Kupp til hjemmekinoen hos netthandelen.. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heisann!
    Er egentlig av den typen som ikke handler usett, men før jul så oppdaget madamen og jeg Netthandelen. Kjøpte stort sett alt av julepresanger der. Alt fra knivsett til eggkoker til diverse annet nips. Vi var ganske tidlig ute(oktober) og det var nesten ingen andre ute og bød så vi fikk tingene til 41,-, 21,- 81,- og slikt. Kan ikke si at det er overpris, selv om varen ikke er de beste. Fått mye positive tilbakemeldinger fra venner og kjente, da de i utgangspunktet fikk mye større og finere gaver enn de har pleid å få. Styr unna det du ser er dårlig, og bare kjøp på en god pris. eneste som ikke fungerte tilfredstillende var en frityr-koker til 81,-. De sendte da en ny en uten at behøvde å returnere den gamle. Har da 2 "kjeler" og ekstrautstyr til denne.
    Nok om det, dette er jo en AV-site. Har også kjøpt 4 stk. LG harddiskopptagere her. Først 2 stk. RH7800 til 3200,- og 3500,-, så 2 stk. LG RH 7800H til omtrent samme pris. Dette er jo kjente merkevarer og fungerer helt fint. Har også kjøpt alt som er nevnt før av AV-kabler a la "Proson" høyttaler-kabler o.l. Helt greie ting til den prisen jeg har fått de for.
    Har nå også fått tilslaget på denne AV-sofaen tidligere i dag. Den var så midt i blinken for mine planer om hjemmekino når jeg flytter at jeg bare måtte ha den. Fikk min for 6700,- + frakt og satser på at den holder i noen år som "baksete" i kinoen. Har ikke kjøpt huset enda, men en ting er sikkert at enten så er det en loftstue eller en kjeller jeg kan gjøre om til kino der hvor jeg skal bo
    Skal gi dere en tilbakemelding hvis jeg får åpnet den før jeg flytter. Har også kjøpt 2 stk. reclinere på Netthandelen til en OK pris, alt i svart og klart for kino.
    -Morten

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper ikke du betalte mye for de reclinerne. De selges nemmelig på møbelringen for 1499,-
    Ser noen byr over 2k på disse.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, betalte ikke mer enn det, men er dette på tilbud?

Finner ikke stolen på nettet ihvertfall.

-Morten

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Reclinersofa ankommet

Etter mye slit og lemping i snøen, fikk vi endelig både reclinere og reclinersofa inn i huset på landet. Reclinerne kom i hver sin eske og sofaen i 3 esker med to STORe reclinere i 2 esker og 3dje setet i egen eske. Reclinerne var det bare å sette på ryggen og vips så var de klare.
    Sofaen var det bare å sette de to reclinerne sammen og henge det siste setet i midten, på med ryggene og alt klart.

Ved første øyekast så ser sofaen rimelig stor ut. Den er bare 2,85m på det bredeste, men virker større. Etter min oppfatning så er utseendet på denne noe av det råeste du får til den prisen(ca. 6000-7000,-). Store kraftige(litt harde) armlener med koppholdere. Gode myke seter med god nakkestøtte når du legger deg bakover(ikke innstillbar nakkestøtte). Setene glir litt forover når du legger deg ned, men du må fortsatt ha god plass bak sofaen for å legge deg helt ned. Setet "låser" litt i riktig sitteposisjon for tv-titting, men er ellers trinnløs. Selv om kanskje ikke finishen er den beste, så synes jeg den er så rå at den er verdt pengene. Har som sakt ikke noe kino enda, men gleder meg til å få satt det skikkelig opp.

Reclinerne vi kjøpte er av den enkleste typen, men med en pute i ryggen så er de greie nok for "gjestene" i kinoen for en kveld. Veldig harde og litt feil buet rygg, men OK til 1000,- ++.

-Morten

Newcomer Hazzard sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Nettopp fått en slik 3-seter kinosofa jeg også. Den er meget behagelig å sitte i og så og si perfekt for en skikkelig hjemmekino! Meget fornøyd! Ga 5400.- for den. Mailet produsenten i Kina for å finne ut hva den kostet og de skulle ha 375 dollar for den. Men du var nødt til å bestille en kontainer med 40 stk! hehehe

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det an å få kjøpt denne 3- seteren fra andre steder enn Netthandelen.no?
    Hva heter forresten den kinesiske produsenten?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Til den summen hadde jeg heller funnet meg noe annet. Jeg har handlet flere produkter fra NEtthandelen, og de har alle vært like dårlige. Nå har jeg derimot lært.
    Jeg har også et dårlig forhold til Netthandelen, spesielt etter all den spam`en og spy-ware`en de holdt på med før. Blandet med billige kina-varer er ikke det noe god kombinasjon syntes jeg, selv om det sikkert kan gjøres gode kjøp der.

9000,- syntes jeg forøvrig er alt for dyrt til å være kinesisk importsofa. Da ville jeg heller sett meg litt rundt på forskjellige møbelforetninger, evn. vurdert andre norske/utenlanske nettbutikker....

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •