Yamaha DSP-Z11 styrer showet fra nå! :) - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 18 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18
Viser resultater 341 til 351 av 351
    Intermediate grumle sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jaja, lenge siden det har vært noe aktivitet her! Men har brukt tid på en annen ting jeg brenner for, Bilspill

Har vel ikke så mye å gjøre med hjemme kino, men kommer til å bli ett dedikert rom etterhvert for dette også Alt står for øyeblikket inne på et soverom som ble stoppet midt under opussing for at jeg plutselig fant ut at det var greiere å bytte vindu før jeg gjorde det ferdig :P
    Men rommet er mye større en det rommet jeg har tenkt å sette riggen på så greit med litt plass mens man driver å oppgraderer og forsker på litt forskjellig

Spiller kun Iracing for pc atm og blir nok fortsette der fremmover også, kan virkelig anbefales til den racing intereserte!!!

Litt hardware info. G25 med omp superturismo ratt, G510 tastatur, G700 mus, SoundBlaster Tactic 3D headsett, Ipod touch 4 gen som kjører ihud.
    Asus RT-N66U router, 3x24 Benq skjermer, Fanatec elite pedalsett med loadcell, Pc er en intel i5, 8gb ram, XFX HD 6950 skjermkort, 120GB SSD og Gigabyte z77x-d3h hovedkort. Turtelleren kjører sammen med en rev meeter usb sak fra symprojects +en 12v omformer.

Kommer til å fortsette med å oppgradere fremmover så er langt ifra å være i mål! men kom på 1 plass i 4 divisjon på forrige 12 ukers serie i mustang cupen så er vel egentlig helt grei sånn som den er, men alle her kjenner vel til oppgraderings spøkelset :P Frex type g ratt og GS-4 stol står høyt på ønskelisten, men er kostbart!!! ca 20k hver :P

-dsc06405-lite-jpg

-dsc06403-lite-jpg

-dsc06407-lite-jpg

-dsc06400-lite-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Trondheim
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hel rått:twisted: :twisted:
    Dette likte jeg skikkelig, oppsett som man sjelden ser for å spille bil spill.
    selv foretrekker jeg og kjøre bil på bane i RL men må si at ett sånt oppsett må være sykt morro å kjøre.
    Kudos til deg grumle:-D :-D
    Klipsch Rc 64, RF82, RS 62, RS 42, onkyo,rotel, epson, dreamscreen,svs

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å kjøre bil IRL hadde jo vært drømmen, men når man ikke har mulighet for det må man ty til the second best thing :P

Iracing har ett poeng og førekort system som utelukker bajasene når man kommer litt lengre opp så er så nære man kan komme ekte racing. Alle biler går helt likt om du ikke har satt deg litt inn i opsett. må på en måte være din egen team sjef hehe
    Så skal man forbi så må man tenke smart! Er man borti så skjer det nesten alltid noe småtteri med bilen og man må i piten :P

I mustang cupen er det en runde oppvarming og roling start for deretter å kjøre smart og på grensa i 40-50 minutter. max 25 i hvert løp og første mann over målstreken er helten hehe

Er vel rundt 30 laser scannede road baner i iracing, detaljer ned til 1cm er med i veibana, faktisk veldig mange av de 35.000 som er med i iracing som bruker dette som trening til ekte racing! Er endel store førere som er med, men mest på den ovale delen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser jo helt rått ut! Hadde vært kult å prøve
    Ellers a? Bra med dere? Her har sommeren gått med til kjøkkebytte...

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av weva
    Dette ser jo helt rått ut! Hadde vært kult å prøve
    Ellers a? Bra med dere? Her har sommeren gått med til kjøkkebytte...
    Hallois! Bare å ta turen innom for å teste kjøpte meg en 55" LG tv i går, så da skal du få se fet 3D i samme slengen

Kjøkken ja, synes det dere hadde var fint og jeg da :P Ikke så lett å finne tid omdagen, men hadde vært kult å sett hvordan det ble!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TAkk for det!
    Du må stikke innom en dag - det ble kjempefint!!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oisann! Der fant jeg "sambygdinger" på avforum gitt!
    Jeg er tilflytta hit fra trøndelag, bodd her i 2år nå men ikke kommet så langt til å kjøpt meg/oss hus enda, så leier enda. Men har hatt en halvdedikert kinostue i eget hus tidligere, så jeg smurfer mye på forumet for å sikle og få nye idéer.
    Ser ut som du har mye fiffige løsninger og mye kunnskap etter hvert, kanskje jeg må skynde meg å kjøpe hus snart så jeg får melket deg litt for kunnskap og erfaringer. hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sickpuppy
    Oisann! Der fant jeg "sambygdinger" på avforum gitt!
    Jeg er tilflytta hit fra trøndelag, bodd her i 2år nå men ikke kommet så langt til å kjøpt meg/oss hus enda, så leier enda. Men har hatt en halvdedikert kinostue i eget hus tidligere, så jeg smurfer mye på forumet for å sikle og få nye idéer.
    Ser ut som du har mye fiffige løsninger og mye kunnskap etter hvert, kanskje jeg må skynde meg å kjøpe hus snart så jeg får melket deg litt for kunnskap og erfaringer. hehe
    Kult!
    Bra med flere gærninger i området vårt
    Vi får ta et møte snart - Årsmøte i Br.dalsavdelingen hos Grumle?
    Han har det heftigste utstyret.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, han har nok det, og kanskje mest peiling også?
    Jeg er ganske uvitende vertfall, så om dere har peiling på tweaking og justering for å få et stueanlegg til å spille best mulig så er dere hjertelig velkommen til å ta en tur hit også..

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sickpuppy Vis post
    Hehe, han har nok det, og kanskje mest peiling også?
    Jeg er ganske uvitende vertfall, så om dere har peiling på tweaking og justering for å få et stueanlegg til å spille best mulig så er dere hjertelig velkommen til å ta en tur hit også..
    Bare å si ifra sickpuppy Begynner å bli litt rusten etter ett par år med bare bruk, uten noe oppgradering eller tweaking. Men ørene henger da fortsatt på

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker det er på tide med en liten oppdatering her Etter å brukt kjellerkinoen tråden her egentlig handler om i ett par år så dabbet interessen for å gå ned i kjelleren for å se film litt av. Så kinoen ble egentlig mindre og mindre brukt. Endte til slutt med at jeg flyttet utstyret opp på en 10m2 krok av stuen i første etasje, men der begrenset det seg lydmessig med at vi hadde leilighet i sokkelen, rett under der utstyret sto. Så de to største svs'ne ble solgt og anlegget ble egentlig ikke så mye brukt der heller. Har nå kjøpt nytt hus og der var det ett rom som vekket interessen litt til liv igjen Kommer ikke til å ta av Så utstyret blir som det er, med unntak av ett nytt lerret og en mulig sub som kan ta seg av de dypere toner på en mere overbevisende måte enn sb12 gjør idag Det jeg kommer til å bruke litt tid på er akustikk og det estetiske Dette er uansett ett rom som skal brukes! Og det blir av hele familien til både film og spill så kommer til å prøve å få en koselig atmosfære her Har nå bare midlertidig satt opp det utstyret jeg hadde for å teste lyden i rommet før jeg finner frem snekkerbeltet og malekosten Her er ett par bilder av hvordan det ser ut idag -20160102_225047_lls-jpg-20160102_224545_lls-jpg-20160102_224454_lls-jpg-20160102_224847_lls-jpg
    Sist endret av grumle; 01-03-2016 kl 09:21

Side 18 av 18 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •