Lys til hjemmekino - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Limelight AS - www.limelight.no
    Ultralux AS
    Thorn Lighting AS

Hvis du har en htpc kunne du mekka et usb->dmx boks og styrt ledsa dine derfra (såfremt at led lysa har dmx). Det skal jeg ha en gang ihvertfall, skifte farge og dimme etter eget ønske

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har både LED-lamper for erstatning av halogenspotter og flate LED-spots til utenpåliggende montering hos Clas Ohlson nå.

Noen som vet om de som erstatter halogenspots kan dimmes?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker noen lamper fra Ikea bak gardinene mine, slik at lyset ikke blir så retningsbestemt (gjenskinnet på bildet er ikke så kraftig i virkeligheten, spesielt ikke når lyset dimmes)

De blir ikke varmere enn at man fint kan holde hånden på dem, selv etter flere timer. Den heter "santir" og koster 39kr stykket. Har koblet til dimmer med fjernkontroll og det fungerer ypperlig! Billig og bra

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den skal jeg sjekke. Ellers så tenker jeg litt på å lage bokser i taket, med lysrør i, hvor lyset bare slipper ut mot sideveggene. Uansett har jeg endret mening om scenemolton gardiner langs sideveggene. Det stjeler for mye av rommet, så jeg satser på brystning slik som Tiger har laget. Da kan det være at jeg kan bruke uplights på veggen for å lyse opp taket.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2016
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz Vis post
    Jeg bruker noen lamper fra Ikea bak gardinene mine, slik at lyset ikke blir så retningsbestemt (gjenskinnet på bildet er ikke så kraftig i virkeligheten, spesielt ikke når lyset dimmes)

De blir ikke varmere enn at man fint kan holde hånden på dem, selv etter flere timer. Den heter "santir" og koster 39kr stykket. Har koblet til dimmer med fjernkontroll og det fungerer ypperlig! Billig og bra
    Hei,

Ser at du skriver at du bruker SANTIR lampene fra IKEA i din hjemmekino, kunne du ha sendt noen bilder av dette?.

Topp om du hadde forklart hvordan du har gjort det med dimming og slikt på disse.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •