RuneW: Byggetråd - Status: Lavfrekvent støy i OpenElec-menyene - Side 509

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  11
Side 509 av 587 FørsteFørste ... 9 369 379 389 399 409 419 429 439 449 459 469 479 489 499 505 506 507 508 509 510 511 512 513 519 529 539 549 559 569 579 ... SisteSiste
Viser resultater 10,161 til 10,180 av 11737
    Intermediate TheNatural sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jaja, livet hadde vel vært mye enklere hvis man bare eide 8 ting og leide resten fra Thorn

Newcomer vidareje sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Rasta
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om du husker Phillipsreklamen for noe år siden med Beatles låta:

I've got to admit it's getting better (Better)
    It's a little better all the time (It can't get no worse)

Siste parentes ble utelatt

PS! Kjempe bra tråd selv om det er litt stille om dagen8)

Vidar

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det føyer seg vel inn i rekken av merkelige påfunn som bare Philips kan komme på. Noen ganger lurer jeg på hvilken verden ingeniørene der lever i.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vidareje
    PS! Kjempe bra tråd selv om det er litt stille om dagen8)

Vidar
    Takker for den. Som en trøst så begynner det å gnure seg mot slutten på "garasjeprosjekt - del 1", så da er det inn i kjelleren igjen.

Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Det føyer seg vel inn i rekken av merkelige påfunn som bare Philips kan komme på. Noen ganger lurer jeg på hvilken verden ingeniørene der lever i.
    Noen kaller vel slike merkelige påfunn for innovativt og grense sprengende osv....

Når det gjelder MP3 avspillings rekkefølge, det finnes kanskje en spilleliste file format som denne MP3 radio spilleren ville kunne bruke?

Ble også litt skremt av den babycalls til ungen forviklingen tidligere, godt du klargjorde det RuneW :-D

Intermediate dwdbard sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Mysen
    Poster
    594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fredag?

Legger ved en liten link samtidig, mulig han her også kommer til og slite litt med elektronikken sin... :-D

Stian

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å bli lege

En foreleser holdt fram et syltetøyglass foran en samling medisinstudenter. Glasset inneholdt en gul væske. Foreleseren sa: "Dette er et glass med urin. For å bli gode leger må dere observante når det gjelder utseende, farge, lukt og smak."

Deretter åpnet foreleseren lokket, dyppet en finger nedi og, til hele klassens sjokk, puttet den deretter i munnen. Foreleseren sa videre: "Hvis dere skal ha den ringeste mulighet for å bli leger dere gjøre det samme.

Så glasset ble sendt rundt og en etter en gjorde studentene det, riktignok til delvise brekninger og mye klaging og stønning.

Når den siste studenten var ferdig, tok foreleseren glasset tilbake, mens han ristet på hodet og sa: "Og hvis dere virkelig hadde vært observante, så hadde dere sett at jeg stakk pekefingeren i glasset og langefingeren i munnen..."

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God helg!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dwdbard
    Fredag?

Legger ved en liten link samtidig, mulig han her også kommer til og slite litt med elektronikken sin... :-D

Stian
    Visste du ikke at du kan få sluk som ekstrautstyr på Mercedes?

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Høyttaler-jakt

Etter at Centurion-planene mine med Snickers-Is ser ut til å ha strandet totalt, er jeg igjen på høyttaler-jakt. Scannet gjennom finn akkurat nå og kom over denne saken:

Hehe - jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt mindre lyst på noe enn dette (i alle fall for 100 høvdinger)!

---

Ellers har jeg, etter å ha plantet fingeren i jorda, mer eller mindre bestemt meg for å ikke fleske til så veldig med høyttalere. Ser ut som drømmen om å få tak i feit, brukt frontrekke for en billig penge pga (for meg ubetydelige) kosmetiske skavanker er mer eller mindre uoppnåelig.

Derfor kommer jeg antageligvis i første omgang til å handle litt rimeligere nye høyttalere, som f.eks. PSB Image T6. Det er jo langt innenfor budsjettet på 20k. Problemet er selvsagt at senteren i serien tilsynelatende er håpløst underdimensjonert...

Selvsagt kunne man klasket til med noe slikt som PSB Synchrony One C:

Forstatt innenfor budsjett og med en "dugænes" senter, men så var det hvordan den spilte i forhold til frontene som er i en annen serie...

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse frontene er vel en nyere utgave av de som Bjørn og Hoj har stilt med på HTF en gang tidligere :-)

Minnes disse låt ganske bra 8-)

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Etter at Centurion-planene mine med Snickers-Is ser ut til å ha strandet totalt, er jeg igjen på høyttaler-jakt.
    Ville han ikke bygge?

Intermediate pirium sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,449
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=RuneW Ser ut som drømmen om å få tak i feit, brukt frontrekke for en billig penge pga (for meg ubetydelige) kosmetiske skavanker er mer eller mindre uoppnåelig.[/QUOTE]

Jeg vil anbefale deg å ta en runde hos elektrobutikker som vanligvis ikke forbindes med tung hifi; Elkjøp,Lefdal,Expert osv. Jeg jobber i Lefdal og vet at det er fort gjort å brenne inne med dyr hifi, da hifi-kundene ikke er de som er oftest innom slike sjapper.
    I tillegg er det dessverre mange ansatte som ikke vet å ta vare på ting, og behandler det deretter.
    Vi satset tungt på hifi en stund, og jeg tok bl.a inn et par Pioneer S3-EX.
    De endte opp med at ansatte brukte de til å sette fra seg skruer, veggfester, kaffekopper(!) osv oppå, før en eller annen premienisse kjørte på den ene høyttaleren med truck, og påførte den to bulker i siden.
    Dette paret gikk for 20k, teknisk var de strøkne og hadde sikkert spillt 20-30 timer.

Jeg kjøpte også mitt par Kef Iq9 for en slikk og ingenting etter at den ene høyttaleren hadde veltet i butikk.

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Jeg vil anbefale deg å ta en runde hos elektrobutikker som vanligvis ikke forbindes med tung hifi; Elkjøp,Lefdal,Expert osv. Jeg jobber i Lefdal og vet at det er fort gjort å brenne inne med dyr hifi, da hifi-kundene ikke er de som er oftest innom slike sjapper.
    I tillegg er det dessverre mange ansatte som ikke vet å ta vare på ting, og behandler det deretter.
    Vi satset tungt på hifi en stund, og jeg tok bl.a inn et par Pioneer S3-EX.
    De endte opp med at ansatte brukte de til å sette fra seg skruer, veggfester, kaffekopper(!) osv oppå, før en eller annen premienisse kjørte på den ene høyttaleren med truck, og påførte den to bulker i siden.
    Dette paret gikk for 20k, teknisk var de strøkne og hadde sikkert spillt 20-30 timer.

Jeg kjøpte også mitt par Kef Iq9 for en slikk og ingenting etter at den ene høyttaleren hadde veltet i butikk.
    Triste greier! Må være trist å være vitne til slike klovner som ikke har lært å behandle litt påkosta produkter med litt forsiktighet og respekt.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Ville han ikke bygge?
    Han har vel ikke vist livstegn, verken her eller der på en stund?

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pirium
    Jeg vil anbefale deg å ta en runde hos elektrobutikker som vanligvis ikke forbindes med tung hifi; Elkjøp,Lefdal,Expert osv. Jeg jobber i Lefdal og vet at det er fort gjort å brenne inne med dyr hifi, da hifi-kundene ikke er de som er oftest innom slike sjapper...
    Absolutt et godt råd å ta med seg!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både Kef och Swans har ju riktigt fina frontsett med center som är vuxen.
    Har bara hört Kef på Marantz och det var fantastiskt, men lovorden för Swans gör ju att man får lust att testa de. Bägge märken ser i mitt tycket helt fantastiska ut.

Annars, B&W CM7 med Centre 2 borde vara inom budget och de borde inte vara stora problem att hitta brukt för runt halva nypriset.

Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Etter at Centurion-planene mine med Snickers-Is ser ut til å ha strandet totalt, er jeg igjen på høyttaler-jakt. Scannet gjennom finn akkurat nå og kom over denne saken:

Hehe - jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt mindre lyst på noe enn dette (i alle fall for 100 høvdinger)!

---

Ellers har jeg, etter å ha plantet fingeren i jorda, mer eller mindre bestemt meg for å ikke fleske til så veldig med høyttalere. Ser ut som drømmen om å få tak i feit, brukt frontrekke for en billig penge pga (for meg ubetydelige) kosmetiske skavanker er mer eller mindre uoppnåelig.

Derfor kommer jeg antageligvis i første omgang til å handle litt rimeligere nye høyttalere, som f.eks. PSB Image T6. Det er jo langt innenfor budsjettet på 20k. Problemet er selvsagt at senteren i serien tilsynelatende er håpløst underdimensjonert...

Selvsagt kunne man klasket til med noe slikt som PSB Synchrony One C:

Forstatt innenfor budsjett og med en "dugænes" senter, men så var det hvordan den spilte i forhold til frontene som er i en annen serie...

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan Concept 10 være aktuell i front? ligger eit par ute til 5000 ser eg. Senter er også billig ny.

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan du ikke bare slenge deg på Tangen InMiles bølgen da? ^^
    Min tråd

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Kan du ikke bare slenge deg på Tangen InMiles bølgen da? ^^
    Eller lillebror Duke

Side 509 av 587 FørsteFørste ... 9 369 379 389 399 409 419 429 439 449 459 469 479 489 499 505 506 507 508 509 510 511 512 513 519 529 539 549 559 569 579 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •