Bildene på veggen resonerer.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bildene på veggen resonerer.

Kinoen begynner ligne på en kino og svakhetene i rommet kommer for en dag her.

Noen som har noen andre triks på lur enn 5 pakker hubba bubba til å montere i vært hjørne av et bilde.

Spesielt de ikea rammene med pappplate/bilde/glassplate satt sammen med noen klips lager noen sinnsyke lyder.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eh, vet ikke helt, men kaster mig ut i et vilt u-prøvet eksperiment : Hvad med om du tar ut bakpart, bilde og glas, da kjører du en stripe med klar silikon hele veien rundt rammen, og da setter du på glasset. Når dette har tørket noe setter du i bildet og pappplaten og forsegler bak med silikon også.
    Noe å ha på veggen til å støtte bildet, da kan du bruke de halvrunde klare gummi dingser man bruker under potteplanter osv. Vet ikke hvad de heter disse knotter, men de fås ved Byggmaker, Biltema osv. Jeg synes disse er greie bak et bilde for de hindrer bildet i å ha kontakt med veggen samt gjør at bildet ikke lett flytter sig.
    Ellers har du vel hammer og søm ?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal sjekke ut disse gummiknottene.

Hammer og søm viss jeg tolker ideen rett tilsier at jeg sannsynligviss blir hulshugget av fruen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •