Extremt Lytt Fra 2 etg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Kooyo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Extremt Lytt Fra 2 etg

:-? Hei jeg Leier i 1 Etg i et eldre hus Fra 2 Etg er det Extremt Lytt.
    Høre vis han ler eller vekkeklokka hans ringer. Dette fikk vi ikke greie på da vi flyttet inn. Når han ser film så skulle man nesten tro at subben hans stå bak sofaen våres.

Det jeg Lurer på da Er er det ikke slik at det er mer Lytt oppafra og Ned.
    En det er Nedenfra og opp. Har selv ikke fått noe Klager Fra han at jeg har spilt for høyt Han spurte meg Pent en gang om jeg kunne la være og spille Musikk på Min pc før etter klokka 10:00 da han har senga Rett over der jeg har pc-en
    men at jeg for all del det bare bare var og spille på
    og jeg har ikkke store pc høytalere.Nå skall jeg kjøpe sony subben.
    den største så jeg lurer på hvordan han vil høre\kjenne bassen.
    subben vil da mest bli brukt til film. så skall bli spennde og se hva han sier når subben kommer i hus jeg mener uanset at Hus eier burde opplyst om at det var extremt lytt her.så kommer han til og merke noe spess til subben min.
    noen som har erfaringer

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring fra da jeg leide en kjellerleilighet, var at det var mye mer lytt ovenfra og ned enn omvendt. Jeg prøvde det også ut en gang, hvor jeg satte på anlegget på normalt volum(musikk), og gikk opp til de over meg. Der kunne jeg ikke høre musikken i det hele tatt. Mens jeg fint kunne høre når de satt i stua og snakket, eller hadde på TVen(vanlig TV uten anlegg).

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Min erfaring fra da jeg leide en kjellerleilighet, var at det var mye mer lytt ovenfra og ned enn omvendt. Jeg prøvde det også ut en gang, hvor jeg satte på anlegget på normalt volum(musikk), og gikk opp til de over meg. Der kunne jeg ikke høre musikken i det hele tatt. Mens jeg fint kunne høre når de satt i stua og snakket, eller hadde på TVen(vanlig TV uten anlegg).
    Jeg bor i et gammelt hus, der er det høyt under taket og shit. Har vært der oppe flere ganger samtidig som anlegget mitt har stått under å spilt relativt høyt. Ikke så ille som man egentlig skulle tro da man først hørte inne på rommet mitt, men når de over spiller(trenger bare være så vidt) blir det plagsomt med en gang. Så ja, mye mer lytt ovenfra og ned enn omvendt. Har forresten noen den samme erfaring som meg, nemlig at det er no skikkelig dritt å ha det høyt under taket?

Newcomer Kooyo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok Folken´s Takker for Alle Svar

Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problem, har anlegg oppå loftet, værste plassen i huset :???: , må prate med gamlingen om æ kan flytte ned

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv bodd i to forskjellig bygårder i Oslo, og erfaringen min er at det er mye mer lytt ovenfra->ned enn nedenfra->opp.

Tror nok uansett han vil legge merke til Sony-subben din, trådstarter. Men han har tydeligvis en form for filminteresse selv, så det går forhåpentligvis bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •