Heisann allesammen. Jeg er iferd med å bygge meg en ny kino på soverommet, grunnet litt forskjellig meninger om den dedikerte kinoen i stua:-)

Soverommet vil bli ca 24 kvadrat, men for at det skal være mest mulig WAF uten at ting går utover lyd og bilde lurer jeg på et par ting.. Trenger litt inspirasjon for å si det slik.

Fargevalg. Må nok bli lyse farger sort i taket er utelukket. Hva ville dere valgt av farger på både tak og vegger? Rødt vegg til vegg teppe har jeg fått lov til å installere foreløpig. Tenker også på senke taket 10 cm(opprinnelig høyde 240cm)

Rommet blir da 4 meter i bredden og 6 meter i lengden. høyre sidevegg er dekket av store vinduer, litt kjiipt men tenkte å få opp noe Scenemolton her, kunne kanskje vært lurt å ha scenemolton rundt hele sulamitten eller kan det da bli for mye demping igjen. Høytalerene jeg kjører er relativt små (svs sbs 01) Til lerret vil jeg velge GOO igjen. Har god erfaring med dette. mitt store elektriske lerret på 305 cm blir nok for stort i forhold til sitteavstand.

Har aldri begynt helt ifra bånn av så alle råd og tips taes imot med stor takk, har litt mange tanker i hodet på engang å trenger å få sortert ut litt så jeg ikke ser skogen for bare trær:-)

mvh
PT