Siemens wave radiobuss

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Siemens wave radiobuss

Heisann!

Jeg tenkt til og fikse trådløs styring av lys i leiligheten. Jeg får ganske gunstige priser ettersom jeg er elektriker. Har etter mye leting funnet ut at Siemens wave radiobuss er det beste ettersom de faktisk leverer noe som ser ut som folk!

Det positive med Siemens wave radiobuss er et stoort valg mellom div rammer
    Se her!

Jeg har da plukket ut Delta miro med glassramme!

Wave radiobuss er samma ulla som x-comfor og elko wireless, MEN wave radiobuss støtter EIB Selvom EIB ikke blir aktuelt da jeg kun har mulighet for lysstyring. fjernkontrollen er også liten og fancy.

Kan også fåes med hvit blått eller rødt led lys. (tror dette også passer på wireless)

Se her!

Det jeg da lurer på er om noen her har erfaringer om denne serien?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alexk
    Heisann!

Jeg tenkt til og fikse trådløs styring av lys i leiligheten. Jeg får ganske gunstige priser ettersom jeg er elektriker. Har etter mye leting funnet ut at Siemens wave radiobuss er det beste ettersom de faktisk leverer noe som ser ut som folk!

Det positive med Siemens wave radiobuss er et stoort valg mellom div rammer
    Se her!

Jeg har da plukket ut Delta miro med glassramme!

Wave radiobuss er samma ulla som x-comfor og elko wireless, MEN wave radiobuss støtter EIB Selvom EIB ikke blir aktuelt da jeg kun har mulighet for lysstyring. fjernkontrollen er også liten og fancy.