Hjemmekino i kjeller.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekino i kjeller.

Hei

Endelig har jeg fått tid til å bygge om kjeller (tidligere garasje) til en hjemmekino/gutterom.

Utgangspunktet er et rom på 3,7x5,7m (blir vel 3,4 x 5,4 til slutt i bestefall). Høyde er 2,15 til 2,2 m. Vil helst ha total høyde på over 2 meter til slutt.
    Taket skal jeg ikke gjøre noe særlig med nå. Bare tetter noen hul og sparkler litt. Glemte å si at huset er fra 1955 og står på fjellgrunn.

Jeg tror at det meste er klart for meg, takket være innlegg her på Avforum.
    Men jeg er i tvil når det gjelder gulv.

Det er høydeforskjell på opptil 6 cm. se bilder Det lett fall mot det ene hjørnet i rommet.

Jeg har tenkt å bruke platon på gulv og vegger. men det jeg lurer på om det er lurt å rette ut gulvet først og så legge platon eller legge platon og rette ut etterpå på en eller annen måte?

Er det et must å legge varmekabler eller klarer jeg meg fint med panelovner?

Vil helst ha total høyde på over 2 meter til slutt og da er det vel ikke så vanskelig å finne løsninger som bygger max 15cm, eller?

På forhånd takk.

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette ser bra ut, lykke til. Er langt fra noen ekspert, men for meg virker det greit å rette ut gulvet med en gang.

kjenner meg igjen i kjelleren din, har hus fra 1953!

http://minhjemmekino.no/kfh74

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •