Kabel-list/kanal av stor størrelse

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabel-list/kanal av stor størrelse

Hei,

Er det noen av dere som vet om (evt. hvor) en kan få tak i kanaler som en bytter ut nåværende gulvlister med? Jeg har ikke lyst til å ha en ny kanal oppå den eksisterende gulvlisten, så jeg håpet det var mulig å få tak i noe som kunne benyttes istedet....

Vet at de svære kanalene som man ser på kontorer eksisterer, men så koster de jo også 5-600 kroner meteren. Håpet på noe litt billigere enn det...

Kan noen hjelpe meg?

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha, søkte men fant ingen interessante diskusjoner. Men det var der jo :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skallebank
    Hei,

Er det noen av dere som vet om (evt. hvor) en kan få tak i kanaler som en bytter ut nåværende gulvlister med? Jeg har ikke lyst til å ha en ny kanal oppå den eksisterende gulvlisten, så jeg håpet det var mulig å få tak i noe som kunne benyttes istedet....

Vet at de svære kanalene som man ser på kontorer eksisterer, men så koster de jo også 5-600 kroner meteren. Håpet på noe litt billigere enn det...

Kan noen hjelpe meg?
    Prøv hos en elektro instalatør de har mange varianter , finnes noen på rull som man bare skrur opp å bretter sammen med lokk!

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal ha STORE kanaler, plass til veldig mye er nok ikke lister med spor i å anbefale! De er det plass til f.eks PR3x2,5 f.eks, men ikke mer...

For de som ikke kjenner til PR så er denne en ganske tjukk kabel, så vil være god plass til en del høyttaler kabler...

Jeg kjøpte mine lister på interiør land, kostet vel 100 kroner for 3 meter, pluss noen spesielle klips for genialt enkel montering!!!

Se forumet nevnt ovenfor!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •