Elko Wireless, noe å satse på?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 10 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 187
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Elko Wireless, noe å satse på?

Sitter her og planlegger opprusting av el-anlegget mitt. Først ut er kjøkken, så stue og til slutt gang og bad. Jeg er elektrikker, men jobber som oftest på store bygg så er ikke så oppdatert på installasjoner for bolig.

Elko wireless ser jo bra ut. er det mulig å bruke logitec fjernkontroll eller lignende på dette systemet? mener jeg har lest om Z-wave eller noe ligngnde her inne. hva er det? Noe annet som kan sammenlignes med Elko wireless ,men som kanskje er billigere og bedre? det som plager meg mest med wireless er at dimmemodulene bare klarer 250W. det er litt i minste laget, skulle gjerne hatt 350 eller høyere

noen som har noen forslag?

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det nye TX EIB anlegget til hager. Det er noe å satse på!!!

Enkel innføring: Det fungerer som et EIB anlegg men kan også brukes på samme måte som Elko wireless. Dimmemodulene fåes i størrelser helt opp til 1000W ( variabel dings som har 10 utganger men der utgangene kan "bro kobles" Du kan bruke Hager sitt utstyr eller benytte Elko sine brytere ( Elko + med lys )

Dra Innom din grossist ( Otra, Ahlsell etc.... ) Og spør og få med deg brosjyrer...

Fordelene med TX for DEG:

-Halv pris i forhold til Elko ( ca kommer an på firma rabattene )
    -Muligheter som overgår din fantasi.
    - Bruker vennlig og enkel å installere.
    - Jeg hjelper deg med projektering og evnt problemer

noen her inne vil nok nevne Merten. Som er et system som sikkert er like bra.