lyd isolere blokk leilighet for å slippe navbo klager? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har akkurat samme problemet selv..bor i blokk med leiligheter over og ved siden av min leilighet. Virker som enkelte av dere har en del peil på dette, tror dere naboene hører mye når: Bygget ble satt opp i 2003 og leilighetsskilleveggene består av: 200mm betong vegg, 2x13mm gipsplate, 2x67mm isolert stålstenderverk og 2x13mm gipsplate?

Newcomer zephyr sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stein faktisk, var ikkje det første eg hadde kome på. Eg det ein spesiell type stein eller? Kor mykje av støy som forplanter seg går gjennom direkte kontakt når ein høgtalar står på gulvet i forhold til lyden som går ut i rommet?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zephyr
    Stein faktisk, var ikkje det første eg hadde kome på. Eg det ein spesiell type stein eller? Kor mykje av støy som forplanter seg går gjennom direkte kontakt når ein høgtalar står på gulvet i forhold til lyden som går ut i rommet?

Synes det er rart at ingen har kvalifiserte meninger om dette, med hensyn til alle erfaringer som er på forumet. Hvis jeg forstår innlegger; hvor mye er det mulig å hindre basslyd til å forplante seg til sidenabo ved å dempe eller bruke flytende gulv

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •