Epson EMP-TW1000 projektor og lite rom med skråtak

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson EMP-TW1000 projektor og lite rom med skråtak

Eg skulle originalt ha 32" LCD-TV, men så kom eg over ein kar som skulle selje sin lite brukte EMP-TW1000 til under 10k. Dette virker i alle fall for meg som eit utruleg bra tilbod, så eg vurderer å slå til. Problemet er berre at rommet mitt er forholdsvis lite og med skråtak (dimensjoner i vedlegget). Sjølv om eg skreiv bredden som 3,6m, forsvinn ca 35 cm pga pipa. Biletet må også vere mest mogleg til høgre pga ei seng som står inntil veggen til venstre (ca 1,2m, men skal som oftast brukast åleine, så kan fortsatt sitje omtrent på midten). Er det mogleg å plassere ein projektor her utan bruk av fancy metodar med spegel osv? Om ikkje, er slikt vanskeleg/dyrt? Burde vel vere mogleg å feste projektoren i skråtaket, og berre ha bildet litt langt opp?

Ikkje nøl med å svar. Seljaren var ute etter ein rask handel, så treng svar på dette så raskt som mogleg. =)

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    For det første, får du en TW1000 til under 10000kr så er det Utrolig, JA!
    Men hvis du er så heldig å få en som fugerer til den prisen, så har den horisontal og vertikal lens-shift. Som betyr at du kan flytte bildet opp/ned og til venstre/høyre slik at den er veldig plaseringsvennlig. Men dette er selvfølgelig til en viss grad, fant ingen data om det, men regner med ca.max 50% forflyttning alle veier... Sikkert noen andre som kan verifisere dette.

Mvh
    - kas -

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •