TV-rom i kjeller 3X6 meter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV-rom i kjeller 3X6 meter

Har et rom i kjeller som er 3X6 meter og har en høyde på 2 meter. Skal hugge opp gulvet å håper å vinne noen cm ved å lage nytt gulv. regner med å bygge vegger med 10 cm isolasjon og at rommet blir 2.8X5.8 meter når jeg er ferdig

Hva er en bra lengde på rommet i forhold til en bredde på 2.8 meter. har veldig lyst å dele det av på 4 meter og få et lite datarom også (se vedlegg). har tenkt å ha 40tommers tv og/eller en prosjektor der inne

hvis jeg ikke deler av så må jeg ha skrivebord med data inne på tv-rommet. hvor mye vil det ødelegge for lydopplevelsen ? har tenkt å kjøpe annlegg i opp til 10000kr klassen

takker for svar

cynosure

Intermediate hjalmarjalla sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heisann og velkommen til AVforum :-)

Hva som er best er vel litt individuelt, men for min egen del tror jeg at jeg ville ha gått for 2.8X5.8 meter dersom du skal ha projektor, og heller hatt pcen i samme rom. Tror ikke at databord vil ha noe særlig å si for lydopplevelsen, men kanskje noe å si for hvordan rommet kan innredes etc.

Du trenger vel ikke rare plassen til en pc? Jeg har plassert pc-kabinettet ved siden av sofaen bakerst i rommet, og så har jeg skjermen stående på en liten skuffeseksjon fra Ikea. Tastaturet har jeg i fanget eller på salongbordet foran sofaen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •