Tv-turntable/Tv-swivel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv-turntable/Tv-swivel

Er det noen som vet om en butikk i Oslo (eller omegn) som selger en slik: Sanus TV27 - Turntable for 25-27" TVs ?

Eller en som minner om en slik?

Eventuelt en nettbutikk i norge/sverige som fører slikt (har dårlig erfaring med kjøp fra mer eller mindre useriøse nettbutikker i USA - og har ikke klart å finne noen store kjente som selger slike varer).

Hvis du ikke vet hvor/om noen norske butikker selger slike - hva tror du jeg bør søke etter? Klarer ikke komme på en bedre oversettelse til "Tv-swivel" enn "roterende tv-plate (o.l.) men finner ikke noe på det. Hadde det for meg at dette ville være en vare som er relativt ettertraktet og dermed lett å få tak i (iom. at langt fra alle LCD-tv'er er spesielt gode når man ser på de fra en vinkel, trodde jeg at mange ville være interessert i et slikt produkt og eh.. ja.. nok snakk).

Setter pris på svar - uansett hvor godt tipset/rådet er..

Kolby

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nei..

..da fikk jeg vel i hvert fall bekrefet at det er null interesse for muligheten for å endre synsvinkel på tv'en med en enkel håndbevegelse.. veldig merkelig. Men, pytt, de fleste sitter vel fast i samme del av sofaen sin og har dermed ikke noe behov for slikt. Jeg får vel bare lage en selv. (fremfor å sitte her inne på forumet å snakke med meg selv

Hejdå

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

TurnTable

Jeg kjøpte en slik i en helt vanlig møbelbutikk, tror det var Living. Sjekk ut vanlige møbelsjapper, de burde faktisk ha det :-).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok.. har prøvd Bohus, Skeidar, Møbelhuset, Møbelringen og Ikea - men Living har jeg ikke vært hos. Takk for tipset!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og her er svaret :-)

Biltema Norge
    Artikkel no: 24-045

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja gitt - der har du (nesten, ville helst hatt MDF-plate og ikke plast) det jeg tenkte på i utgangspunktet. Men fulgte opp rådet ditt angående Living, og gjennom de fikk jeg bestilt noe enda bedre fra jahnke - nemlig en motorisert versjon med fjernkontroll. Akkurat det var jo den opprinnelige tanken min men trodde det ville bli for mye pes å få tak i så jeg lette etter en vanlig swivel istedet.

Så nå venter jeg bare på å få den levert så jeg kan bygge den ned i mitt eksisterende tv-møbel (selvkomponert og fremstilt for 2 år siden med tanke på fremtidig nedfelling av motorisert rotator .

Uansett - takk for linken!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fem år gammel tråd som fortjener gjenoppliving. Noen som vet hvor man får tak i noe slikt i dag? Og hva i alle dager heter det på norsk? Greier ikke Google frem dette. Trenger absolutt ikke være motorisert, men jeg bruker Kinect og har behov for å bytte vinkel på TVen ganske ofte. Foretrekker å bare dytte litt på skjermen fremfor å dra på hele TV-møbelet.

Takk for hjelpen!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •