gut man cinema - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, får håpe at installasjonen går i boks på fredag da ;-)

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har Gut_mans scaler....

....og jeg NEKTER å levere den tilbake igjen

Etter å ha koblet opp med component til scaler og VGA -> Component til min BenQ 5120, og opplevd 1080p verdenen skal det bli hardt å gå tilbake igjen.
    Bildet fikk jo en helt ny dimensjon....
    Bare så synd at disse scalerene er så dyre da....
    Men nå har jo jeg en, og Gut-man ingen
    Jeg kan jo bare forestille meg resultetet når denne scaleren benyttes med en Barco, eller en PJ med høy oppløsning.

Gut_man!!!

DU ER EN HELDIGGRIS, NÅR DU NÅ FÅR ALT PÅ PLASS I DEN NYE KINOEN DIN!!!

Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fæææærdig!! Har bare igjen å flytte inn ting og tang, samt liste i taket..Fallen A kommer akkurat inn døra, nå skal anlegget inn :-D Bilder følger seinere!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Feeerdig!!!

Endelig ferdig, premiere i går kveld. Bjørn H var her på fredag og installerte/kalibrerte Barcoen. Bildet er helt konge! Eneste skår i gleden var at den ene kanalen på Krell forsterkeren min avgikk ved døden på premieren :-( Håper at det bare er en sikring inni som er røket, uhellet skjedde da jeg skulle skifte kilde fra DVD til platespilleren min, hørtes ut som en kabel med feil på, brum og så stille. Ingen vond lukt, så ingenting kan være brent. Får ringe OHFC i morgen og høre om det er sikringer i forsterkeren.....Her følger bilder fra min nesten ferdige kino (mangler tak og vinduslister)

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gut_man
    Endelig ferdig, premiere i går kveld. Bjørn H var her på fredag og installerte/kalibrerte Barcoen. Bildet er helt konge! Eneste skår i gleden var at den ene kanalen på Krell forsterkeren min avgikk ved døden på premieren :-( Håper at det bare er en sikring inni som er røket, uhellet skjedde da jeg skulle skifte kilde fra DVD til platespilleren min, hørtes ut som en kabel med feil på, brum og så stille. Ingen vond lukt, så ingenting kan være brent. Får ringe OHFC i morgen og høre om det er sikringer i forsterkeren.....Her følger bilder fra min nesten ferdige kino (mangler tak og vinduslister)
    Se der ja !!

Takk for premieren i går
    Manglet hverken på god mat, god drikke, eller knallbilde, og lyd!
    Synd med forsterkeren, og vi får virkelig håpe at det bare er en bagatell!!
    Kinoen ble helt topp den;-)

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser jo meget bra ut!
    Regner med at du oppgraderer "racket" etter hvert...?

Jeg regner med at du har litt problemer med mørke partier i lyse scener - dette grunnet de svært lyse veggene samt de lyse gardinene. Dette vil jo medvirke til at rommet lyses opp som derved slår tilbake på lerretet.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Dette ser jo meget bra ut!
    Regner med at du oppgraderer "racket" etter hvert...?

Jeg regner med at du har litt problemer med mørke partier i lyse scener - dette grunnet de svært lyse veggene samt de lyse gardinene. Dette vil jo medvirke til at rommet lyses opp som derved slår tilbake på lerretet.
    Racket er en mellomløsning, har murstein liggende utenfor som skal bli fundament for racket. Må få litt tid, også må jeg finne ut hvordan man murer! Der er jeg helt grønn. Når det gjelder lys, er "fargene" i rommet valgt ut i fra at jeg også hører mye musikk, og ønsket et trivelig rom å oppholde meg i. Et ideelt kinorom med svarte vegger var ikke det jeg ønsket, så noen kompromisser måtte inngås. Bildet er kjempebra, jeg er iallefall kongefornøyd :-) Tenkte å få Bjørn til å fargefiltrere med væske neste gang han kommer, så blir det nok enda bedre!!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •