Plassproblem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Plassproblem

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plassproblem

Hei! Er det noen som vet om en TV benk som er stor nok til utsyret mitt.

Jeg har en 29 tommer Sony Trinitron TV.
    En Pioneer VSX-1015 receiver
    En PSB C60 senterhøyttaler.

Pr. i dag har jeg hverken plass til senter eller reciever. Begge deler er for store til min eksisterende TV benk som jeg kjøpte sammen med TVen for en del år siden.

I dag står senterhøyttaleren min midlertidig oppå TV`n, men veldig ustøtt fordi det er så stor (70 cm bred, 22 cm høy og 30 cm dyp).

Jeg har heller ikke plass til min nye receiver. Den er så dyp at jeg må fjerne glassdøren på TV benken min for at den skal få plass og det er ikke så pent.

Har nå lett etter en passende A/V benk på en rekke nettbutikker (de fleste tror jeg), men uten å finne en som er stor nok. Har sett ett par benker, men de er akkurat litt for små til at senterhøyttaleren min skal få plass.

Kan noen gi meg noen gode råd og tips?

Jeg kan jo alltids snekre noe sammen på egen hånd, men det vil jeg helst ikke da det ikke blir så fint som det som er å få kjøpt. Dessuten er jeg mye på flyttefot..så å skru opp hyller vil jeg helst ikke.

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sjekk ut møbelbutikkene, og du ikke har det.
    Om du ser bildet på min hjemmekino bruker jeg et møbel fra Ikea, hvor jeg har skåret ut plass til senteren, min senter var også så stor at den ikke gikk inn i hylla si og jeg måtte da lage plass til den.

Ellers kan du få en møbelsnekker til å bygge møbel for deg. (ta et besøk på en skole der de har møbelsnekker linje eller noe lignende, er sikkert noen elever som er hypp å tjene litt ekstra kroner) Tror ikke det trenger å bli så dyrt, da kan du jo også få den akurat slik du vil.

lykke til
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •