Filmoppsett i studenthybel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Filmoppsett i studenthybel

Er ikke så veldig god på dette, så har satt opp en layoutoversikt over rommet. Dette er hovedrommet i leiligheten under mål oppgitt på bildene. Bilde no.2 er slik jeg kunne tenke meg det. Hvordan skal jeg plassere prosjektoren f.eks? Har den nå i taket, men litt for langt bak tror jeg. (nesten 5 meter fra veggen - den står med bakenden mot vinduet). Prosjektoren er en Infocus SP 4805.

btw. sorry for elendig tegning. kan ikke tegne om det stod på livet

Noen ideer hvordan jeg skal sette opp dette rommet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Syns det var fine tegninger jeg, Paint? Skaff deg SketchUp så går det enda kjappere og er veldig lettvint, få en google plugin også så slipper du å f.eks tegne opp høytalerene eller lerretet

Hvordan du burde sette det opp kommer nok litt annpå hva slags utstyr du har/skaffer. Hvor stort lerret er det snakk om? Personlig syns jeg 5m til PJ er å dra den litt langt, rundt 3m er vel normalt ellers. Gulvstående høytalere eller veggfestet?

Ps: Hvis du skaffer sub, så er det greit å vite at hybler ikke er helt lydtette, og bør ikke blandes med å tro at man er i kjellern. Lærte det på den harde måten...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •