Tips til hva jeg kan gjøre med loftet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til hva jeg kan gjøre med loftet

Hei, jeg har nylig kjøpt meg leilighet og har da planer om en lite kinorom oppe på loftet. Men jeg sliter litt med å se for meg hvordan jeg kan få til dette. Det er skråtak på to av sidene og ca. 1 meter på midten med full høyde. (210cm)
    En løsning er kanskje å ha et rammelerret med hengsler på den ene skråveggen sånn at man har mulighet til å "kneppe" det opp til taket. Har ikke veldig lyst til dette heller for jeg vil ha minst mulig "jalla"løsninger men ser ikke så mange andre måter. Går kanskje med et nedtrekkslerret foran soveromsdøra men det blir veldig lite praktisk.

Så er det noen som har noen tips så tas det godt imot.

ps. har ikke mulighet til å flytte på så veldig mye. selv om jeg bygger loftet selv så må ting som pipa, trappa, døra inn til soverommet være der de står. Soverommet ligger vegg-i-vegg med loftet på en leilighet ved siden av og kinorommet ligger på endevegg.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ta en titt på denne kinoen: http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Flageborg

Ca samme løsning som du må ha, men du kommer til å bli overasket over den akustiske fordelen med en slik løsning!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •