RuneW: Byggetråd - Status: Lavfrekvent støy i OpenElec-menyene - Side 302

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  11
Side 302 av 587 FørsteFørste ... 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 272 282 292 298 299 300 301 302 303 304 305 306 312 322 332 342 352 362 372 382 392 402 412 422 432 442 ... SisteSiste
Viser resultater 6,021 til 6,040 av 11737
    Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser ut som ett stygt tilfelle av denne :-?

Enda godt at det ikke ble noe personskade, materielle skader kan altids erstattes.

Active Timion sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt ute av topic eller...
    Det er en stund siden jeg var innom deg RuneW. Hvordan går det med bygginga av kino? Det var lite bilder siste tiden og mye symøteprat

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei kinoen er jeg "ferdig" med. Har ikke tid til å holde på med slikt lenger dessverre.

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RuneW
    Nei kinoen er jeg "ferdig" med. Har ikke tid til å holde på med slikt lenger dessverre.
    Det går nok over Rune, bare vent.....

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ferdig som om at rommet skal stå som det er og at du ikke skal gjøre noe mer med det? høres snodig ut... det virket jo som om det var så bra driv i deg!

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gløden kommer nok tilbake skal du se..:!:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tiden kommer nok igjen . Nå har du brukt så lang tid til nå.. så om du bruker enda litt mer tid gjør da ingenting .

Veldig spent på hvordan rommet blir med tanke på all Greengluen du har klint utover vegga..

DETTA BLIR BRA! Lever i trua, men du har rett på en pause da . Makan, jeg "drømmer" jo om at noen skal klinke til bilen min.. men det skjer jo aldri .

Stå på, detta blir KNALLBRA til slutt! til jul sitter du og unga i rommet og koser dere med en god film!

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare sånn for trøstens skyld, du er ikke den eneste som er uheldig..... Jeg kjørte på en elg i dag. Like hel, men litt øm i nakken.

Lysten kommer tilbake, bare vent og se

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg settet veldig pris på den moralske støtten folkens. Veldig.

Jeg kommer selvsagt tilbake. At jeg var "ferdig" var litt overdrevet. Det har bare blitt litt mye i det siste. Når man er fysisk og mentalt sliten i utgangspunktet (og man ønsker man kunne legge seg kl 20...), er veien f-r-y-k-t-e-l-i-g lang ned til kjelleren når klokken er 23 på kvelden. Det er jo da jeg har "min" tid hvis jeg skal gjøre noe...

Jeg skal slutte å snakke om når jeg skal komme igang igjen, før jeg mister all troverdighet, men om en uke er jeg (ufrivillig) toastmaster(*) i et bryllup og etter dette håper jeg at det er mulig å få hodet over vannet igjen!

(*) Egentlig merkelig at jeg ble bedt om dette. Jeg har vært det en gang før og da trodde jeg aldri jeg ville bli bedt igjen. Vet ikke om det var plakatene med karakterer for hver tale, eller den morph'ede videoen med "slik blir kona di om 40 år" som gjorde det...

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg settet veldig pris på den moralske støtten folkens. Veldig.

Jeg kommer selvsagt tilbake. At jeg var "ferdig" var litt overdrevet. Det har bare blitt litt mye i det siste. Når man er fysisk og mentalt sliten i utgangspunktet (og man ønsker man kunne legge seg kl 20...), er veien f-r-y-k-t-e-l-i-g lang ned til kjelleren når klokken er 23 på kvelden. Det er jo da jeg har "min" tid hvis jeg skal gjøre noe...

Jeg skal slutte å snakke om når jeg skal komme igang igjen, før jeg mister all troverdighet, men om en uke er jeg (ufrivillig) toastmaster(*) i et bryllup og etter dette håper jeg at det er mulig å få hodet over vannet igjen!

(*) Egentlig merkelig at jeg ble bedt om dette. Jeg har vært det en gang før og da trodde jeg aldri jeg ville bli bedt igjen. vet ikke om det var plakatene med karakterer for hver tale, eller den morph'ede videoen med "slik blir kona di om 40 år" som gjorde det...

Jeg føler med deg, noen ganger forsvinner hele arbeidslysten. Sånn er det bare. Før eller senere er den tilbake, uten at du aner hva som slo deg.

Vi følger uansett med videre

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er så utrolig kjipt når Murphy slår til. Skjønner at dette kan stjele gløden av og til. Jeg har også hatt tiltakssperre en stund nå, helt UTEN hjelp av Murphy, faktisk. Det er mere det at jeg begynner å føle at fritid er et fremmedord og at de få stundene jeg har, så er jeg faktisk ganske sliten og har lyst til alt annet enn hammer og spiker.

Men så hender det at det snur litt, at hverdagens rutiner faktisk er litt rutinemessige igjen, og helgene faktisk av og til er ledige. DA er det viktig å ta en tur ned i prosjektet igjen og se... hvor var vi igjen?

Jeg gleder meg til fortsettelsen, når den enn måtte komme.

PS. Sikker på at du ikke kan bruke opplevelsene dine konstruktivt i den toastmasterjobben? Noen ord om fritid og hobbyer som gift mann klarer du sikkert å skvise inn. ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha...karakter for hver tale...den var bra Tør ikke tenke på hvordan den videoen utartet seg...herlig!
    Forresten er det bra å se at du er igang med "tanken" om bygging av kino igjen...godt å se!

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd med bilen, godt at det gikk bra med deg og barna.
    Har sett animasjonen av det bildet ille bra.

Når dette bryllups kjøret og bilgreiene gir seg så kommer lysten tilbake. Om ikke annet så kommer den tilbake etter HTF når du (forhåpentligvis) er full av inspirasjon etter en real filmopplevelse :-D

Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For noen uker siden opplevde jeg også en slik påkjørsel bakfra (min første smell etter skadefrie 23år med lappen, og ja det var også en ung kvinnelig sjåfør som tydeligvis ikke fulgte med på det hun holdt på med som kjørte i meg..). Sitter nå igjen med en kondemnert bil og hadde en periode en litt stiv og øm nakke.....

Må i den forbindelse bare si at jeg var ganske lykkelig over å kunne sette meg i hjemmekinoen etterpå, og heller se hvordan biler skal kræsjes, uten fare for andre enn dyktige stuntmenn, og uten å tenke på forsikkrings selskap skademeldinger osv.....

Mange gode grunner til å få hjemmekinoen ferdig/i drift RuneW, bare tenk på alle fordelene man har da og som kanskje reduserer bruken og faren med transport.

Må bare ønske deg lykke til videre, også som (ufrivillig) toastmaster,... og takke deg for en av de fineste og mest High Definition byggetådene her på forumet. :-D

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for hyggelige ord og kan berolige alle med at jeg er tilbake på sporet før man aner det ;-)

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny bil igjen og god helse på alle skal du bare være glad for.
    Mange selskaper har egne regler på kondemneringsgrense på nye biler i din favør, tror jeg.

Sist gang jeg var involvert i et uhell, endte det med 3 narkoser og over 20 uker på krykker.

Ta deg en liten "ferie" og kjør på igjen:-)

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe - det var en relativ beskjeden smell, så noen kondemnering blir det nok neppe...

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm... pågår det elgjakt med grovkaliber

Intermediate paalab sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Ta deg en liten "ferie" og kjør på igjen:-)
    Trodde han skulle bli ferdig med denne på kjøringen ikke lage flere

Vi venter på at ting skal normalisere seg igjen og at det blir liv i WebCam igjen 8)

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av paalab
    Trodde han skulle bli ferdig med denne på kjøringen ikke lage flere

Vi venter på at ting skal normalisere seg igjen og at det blir liv i WebCam igjen 8)
    Høhø - det er jo ikke jeg som driver og kjører på folk da ;-)

Side 302 av 587 FørsteFørste ... 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 262 272 282 292 298 299 300 301 302 303 304 305 306 312 322 332 342 352 362 372 382 392 402 412 422 432 442 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •