Litt hjelp til AV rom.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Litt hjelp til AV rom.

Hei,

er ny på forumet, eller har nettopp registrert meg etter å ha sittet å lest og sett på "minhjemmekino" sidene. Mye fint og har fått mange flotte ideer.

Vi holder på å bygge hus og jeg har fått et lite rom til overs, rommet er bare 3,5m*3,5m. Er det plass til prosjektor og 90" lerret eller vil rommet bli for lite?

Har kjøpt forsterker og dvd spiller fra NAD. Har tenkt å kjøpe dynavoice høytallere. Vet ikke om det blir prosjektor eller plasma tv, alt kommer an på om det blir plass i rommet.

Vil ikke bruke masse penger på utstyr på dette rommet, da planen er å bygge et skikkelig rom med bedre utstyr når jeg starter på garasjen. (Bygger på landet så jeg har MASSE plass til rådighet).

Håper noen har noen meninger. :smile:

---

Espen Kristensen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei...

Jeg bygger også av-rom, og jeg kommer til å bruke en 42 plasma.
    Rommet mitt er litt større enn ditt(4x4m), men med skråtak. Fant ut at hvis jeg skal ha litt luft bak sofaen og plass til bakhøyttalere, sub osv var det bedre å legge noen kroner i en grom plasma. Det blir jo faktisk ikke mer enn 2-2,5m fra sweetspot til skjærmen.

Har foreløpig valgt å legge tid og penger i selve rommet og lyden, og en fet plasma er jo ikke kjipt det da

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •