Lukt..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Lukt..

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lukt..

Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He-he jeg har opplevd noe tilsvarende i disneyland. Når det regnet på filmen så kom det vann dusj over oss. Når en dame tok på seg parfyme så luktet det godt i hele salen. Ved jordskjelv så ristet hele salen. men kaka var når en hund snudde rompa mot publikum og prompet da fikk samboeren som har langt hår bakover sveis av lufttrykket og lukten som kom da var spesiell.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe.... Den med bikkja var bra!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Hehehe.... Den med bikkja var bra!
    Ja, det hadde garantert gitt gjestene bakoversveis på visning av hjemmekinoen.... bokstavlig talt....

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er for dumt. Det blir som:

og

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har vært eksperimentert med tidligere, men da hadde de langt flere lukter lagt inn, mens i filmen som omtales her bruker de bare sju forskjellige. Finfin tanke, men problemet som oppstod var ventilasjonen som enten ikke klarte å pumpe ut lufta fort nok, eller bråkte for mye når den ble skrudd opp. Dermed fikk man enten et helsikes bråk fra ventilasjonen, eller en kvalmende lukt av alle parfymene som ble pumpet ut i lokalet...Et ennet problem er at luftstrømmen ikke klare å holde følge med filmbildene, med mindre man iverksetter en liten orkan i salen, og litt blomsterdufter er sikkert kos under en eller annen nusselig scene, men det blir litt feil om lukten henger igjen når f.eks. en kampscene eller lignende plutselig bryter ut!
    Men det er nå likevel godt å se at utviklingen går videre
    Og jeg merker allerede av noen filmen jeg ikke skal se om denne teknologien når ut til våre respektive hjemmekinoer. F.eks. Das Boot, fire timer med diesel og stram svettelukt frister lite! Eller Trainspotting...fysjom! Samtidig vil denne teknologien kunne besvare urgamle spørsmål som om hva de forskjellige Terminator-modellene lukter, om Jabba the Hut bruker deo og hvem som stinker mest av Predator og Alien!
    Nei, de er jo begge jegere, og ren logisk sett burde de ha nøytral lukt, eller så lite lukt som mulig, men det blir en ganske annen diskusjon Det gjelder vel også T-101, T-1000 og T-X, men hva så med orcene i Ringenes Herre? Tror ikke de fokuserer nevneverdig på personlig hygiene. Og Aragorn kan vel vær alle kvinners drøm, men etter tre døgns springmarsj lukter nok han også rimelig rompesaft!

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Dette er for dumt. Det blir som:

og

Får håper att du gjorde dette kun en gang da Tiger din perv.... ;-)

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kakehode
    Og jeg merker allerede av noen filmen jeg ikke skal se om denne teknologien når ut til våre respektive hjemmekinoer. F.eks. Das Boot, fire timer med diesel og stram svettelukt frister lite! Eller Trainspotting...fysjom! Samtidig vil denne teknologien kunne besvare urgamle spørsmål som om hva de forskjellige Terminator-modellene lukter, om Jabba the Hut bruker deo og hvem som stinker mest av Predator og Alien!
    Nei, de er jo begge jegere, og ren logisk sett burde de ha nøytral lukt, eller så lite lukt som mulig, men det blir en ganske annen diskusjon Det gjelder vel også T-101, T-1000 og T-X, men hva så med orcene i Ringenes Herre? Tror ikke de fokuserer nevneverdig på personlig hygiene. Og Aragorn kan vel vær alle kvinners drøm, men etter tre døgns springmarsj lukter nok han også rimelig rompesaft!
    Haha... artig vinkling... fikk meg en god latter der ja... :grin:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •