Hjelp med å finne sorte/grå kabelkanale...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer Carlos_007 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp med å finne sorte/grå kabelkanale...

Er det noen som har eller vet om hvor man kan få tak i svart eller mørke grå kabelkanaler som kan brukes i stede for lister i taket!!????
    Det må vel finnes, eller maler de som har de svarte??

Newcomer Kraumen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Carlos_007
    Er det noen som har eller vet om hvor man kan få tak i svart eller mørke grå kabelkanaler som kan brukes i stede for lister i taket!!????
    Det må vel finnes, eller maler de som har de svarte??

Hei.
    Jeg vet bare at maxeta selger kanaler. standaren er polar hvit,men de leverer i andre farger på forespørsel..

Maxeta eller MAXETA

"Standard lengde: 2 m, men noen av dimensjonene lagerføres også i 3 m lengder.
    Farge standard: Polarhvit ( PH ) RAL 9010
    Kanalen kan også leveres i andre farger etter kundens spesifikasjon."

Men, det går også an å lakere de hvite. Og da kan du få hvilken farge du ønsker. bare husk å vask av kanalene først.

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    også avshop har noen, men vet ikke om dette er det du er ute etter med tanke på at du skal ha de i taket
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kraumen
    Hei.
    Jeg vet bare at maxeta selger kanaler. standaren er polar hvit,men de leverer i andre farger på forespørsel..

Maxeta eller MAXETA

"Standard lengde: 2 m, men noen av dimensjonene lagerføres også i 3 m lengder.
    Farge standard: Polarhvit ( PH ) RAL 9010
    Kanalen kan også leveres i andre farger etter kundens spesifikasjon."

Men, det går også an å lakere de hvite. Og da kan du få hvilken farge du ønsker. bare husk å vask av kanalene først.
    Takk for svar :-) Skal prøve å ringe Maxeta å høre hvor mye ekstra det blir å få sorte kanaler!!!?? Så får vi se hva de klarer å levere.....

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Køyr igang handoverfresen din(om du har ein) og lag eit spor på baksida av dine eksisterande lister

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Køyr igang handoverfresen din(om du har ein) og lag eit spor på baksida av dine eksisterande lister
    Sikkert greit for en eller to kabler :-) Men jeg skal bruke disse kanalene til føringsvei for høytalerkabler(7:2) HDMI og sub-signalkabler++ så tviler på det blir så mye igjen av den tre lista ;-)

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    enkleste er jo bare å male over dem..

jeg malte mine i samme farge som veggen før jeg skrudde dem opp..brukte vanlig vannfast maling som jeg hadde brukt på veggen. malinga festa seg fint og har ikke fått noen skader enda..hengt der i noen år nå... da er det nesten så man ikke legger merke til den...

marius

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marjusen
    enkleste er jo bare å male over dem..

jeg malte mine i samme farge som veggen før jeg skrudde dem opp..brukte vanlig vannfast maling som jeg hadde brukt på veggen. malinga festa seg fint og har ikke fått noen skader enda..hengt der i noen år nå... da er det nesten så man ikke legger merke til den...

marius
    Ja etter mye om og men så tror jeg det blir til at jeg maler de jeg også!! ;-)

Newcomer Blacksmit sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har hvite, gråe og brune kabelkanaler på bauhaus i Lier. Vet ikke om det er disse du vil bruke på taket.. Dette er "vanlige" kablelkanaler i forskjellige størrelser.

Selv har jeg brukt de grå langs gulvet, og de brune spraylakkerte jeg svart og satt den på den ene endeveggen..

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blacksmit
    De har hvite, gråe og brune kabelkanaler på bauhaus i Lier. Vet ikke om det er disse du vil bruke på taket.. Dette er "vanlige" kablelkanaler i forskjellige størrelser.

Selv har jeg brukt de grå langs gulvet, og de brune spraylakkerte jeg svart og satt den på den ene endeveggen..
    Jeg var akkurat på elekroskandia og fikk de til å ring å høre på noen kanaler som kunne leveres grå eller brune. Men de sa at den grå var veldig lys :-( og den brune passer ikke inn hos meg! Så då kjøper jeg heller de hvite som er inne på lager og maler/sprøyter de !! :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •