Ambilight... Tips?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ambilight... Tips?

Hei!

Har kjøpt ny tv (Philips 47PFL9703), og har et lite problem ang. ambilight greiene:

Som dere ser er det bryst-panel eller hva det heter på veggen den skal henges på, og for at ambilight skal funke best mulig så bør det være hvit vegg bak tv`n... Og siden jeg leier huset så er det lite aktuelt og gjøre noe permanent med veggen. Tenkte kanskje og henge et eller annet bak der, men er ikke helt sikker på hva det skulle vært, eller om det fins noen andre løsninger? Er i stua så det bør se sånn nogenlunde ut... Noen gode tips?

Bilder: AVforum.no - Terkel's hjemmekino

Newcomer thell sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil det fungere å strekke opp hvit scenemolton på veggen bak tv'en? Ser i tråden til Erik at han betalte 163,- pr løpemeter (3 meter bredde) så det trenger jo ikke bli så dyrt heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, det materialet har jeg ikke vært borti før, er det til og lage lerret av eller noe? Ossen festes det? Det eneste som er viktig for meg er at det ser greit ut, siden det er i stua, og at jeg kan fjerne det når jeg flytter uten for mye og ordne på.

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Terkel
    Hmm, det materialet har jeg ikke vært borti før, er det til og lage lerret av eller noe? Ossen festes det? Det eneste som er viktig for meg er at det ser greit ut, siden det er i stua, og at jeg kan fjerne det når jeg flytter uten for mye og ordne på.
    Molton er laget av bomull tror jeg. Det ligner litt på filt. Ikke det peneste i hele verden, men funker som snus på scener. Brannsikkert er det også, men det tåler vask veldig dårlig. Virker helt greit som lyddemping.
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •