Vil du være med i en medieartikkel?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vil du være med i en medieartikkel?

Hei,

Vi driver det nyetablerte bolignettstedet hjem.no boligportal. Vi har veldig lyst til å lage noen "medieartikler", altså artikler om kule hifi og tv løsninger.

Siden hjem.no er et bolignettsted, og ikke et rent hifi-nettsted vil vi i artiklene fokusere på hvilke løsninger som har blitt brukt for å få til løsningene best mulig, hvordan dere har fått til å skjult kabler, integrert høyttalere i taket osv.

Så, hvis noen av dere har noen kule multimediestuer (eller kanskje hele huset er et multimedieanlegg?) og har bilder av prosessen, så vil vi veldig gjerne komme i kontakt med dere!

Har du lyst til å dele dine erfaringer med andre og få vist frem lidenskapen deres til andre lesere, kan dere ikke da ta kontakt?!

Jeg kan nås enten gjennom PM her, eller på mail christian(at)atmedia.no eller på tlf 933 12 000!

Håper på positive henvendelser

Christian

Jeez
    Guest
    Jeg bumper denne opp så får vi håpe du får noe respons

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Høyttalerne på gulvet, og skjuler dem ved og ha samme farge på gulv som kabler. (sort)

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et lurt tips kan være å ha rack i samme farge som høyttalerene etc.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror kanskje jeg kan ha noe som er interesant, men det er ikke ferdig.

2 hjemmekino-anlegg (7.1 high-end på stue og 5.1 design-anlegg på soverom). Alle kabler skjult. 1gbit nettverk trukket i rør til "alt", pluss trådløs WLAN for fjernkontroller/laptop. Det meste av elektronikken er gjemt i kommode på soverom, men alle kilder (DVD, Blu-Ray, Playstation 3, GET HD-dekoder med VOD etc) kan hentes ut på begge rom enkelt med multifjernkontroll.

3-4 lydsoner via det trådløse musikksystemet SONOS (også innfelte høyttalere taket på i badet) som blir styrt trådløst av en Ipod Touch, og kan hente ut et 1tb stort musikkarkiv og/eller streame nettradio fra hele verden. Også lysstyring for downlights er trådløst, og der vurderer jeg Xcomfort med touch-skjerm men det er ikke avgjort. Adgangskontroll og alarm som kan styres via mobiltelefon kommer på plass, likeså IP-kamera ved inngangspartiet der alt kan streames over internett.

Eneste problemet er at jeg har vært på reisefot i jobben, så prosjektet er ikke helt ferdig enda. Og blir sikkert ikke det før til sommeren i dette tempoet.

Et tips kan jo være å ta kontakt med noen som leverer slike løsninger ferdig, for å høre om de har noen kunder som kunne vært velvillig til et slikt besøk. Om de blir nevnt i artikkelen, ser de sikkert det på som fin reklame. Et annet tips er å sende en PM til brukeren Akto. Han har vært mye rundt, og har kanskje noen gode tips.

Det er mye flotte rene hjemmekinoer og/eller hifi-system her inne, men custom-installasjoner med fancy løsninger er det desverre ikke så mange av. Yankene på andre siden av dammen er kommet litt lengre akkurat der.

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der synes du å virkelig ha noe på gang HåkonN Høres imponerende fancy ut Lykke til videre!

Newcomer Tropp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jeez
    Jeg bumper denne opp så får vi håpe du får noe respons
    Ja ellve minutter er jo en evighet i den digitale tidsalder.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •