Lite bass i ny hjemmekino - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 67 av 67
    Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Det er nok forskjell på forsterkere i samme klasse ja. I de testene jeg har lest om Rotel 15xx så sies det at de ikke er like lyse i toppen som mange andre klasse D noe de ikke kunne forklare hvordan Rotel hadde fått til. Men jeg vet ikke. Min Rotel D passer fint sammen med SVS'ene ihvertfall.
    Testet noe annet på SVSene dine?
    Sitat Opprinnelig postet av Toolei
    Jeg har i utgangspunktet surround og skal fortsatt ha det. Må bare få plassert frontene riktig før jeg setter opp resten av surr. høytalerene igjen.
    Ja så du hadde senteren i signaturen din, men uansett så ville jeg prioritert en oppgradering av recieveren, tror du kan tjene mye på det.
    Han jeg var med å satte opp yamaha 3900 og micromega amp hos hadde en H/K AVR 8500 fra før, sistnevnte ble solgt.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg testa de såvidt på receiveren, Yamaha 663, men jeg fikk høyttalerne og forsterkeren på samme dag så jeg har ikke prøvd noe annet, nei. Har dessuten ikke råd til å kjøpe for å prøve annet. Men jeg synes som sagt at de spiller bra sammen. Kan spille høyere enn jeg trodde var mulig med så små høyttalere på både film og musikk og lyden er utrolig bra så lenge signalet er bra. Jeg får ikke til å si noe profft om lyden, men jeg er ihvertfall fornøyd. Det skal sies at jeg er dårlig på for mye diskant.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Ja så du hadde senteren i signaturen din, men uansett så ville jeg prioritert en oppgradering av recieveren, tror du kan tjene mye på det.
    Han jeg var med å satte opp yamaha 3900 og micromega amp hos hadde en H/K AVR 8500 fra før, sistnevnte ble solgt.
    Da skal jeg få lånt meg en Yamaha reciver og få testet det også.
    Når jeg kjøpte HT hørte jeg de på en Yamaha DSP-Z11, som de selvsagt prøvde å selge meg også Men det ble litt i dyreste laget..

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Toolei
    Da skal jeg få lånt meg en Yamaha reciver og få testet det også.
    Når jeg kjøpte HT hørte jeg de på en Yamaha DSP-Z11, som de selvsagt prøvde å selge meg også Men det ble litt i dyreste laget..
    Hehe ja Z11 er nok ikke for alle, men 3900 er meget bra og både den og 1900 er å finne på brukten her inne.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg prøvd enda en plassering. Nå står det slik som det er tegnet med rødt på skissen. Dette er vel den til nå beste plasseringen. Ble iallefall mye mer bass enn det noen gang har vært
    Så da er det bare til å flytte 720 literen og få plassert ut surr. høytalerene..
    Tusen takk for alle tips og hjelp til nå!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Ble nok bra det der ja. Nå må du bruke litt tid til å få høyttalerplasseringen 100%. Det er ofte veldig små justeringer som skal til for å sette prikken over i'en

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra det ordnet seg. Da er det bare å eksperimentere med avstand til bakvegg og vinkling.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •