Billig gips på smartclub for tia!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer redfox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig gips på smartclub for tia!

59kr for en plate 2400x1200x13mm på smartclub.

over hundrelappen for samme plata på maxbo.. noe sier meg at det var på tide at noen konkurrerer på prisene her..

Skal handle 35 gipsplater på smartclub i morgen til min hjemmekino på 23kvm.

Har lest en del om å lage rom i kjelleren, men lurer litt på hvordan jeg skal montere gipsplatene i taket. Skal bruke lydbøyler i taket. Det er allerede 15cm isolasjon i taket mellom bærebjelkene, trenger jeg å legge mer isolasjon som dekker mellom gipsplatene og den eksisterende isolasjonen ?

Og skal man bare skru fast gipsplatene med treskruer ? Regna på at det blir noen kilo hengendes i taket, så det er sikkert greit at dette blir gjort korrekt
    Skal ha dobbelt lag med gips i taket, så bør jeg først montere ett lag med gips, også deretter montere det andre laget? eller kan jeg skru opp begge lagene samtidig?

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bruker gipsskruer. Du må nok legge ett lag først, ettersom skjøtene helst ikke skal være på samme sted (overlappe hverandre).

Newcomer redfox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var platene kjøpt inn.. nesten 900kg med gips

Men de lydbøylene koster jo ville 28kr/stk på maxbo.. er det noen andre steder dere her inne får tak i de ? og helst billigere ..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •