Feste bakhøytalere i hjørne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Feste bakhøytalere i hjørne?

Jeg er på jakt etter en praktisk måte å få satt opp mine bakhøyttalere i min 5.1 hjemmekino.
    Bakhøyttalerne er Audiopro Ego212 (Audio Pro Ego 212 Left / right channel speakers : Read reviews and compare prices at Ciao)
    På grunn av sittegruppens plassering vil det være mest fornuftig å ha bakhøyttalerne i hvert sitt bakre hjørne av rommet, pekende 45 grader inn i rommet.

Jeg tenkte at det enkleste sikkert var å finne en liten hylle jeg kunne feste i hvert hjørne med en vinkel og sette høttaleren løst på topppen av den slik at vinkelen på høttaleren enkelt kunne reguleres.

Noen som har forslag til produkter jeg bør vurdere for en plassering av høttalere "på skrå" i et hjørne?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nesten like bakhøyttalere, dvs audiopro image 22. Disse står plassert i hjørnet bak sofaen, på hyller jeg bygde selv. Gjorde det veldig enkelt ved å måle dybde på høyttaler, bruke en passer og trekke en kvart sirkel med litt større radius en høyttalerene er dype. Skjær ut med stikksag, puss og mal/beis den fargen du ønsker.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde håpet å slippe å finne frem sirkelsaga, men det er en løsning som er vurdert...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bakhøyttalere på skrå i hjørne på vegg

Sitat Opprinnelig postet av jarlethorsen
    Jeg er på jakt etter en praktisk måte å få satt opp mine bakhøyttalere i min 5.1 hjemmekino.
    Bakhøyttalerne er Audiopro Ego212 (Audio Pro Ego 212 Left / right channel speakers : Read reviews and compare prices at Ciao)
    På grunn av sittegruppens plassering vil det være mest fornuftig å ha bakhøyttalerne i hvert sitt bakre hjørne av rommet, pekende 45 grader inn i rommet.

Jeg tenkte at det enkleste sikkert var å finne en liten hylle jeg kunne feste i hvert hjørne med en vinkel og sette høttaleren løst på topppen av den slik at vinkelen på høttaleren enkelt kunne reguleres.

Noen som har forslag til produkter jeg bør vurdere for en plassering av høttalere "på skrå" i et hjørne?
    Hva med B-Tech BT 77?
    Datakjeden Webshop / B-TECH BT 77 "Ultragrip Pro®" - Sort

Her en omtale:
    B-Tech BT77 speaker mounts. - Audioholics Home Theater Forums

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •