraarbeidet inne i rommet. Betongen i dag er 5-6cm uarmert betong.
    Kva anbefaler dåke å gjer her? Er vell litt lavt med eit tak på ca.2meter?

Intermediate grumle sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei hootie

Er det sånn å forstå at du er ferdig med taket ? eller bare målt ut ?
    Om du ikke har begynt med lydbøylene enda, så har du jo muligheten til å kubbe imellom det orginale bjelkelaget for å henge lydbøylene i.
    Om du setter kubbinga noen centimeter over underkanten av det oprinnelige bjelkelaget og fester lydbøylene i kubbinga, så får du jo noen centimeter ekstra.

Eller du kan gjøre som jeg har gjort, legge nytt bjelkelag til kinorommet mellom det orginale bjelkelaget. Jeg har noen bilder av det her http://avforum.no/forum/av-rom-konst...kjelleren.html

Ser nå at du er ferdig med lydbøylene ja, så de blir vel dette i seineste laget. men er mindre jobb å gjøre om enn å pigge gulv :P Har kanskje ikke så mye å spare uansett ? hvor langt under bjelkelaget kommer gipsplatene ?

Intermediate grumle sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men jeg ser ikke noe problem med en takhøyde på 2m. "om du ikke er forferdelig lang da :P"

Komentarene kommer somregel sammen med bilder

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grumle
    Hei hootie

Er det sånn å forstå at du er ferdig med taket ? eller bare målt ut ?
    Om du ikke har begynt med lydbøylene enda, så har du jo muligheten til å kubbe imellom det orginale bjelkelaget for å henge lydbøylene i.
    Om du setter kubbinga noen centimeter over underkanten av det oprinnelige bjelkelaget og fester lydbøylene i kubbinga, så får du jo noen centimeter ekstra.

Eller du kan gjøre som jeg har gjort, legge nytt bjelkelag til kinorommet mellom det orginale bjelkelaget. Jeg har noen bilder av det her http://avforum.no/forum/av-rom-konst...kjelleren.html

Ser nå at du er ferdig med lydbøylene ja, så de blir vel dette i seineste laget. men er mindre jobb å gjøre om enn å pigge gulv :P Har kanskje ikke så mye å spare uansett ? hvor langt under bjelkelaget kommer gipsplatene ?
    Bøylene og lektene er påplass ja. Såg litt på det du sa i dag, men fant ut at eg bare har 2-3cm å hente på å heve bøylene. Eg er redd for at det vil føles litt klemt med så lav høyde? Dreneringa er lagt så lavt at eg kan få ferdig gulv ca.25 cm lengre ned, så eg trur kanskje det blir løysninga. Trur gravinga skal gå greit, men prosjektet vil selfølgelig dra eindel ut i tid da dette er ein mykje dyrare og meir tidkrevendes løysning...
    Tenkte å grave ned så mykje at eg får 10cm isopor, fuktsperre, armeringa varmekabler og støyp. Dvs. rundt 40cm. Er ikkje det ein fornuftig måte å gjer det på?

I dag har eg isolert nesten heile kjellertaket. Gjekk tom for isolasjon på slutten, så eg får handle litt i måro. Forferdlig jobb å isolere når det er over 56cm mellom bjelkene!!! Legger ved eit par bilder av taket på kinorommet. Er ikkje så mykje å sjå på enda, menmen :wink:

Vedlegg 44322

Vedlegg 44323

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grumle
    Men jeg ser ikke noe problem med en takhøyde på 2m. "om du ikke er forferdelig lang da :P"
    Er ikkje meir enn 182cm sjølv, så det hadde nok gått bra, men eg har ein svoger på 198cm. Trur han hadde slitt litt meir

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    687
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var helga over, og eg har fått gjort eindel i huset. Desverre ikkje så mykje på kinorommet, men taket der er ivertfall ferdig isolert. Er redd det kan dra litt ut før eg får begynnt å hakke vekk det gamle gulvet i kinorommet siden eg har ein god del andre prosjekt i huset...
    I helga har eg fått isolert resten av kjellertaket, panelt ferdig taket i inngangen i kjelleren, platet ein vegg, og ikkje minst fått sett opp stenderverk i eit rom som skal deles på loftet. Dette rommet skal bli nytt barnerom og kontor.
    Framdriftsplanen framover er å få ferdig inngangspartiet og gjer ferdig rommene på loftet. I innganspartiet skal eg sette opp vegger til ei bod og lage nye vegger mot betongveggene. Så skal eg legge varmekabler og flise gulvet. Tilslutt så skal det inn ei trapp opp til 1.etg.

Er ikkje så mykje av dette som er så inntresant for kinobygging, men eg legger nå inn eit par bilder av arbeidet alikevell

Taket i kinorommet så godt som ferdig isolert. Skal legge 5cm glava mellom lydbøylene, men det tar eg mens eg plater taket... Sofaen blir ståendes på veggen med vinduet mens lerrete kommer på veggen som ikkje er sett opp enda. Den kommer ca. der det er forhøyning på kjellergulvet.
    Vedlegg 44626

Ferdig med å panele taket i inngangspartiet. Den brune døra skal byttes ut med ei skjikkelig ytterdør og veggene mot betong skal fores ut og plates. På venstre side av inngangsdøre skal eg sette opp ei bod.
    Vedlegg 44627

Dette er innganspartiet tatt fra ytterdøra. Rommet rett fram er eit treningsrom som eg snart er ferdig med.... Mangen baller i lufta..... hehe..
    Døra inn til kinorommet er rett før pipa. Trappa kommer på venstresida av bildet
    Vedlegg 44628

Her er eit lite bilde fra rommet eg holder på å dele på loftet.. Bildet er tatt fra barnerommet mot kontoret. På dette kontoret skal serveren stå som kommer til å innehalde all musikk og dei få filmene eg ser som ikkje er kjøpt...
    Vedlegg 44629

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •