Stoff! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: Stoff!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Søking er undervurdert. Se her f.eks.: http://avforum.no/forum/showthread.p...142#post254142

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva tror folk om disse gardinene? I 240 ? For å dekke panel veggene mine? Slik at det skal bli mindre refleksjoner.

http://www.kid.no/Kid/Product/AcProd...=4&AcpId=69120

Velg farge svart og 240 når du kommer inn på siden

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ferdig!

Da har jeg dekt hele "lerret veggen min med stoff

Sånn gjor jeg det :

Tok først av listene oppe og nede.

Kjøpte inn 3 lengder stoff på ca 90 cm x 244 hver.(Veggen er litt over 3m brei og ca 2.40 høg)

Sydde så inn ca 2cm på hver side,for og få finere kanter.

Lagde til 2 lister for og ha på sidene(går ikke lister ned langs sidene på veggen,kun i topp og bunn.)

Tok ene lengden,bretta stoffet rundt listen på ene siden(så stoffet kommer bak listen og dermed blir listen også kledd med filt)Stifta det så fast på baksiden av listen.

Spikra så listen fast i veggen.(da var stoffet festa i siden)

Tok så og stifta stoffet fast oppe og nede,stiftene kommer da bak listene som jeg tok vekk helt i begynnnelsen så dette ikke blir visende!

Etter dette tok jeg noen få stifter nedover på siste langsida.vips så var ene lengen ferdig.

Gjor så det samme med andre lengden på motsatt side ,før jeg tok siste lengden og la midt på veggen(ble da lagt over skøytene på de 2 andre gardinene)og stifta den fast.

De stiftene som bir visende (noen få på midt lengen farga jeg med svart sprittusj)

Hørest kanskje ut som om hele veggen blir ødlagt av stifter og hull, men det blir den ikke,eneste er stiftene jeg festa lengden i midten med,men jeg brukte ikke mange stiftene og dessuten er det små stifter så det blir ikke godt visende når jeg tar dem vekk..Så blir det noen få hull når jeg fester listene iveggen på sidene,men det er jo ikke mange spikere som skal til.

forresten så la jeg 2 PVC rør helt nede med listen for og tre kabler igjennom,kablene går da inn bak stoffet og inn i røra og kommer ut midt på veggen der jeg har elektronikken min.stoffet ble lagt over rørene og under listen rett under ganske grei løsning når du ikke skal lage til permanente med rørgater inni veggen!

Vet ikke om dette ble så bra forklart ,men jeg prøvde hvertfall

Ble faktisk utrolig overrasska over resultatet,faktisk ikke en eneste rynke på hele veggen!

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres meget bra ut. Har du bilder?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bilder!

Har ikke bilder foreløpig,men kan legge ut bilde av det ferdige resultatet snart visst ønskelig!!

Active
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    473
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vert konge

Går med tanker om noe det samme, da jeg ikke kan male rommet.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bilder

Da har jeg endelig fått tatt noen bilder(ganske dårlige forresten,såg i ettertid att det var mye dritt på linsen)

Ser også att bølger viser mye bedre på bilde enn i "real life", ser nesten ikke bølger i det hele tatt visst du ikke vet om det da

Veggen ser bra ut den,blir jo dekt av lerret,rack,høyttalere osv så det er jo egentlig ikke så mye av veggen som blir visandes...skal fixe der ledningene går inn og ut så det ser litt mer "profft" ut. vurderer også og legge filt på listene og muligens litt veggene på sidene også.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •