Prosjekt "AV-hytte i hagen" i gang - STATUS: Nye bilder! - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 25 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25
Viser resultater 481 til 496 av 496
    Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Hehe, takstmannen brukte sånn ca. 1 sekund på å vurdere min lange avhandling om konstruksjonen av hytta avkortet i; "Har den isolasjon?"... Dårlig investering, MEN, er en først entusiast, er en det... Nå flytter jeg jo forhåpentligvis til noe litt større, så da er du en selvskreven fyr til å nettopp innrede den nye kinoen - men først må en nok spara litt ja...
    Krysser fingrene for raskt og bra salg!!

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hytten kunne du vel til nøds fått med deg på flytte lasset også..8) Du kan jo evt. selge den alene til en som mangler AVrom og var i samme situasjon som deg.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...har tenkt tanken (vet, jeg er gæren), men det blir nok for mye surr... Blir nok dessverre en usedvanlig godt ventilert og lyddempet bod når alt kommer til stykket, selv om jeg jo hadde håpet den kunne fått noe nye eiere som faktisk setter pris på alt arbeidet som er lagt ned i elendigheten... Jaja, fikk noen lykkelige timer der ute da, var ikke heeeeelt bortkasta. Litt erfaring med bygging fikk jeg også, noe som kan komme godt med nå som jeg skal kaste meg uti bygging av eget hus! I tillegg fikk jeg klemt på noen titalls tuber GreenGlue, må magien vare evig!

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel det som er problemet med et såpass "sært" (ikke i AVForum-standard!) rom. Man skal passe seg med å fokusere for mye på et slikt rom i en boligannonse. Står det på slutten av annonsen kan man rett og slett risikere å skremme i stedet for å vekke interesse :wink:

Men man kan jo håpe at noen ser nytten i det. Kanskje blir det på ny en batcave. Kanskje blir det et relativt pimpet hjem for en gressklipper, hehe.

Lykke til med salget!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Megleren ville ikke ha det med en gang som info, så jeg tror nok vi bare må innse at den sorte hulen er for SPESIELT SPESIELT interesserte... Når jeg etterhvert skal prøve å få snekret meg en noe større kino blir det nok av bl.a. denne grunn ikke en sort hule, det er jo viktig at også konemor og unger orker å befinne seg et par i kinoen i det minste. Slik det var nå synes kona det ble litt for "trykkende" lite (som også selvsagt har sammenheng med 13kvm størrelse), og trøtt ble hun også av hulelivet. At en sort hule er det riktige for bildet - DET er det imidlertid liten tvil om, og at det skal bli benyttet mørk molton på strategiske steder også i neste kino er det liten tvil rundt!

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Megleren ville ikke ha det med en gang som info, så jeg tror nok vi bare må innse at den sorte hulen er for SPESIELT SPESIELT interesserte... Når jeg etterhvert skal prøve å få snekret meg en noe større kino blir det nok av bl.a. denne grunn ikke en sort hule, det er jo viktig at også konemor og unger orker å befinne seg et par i kinoen i det minste. Slik det var nå synes kona det ble litt for "trykkende" lite (som også selvsagt har sammenheng med 13kvm størrelse), og trøtt ble hun også av hulelivet. At en sort hule er det riktige for bildet - DET er det imidlertid liten tvil om, og at det skal bli benyttet mørk molton på strategiske steder også i neste kino er det liten tvil rundt!
    Å jeg som trodde du skulle ha en super kalibrert HD950 med anamorfisk linse i kinoen til visning. Nesten sikker på at det ville dratt opp prisen

Husker tilbake 1 år da jeg solgte, fikk noen store øyer av megler, takstmann og fotograf da de kom i kinoen.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, for din del er jeg ganske sikker på at prisen ble bedre, men så så også kinoen din VELDIG bra ut da... Blir noe ganske annet med en kølsvart lita hutte i hagen, menmen, takstmann vurderte den jo faktisk til 100.000 (!) ettersom de var isolert og greier, og byggekostnadene var jo om lag det samme selv med ventilasjonen og hele sulamitten...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der ja, her er det salg på gang. Link?

Ser at megleren ikke er spesielt interessert i "hytta" di. Ikke første gang jeg opplever det, men det er mye sannhet i det. De fleste potensielle kunder enser ikke temaet i det hele tatt, så dette bør ikke få for stort fokus. Det er nok andre ting ved eiendommen din som lokker mer enn den hytta, for å si det sånn. Men dersom du treffer den rette så kan det være akkurat det siste som gjør at han går det steget ekstra i forhold til budgiving.

Antall potensielle huskjøpere som ser for seg en ferdig etablert kino utendørs i en "Plantasjen-bod" er vel kanskje ikke megastort? De fleste med interesse for denne hobbyen er kanskje mer opptatt av potensialet enn ferdig produkt....?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Nesøya - Asker - Attraktiv enebolig i naturskjønne omgivelser... Som et apropo føler jeg litt av bildene ble alt for hvite/lyse/overeksponerte?? Er det bare meg? Var en veldig proff fotograf, men jeg tror kanskje hun har bommet litt.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildene duger, tror ikke du skal bekymre deg for det. Det koster å bå på Nesøya ser jeg... :-)

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nesøya - Asker - Attraktiv enebolig i naturskjønne omgivelser... Som et apropo føler jeg litt av bildene ble alt for hvite/lyse/overeksponerte?? Er det bare meg? Var en veldig proff fotograf, men jeg tror kanskje hun har bommet litt.
    Synes annonsen var MEGET bra og bildene var flotte de, mange og informative bilder! Skal hilse fra Ann Kristin og si hun er helt enig

Ser du har vært flink å møkke snø.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Bildene duger, tror ikke du skal bekymre deg for det. Det koster å bå på Nesøya ser jeg... :-)
    Ja, men greit da å understreke at vi betalte jo 3,7mill. for 2,5 år siden, og at en ikke nødvendigvis får takst selv her ute... Uansett er vi selvsagt fornøyd, er 3. eiendomsinvestering som har gått veldig bra (gitt at salget går veien selvsagt... ), måtte det gode hellet fare med oss ut i den store, farlige bygge-selv-verden!

Jaja, blir litt utenom tema dette her gitt, men takker uansett for hyggelige tilbakemeldinger, så skal jeg komme sterkt tilbake med byggetråd når det blir aktuelt!

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    +1
    Mye flotte bilder.

Sinnsykt prisnivå! (sammenlignet med Ålesund hvertfall)

Lykke til med salget!

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser også at det kan være farlig å legge for mye vekt på at boligen har kinorom, eller i ditt tilfelle, kinohytte . Men i mitt tilfelle (når jeg solgte leiligheten) så vet jeg med 100% sikkerhet at kinorommet vsar et stort pluss, og det blir faktisk benyttet enda

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var spennende lesing. Har du mulighet for å legge ut flere bilder? Både utvendig og innvendig? :-)

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MindWaste
    +1
    Mye flotte bilder.

Sinnsykt prisnivå! (sammenlignet med Ålesund hvertfall)

Lykke til med salget!
    Enig, synes bildene var fine og tiltalende.

Sinnsyke priser? Helt ærlig trodde jeg faktisk en eiendom på Nesøya var enda dyrere.

Lykke til med salget!

Side 25 av 25 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •