RuneW: Byggetråd - Status: Lavfrekvent støy i OpenElec-menyene - Side 568

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  11
Side 568 av 587 FørsteFørste ... 68 428 438 448 458 468 478 488 498 508 518 528 538 548 558 564 565 566 567 568 569 570 571 572 578 ... SisteSiste
Viser resultater 11,341 til 11,360 av 11737
    Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fredagsvitsen

En mann sto på toppen av brua og var fortvilet. Han hadde mistet alt han eide, var ulykkelig og tenkte å ta livet sitt.

I et desperat forsøk hadde han prøvd å kjøre seg i hjel med den gamle mopeden, men beruset som han var hadde han kræjset den i rekkverket. Hans siste utvei var å hoppe, men i det han skulle hoppe hørte han: "HOHOHO"

Han snudde seg brått og ser julenissen. Mannen spurte overasket hva julenissen gjorde her.

Julenissen svarte: "Jo, jeg driver og leverer julegaver, men ser at du står her og skal hoppe? " Mannen svarer: " Ja, stemmer det. Jeg har mistet huset mitt, kona har dratt fra meg og tatt med seg barna mine og jeg har til og med klart å ødelegge den gamle, fine mopeden min."

Julenissen så på mannen, smilte og sa: "Du skal få tre ønsker av meg. Du kan ønske deg hva du vil og jeg skal oppfylle alle de tre ønskene."

Mannen kunne ikke tro sine egne ører og nølte ikke med å ønske seg tre ting. "Jeg ønsker at kona og barna mine skal komme til bake, jeg ønsker meg at huset mitt ikke brant ned og det siste ønsket må vel bli at min gamle, fine moped ikke er ødelagt lenger. "

"Det var fine ønsker", svarte julenissen.

"Men nu som som jeg oppfyller ønskene dine må du oppfylle ett av mine", sa julenissen.

"Ja, hva som helst!", svarte mannen.

Julenissen sa: "Da må du la meg få ta deg bakfra."

Mannen synes dette var et veldig rart ønske fra selveste julenissen, men fortvilet som han var gikk han med på det.

"Hvor gammel er du og hva heter du?", spurte julenissen mens han han tok for seg.

"Jeg heter Per og er 56 år gammel", pep mannen med sammenbitte tenner.

"Å, jasså...", sa julenissen, "så du heter Per og er 56 år gammel og tror fortsatt på nissen?"

--------

Ha en fantastisk helg - helt fri for julenisser!

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He, he god helg!!

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Onkyo 3009 + Netflix ?

Jeg har som sagt en Onkyo 3009 som tilsynelatende har gjort underverker som "romkorrektør". men har den flere triks i ermet?

Jeg har snust litt på Netflix, men har ingen enheter som støtter det. Min Xtreamer XBMC-boks er ikke spesielt lett å pare med Netflix, men så kom jeg over denne linken:

Netflix enabled devices by Onkyo | netflixdevices.com

Kan det virkelig være at selve receiveren kan støtte Netflix direkte? Det hadde jo bare vært genialt og noe jeg aldri hadde tenkt på. Skal se om jeg kan få testet dette ved første anledning!

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo isåfall genialt!!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får du problem med Netflix på Onkyon har du väl en BluRay? Den kanske är gammal och utan apps?

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mackanzocz
    Får du problem med Netflix på Onkyon har du väl en BluRay? Den kanske är gammal och utan apps?
    Jeg har en Samsung BD-E5500. I følge Netflix så støtter den også netflix:

https://support.netflix.com/en/node/500

Men det ser ut til å være veldig opp og ned om folk faktisk klarer å få det til å virke...:

https://www.google.no/search?q=samsu...hrome&ie=UTF-8

Jeg får vel prøve begge delene så fort jeg får tid. Kanskje jeg faktisk har flere muligheter!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Köpte mig precis E6500 och där fungerar Netflix helt otroligt bra. Aldrig sett så bra bild på Netflix.

Dessutom har Samsung en app som heter Plex, och den kommer du garanterat att tycka om. Ska inte ropa för högt, men i denna värld är Plex det bästa som hänt sedan skivat bröd, när det görs riktigt och det har Samsung lyckats med. Communityet till Plex är helt otroligt.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går i rykk og napp med hvor ofte jg benytter meg av Netflix. Men benytter meg av det. Jeg ser da via pc som er koblet til tv, kunne ha brukt Xbox'n. Men har valgt pc, for å ha muligheten til å se det Amerikanske innholdet. Det gjør jeg med en plugin, som heter Media hint.

Netflix har, eller holder på å rulle ut noe som heter True HD. Om du kan se True HD, er avhenige av nettlevrandøren din. Vår gjør det, så jeg skal se om det er kommet eller ikke, en av dagene.

Edit: Måtte fikse på første linjen.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Playstation 3 kommer vel til å bli nærmest gitt bort nå som PS4 er på vei. Det er jo en passende maskin til en kino av din type RuneW? Netflix på PS3 er ypperlig.

Alternativt er jo Apple TV en fin boks til Netflix, liten hendig og brukervennlig.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett, hvilken løsning du får til å virke så vil jeg anbefale serien "House of Cards" på Netflix, utrolig bra serie om en liker politisk intrige av høy kvalitet.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for min del har både apple tv 3, ps3 og boxee box.. Og joda, netflix funker sikkert utmerket på de, men i mine øyne så gjør alle enhetene sine ting veldig bra, men ingen gjør alt strålende..
    Så derfor har jeg i tillegg til de tre enhetene en HTPC, og den er i realiteten den eneste som blir brukt.
    Så, om du vil ha boxee box, atv3 eller ps3 så rop ut, haha.. Her blir de vertfall ikke brukt noen av delene lenger.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Playstation 3 kommer vel til å bli nærmest gitt bort nå som PS4 er på vei. Det er jo en passende maskin til en kino av din type RuneW? Netflix på PS3 er ypperlig.
    Hehe - ja, tror kanskje ett og annet spill hadde fungert bra der nede også

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Köpte mig precis E6500 och där fungerar Netflix helt otroligt bra. Aldrig sett så bra bild på Netflix.
    Har sjekket nå. Netflix dukker dessverre ikke opp som en av kildene/app'ene på spilleren min :neutral:

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sickpuppy
    Jeg for min del har både apple tv 3, ps3 og boxee box.. Og joda, netflix funker sikkert utmerket på de, men i mine øyne så gjør alle enhetene sine ting veldig bra, men ingen gjør alt strålende..
    Så derfor har jeg i tillegg til de tre enhetene en HTPC, og den er i realiteten den eneste som blir brukt.
    Så, om du vil ha boxee box, atv3 eller ps3 så rop ut, haha.. Her blir de vertfall ikke brukt noen av delene lenger.
    Jeg har HTPC og av de tingene jeg er interessert i fungerer den til alt bortsett fra 3D BD og Netflix.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Jeg har HTPC og av de tingene jeg er interessert i fungerer den til alt bortsett fra 3D BD og Netflix.
    En 'smart' bd spiller da, de trenger vel ikke koste så altfor mye heller.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    En 'smart' bd spiller da, de trenger vel ikke koste så altfor mye heller.
    Neida. Det var bare at det var det jeg trodde jeg allerede hadde...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjekket nå. Netflix dukker dessverre ikke opp som en av kildene/app'ene på spilleren min :neutral:
    Kan du inte gå in på Samsung smart hub och lasta ned Netflix? Uppgraderat programmvaran i maskinen?

https://support.netflix.com/en/node/500

Edit:

Kontrabesked:

My Samsung Experience

Lösningen är att lägga in en amerikansk dns i Samsungen (tillfälligt eller fast) , då komemr Netflix fram. Go figure.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kontrabesked:

My Samsung Experience

Lösningen är att lägga in en amerikansk dns i Samsungen (tillfälligt eller fast) , då komemr Netflix fram. Go figure.
    Hmm... Interessant! Var det et spesielt sted på
    My Samsung Experience
    du mente å linke til?

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ikke ut til at 3009'en støtter Netflix heller:

Sitat Opprinnelig postet av Onkyo Support
    Hi,
    no I'm sorry but none of our devices support Netflix - and to be honest, that doesn't look like an official Netflix supported website either - there's no "contact us" tab so that we can inform them to remove our products.

Brian D
    Mye svada-info ute og går med andre ord...

Får se om DNS-trikset funker. For en som egentlig ikke har tid til å bruke Netflix i stor grad, blir det jo egentlig tull å bruke for mye tid/penger på å få det til å funke, så jeg håper dette trikset gjør susen.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm... Interessant! Var det et spesielt sted på
    My Samsung Experience
    du mente å linke til?

Fungerade inte Samsunglinken? Jag får fram ett forumliknande innlägg/tråd via den linken.

Det står bland annat:

Hei, når kan man forvente å se Netflix på BD-E5500/XE?

Fungerer jo allerede hvis jeg bruker amerikansk smart-hub på den men da mister jeg jo de andre norske tjenestene. Samtidig vil HBO Go være tilgjengelig på denne spilleren?

Svar från Samsung:

Hei Hoppetau!

Merkelig, denne tråden gikk vi visst glipp av - beklager.

Angående spørsmålet ditt så er Netflix per idag ikke tilgjengelig på BD-E5500. Om det dukker opp ny informasjon skal vi selvfølgelig melde ifra enten på Facebook eller her på MSE!

//Erik

Detta gäller alltså den nordiska delen av Netflix, men de som lägger in amerikansk dns får alltså möjligheten att lasta ned appen till Netflix.
    Om den är lika bra som på 6500 vet jag inte, men om den är det kan du glädja dig, för maken till bildkvalitet på stream har jag aldrig sett. Xbox 360, PS3, PC och appletv sin lösning mot Netflix har ingen chans mot på Samsung 6500 och förhoppningsvis 5500. Däremot är jag i tvivel kring det trådlösa kortet som sitter i spelarna, den verkar mindre stabil. Provade med kabel i går och det vart helt annat.

Side 568 av 587 FørsteFørste ... 68 428 438 448 458 468 478 488 498 508 518 528 538 548 558 564 565 566 567 568 569 570 571 572 578 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •